Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 860
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg tok ghb sist for 3 timer siden og skal ta rus-prøve som blir sendt på laboratorie. Jeg vet ikke hvilket laboratorie men har sjekka på furst og finner ikke svarer.
Kan ghb vises på slike prøver? Sjekker de for det?
Er sporbart i 12 timer men vanskelig å oppdage i urin da. 8 timer i blod å er da veldig nøyaktig. Er det bare pissing du skal på?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bare pissing jeg skal på. Tok kl 4 i natt, er det da trygt å levere urinprøve etter kl 12?
Anonym bruker
"Arbeidende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så du greide ikke holde deg i mindre enn 1dag?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er i utgangspunktet opiater jeg skal ta en prøve for, men har sluttet med dette. Jeg trodde først at de ikke målte for ghb og lsd, noe jeg leste i en annen tråd, men jeg ble usikker og spurte likevel
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Syns forøvrig ikke det var så godt svar på spørsmålet mitt. Er jeg relativt safe om jeg leverer prøven etter kl 12, eller MÅ det gå 12 timer for å være safe?
Sorry for litt dårlig svar. Er bare det at GHBen fortsatt er sporbar i urin i 12 timer. Men sannsynlighet for at prøven blir positiv er svært lav. Jo lengre tid det har gått fra du tok til du har prøven vil jo også gjøre at det er mindre sjangs for at den slår ut. Tror det skal gå bare fint kort oppsumert.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar :-)
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det var forresten han over seg jeg mente hadde et dårlig svar. Om jeg ikke klarte å holde meg en dag engang
Hehe ojja, ja enig der shit happens
Jeg tar prøver 3 ganger i uka. Og stopper jeg ca 8 timer før. Og sørger for å drikke en del vann så jeg får tømt meg skikkelig 3-4 ganger før jeg avlegger prøve. Så har de ikke klart å spore det. Det er vel detekterbart i blodet i ett par timer. Og i urin opp til 12 timer. Men husk at bare 5% utskilles i urinen. Og dosene er ganske lave i seg selv. Jeg leste en nyligere amerikansk studie. At det så og si nesten er umulig å spore etter 6 timer til og med.. med så lite utsikkelelse i urin. Er det lett og komme under lupen