Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1187
Er det noen her som kan fortelle meg hva man kan legge i bunnen av en jord-hookah for å holde godsakene på plass? 🫠
Hvis du snakker om det jeg tror du gjør, så dropp det. Det kommer ikke noe godt ut av å trekke gjennom et hull i bakken. Husker vi også absolutt skulle prøve ut alle mulige sånne tåpelig ting. Du ender bare opp med masse dritt i luftveiene. Det er ingen grunn til å røyke som en steinaldermann når man har så mange ordentlige alternativer.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvis du snakker om det jeg tror du gjør, så dropp det. Det kommer ikke noe godt ut av å trekke gjennom et hull i bakken. Husker vi også absolutt skulle prøve ut alle mulige sånne tåpelig ting. Du ender bare opp med masse dritt i luftveiene. Det er ingen grunn til å røyke som en steinaldermann når man har så mange ordentlige alternativer.
Vis hele sitatet...
Beklager men det Var nå ett ufortjent nebbete svar. Vist han vil kjenne på urmannen i seg selv ute en sommernatt med gode venner. Så burde nå det være innafor. Selv om man har bedre alternativer til steinaldermannen sin teknologi, så betyr vell ikke det at vi må slutte med ting.
Vist du gjennomfører dette. Så skriv nå heller en flott rapport og sleng med noen bilder av urmanns bongen din. Så har vi noe kjekt lesestoff. Men vær obs på skogbrann faren.
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Beklager men det Var nå ett ufortjent nebbete svar. Vist han vil kjenne på urmannen i seg selv ute en sommernatt med gode venner. Så burde nå det være innafor. Selv om man har bedre alternativer til steinaldermannen sin teknologi, så betyr vell ikke det at vi må slutte med ting.
Vist du gjennomfører dette. Så skriv nå heller en flott rapport og sleng med noen bilder av urmanns bongen din. Så har vi noe kjekt lesestoff. Men vær obs på skogbrann faren.
Vis hele sitatet...
Det var et godt og velmenende råd. I hvert fall fra mitt ståsted, basert på egne erfaringer. Skjønner ikke hvordan du får det til å se nebbete ut, men deg om det.
BRAND ∞ STRONG
Blir snakket om jord-bong og andre teknikker HER
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Beklager men det Var nå ett ufortjent nebbete svar. Vist han vil kjenne på urmannen i seg selv ute en sommernatt med gode venner. Så burde nå det være innafor. Selv om man har bedre alternativer til steinaldermannen sin teknologi, så betyr vell ikke det at vi må slutte med ting.
Vist du gjennomfører dette. Så skriv nå heller en flott rapport og sleng med noen bilder av urmanns bongen din. Så har vi noe kjekt lesestoff. Men vær obs på skogbrann faren.
Vis hele sitatet...
Det svaret tolket jeg som alt annet enn nebbete. Slik jeg ser det var svaret hans skadereduksjon av ypperste sort.

Å puste inn store trekk via ett høl i bakken kan by på uante konsekvenser for luftveiene dine. Du aner ikke hva som finnes av støv og partikler i jorda som kan by på problemer. Jeg vil referere til «dirt lung», nå oppstår ikke dette av å puste gjennom høl i bakken til vanlig, men du klarer nok å pådra deg noe lignende.

Det kan bare ikke komme noe godt av å gjøre denne aktiviteten farligere enn det allerede er å puste inn mengder med røyk.

Dust on the lungs
Husker, når jeg var med og lekte med sånt, at vi la masse småstein nederst som en rist. Kompisen min satte en hul knokkel i trekkhullet som et munnstykke. Veldig waist av hasjen men steine ble vi
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Husker, når jeg var med og lekte med sånt, at vi la masse småstein nederst som en rist. Kompisen min satte en hul knokkel i trekkhullet som et munnstykke. Veldig waist av hasjen men steine ble vi
Vis hele sitatet...
Hva er en hul knokkel?
Anonym bruker
"Kvalm Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan også sette en flakse topp over hullet så du slipper små stein å waste bruker bare vanlig lum,syns det er dritt god med jordis beste er i blå leire røyke blir kald så kan ta store trekk
Dekoder. Det bar bare en beinbit som var hul. Kun en gimmik som ble brukt for å slippe å få jord i kjeften
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Kun en gimmik som ble brukt for å slippe å få jord i kjeften
Vis hele sitatet...
eller black metal anno 90 tallet?
Jaaa skulle vel liksom være litt badass da
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Jaaa skulle vel liksom være litt badass da
Vis hele sitatet...
De var vell egentlig litt badass også.
Kommer fortsatt turister til Norge (wanabees fra Sør-Amerika) som vil se på det hjørnet
i Schweigaards gate hvor Helvete lå
Sitat av Krinoline Vis innlegg
Er det noen her som kan fortelle meg hva man kan legge i bunnen av en jord-hookah for å holde godsakene på plass? 🫠
Vis hele sitatet...
Husker vi brukte stein som rist.Tykkeste første så mindre og mindre til mekket er på plass.
Pleide å bruke halsen fra to glassflasker når jeg lagde jord-ugge. Flasketuten ned i en ende med en stein i som brønn og flasketuten opp i andre enden som vi trakk fra. Funket fjell hver eneste gang. Aldri fått noe jord eller andre løse materialer i halsen, som noen andre her..