Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 527
Slapper av alene i kveld og er på nedtur etter joggesko. Er relativt deprimert og har en hvilepuls på omkring 90.

Jeg dør vel ikke av 6 mg vival og 12 øl? Bare kjekt å vite sånn at jeg får rydda leiligheten og gjort det litt fint her før det skjer eventuelt.

Har utviklet et alkoholproblem etter et drapsforsøk jeg opplevde for et par måneder siden og har sobril/vival liggende her hjemme.
Små doser vival, 0.33l eller 0.5l øl? Men går helt fint, de dosene du nevner med vival er veldig små.
Anonym bruker
"Rik Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dør neppe, men mulig det blir blackout. Alkoholen vil nok ha mesteparten av skylda for det da, men vivalen gjør jo sitt den òg.
Trådstarter
4 0
0,5 litere med øl. Har hatt opphold på alkoholen med et par uker, men klarer ikke holde meg unna, dessverre. Mener å huske jeg har tatt 6 mg vival. Det er jo det som er skummelt med de pillene egentlig. Man husker ikke hvor mange man dytter i seg.

Forresten, vil bare presisere at dette ikke er en publisering som impliserer at jeg skal begå selvmord. Jeg ønsker simpelthen å slappe av med serier, noen pils og benzo uten å dø. Har ingen interesse av å være med andre mennesker fordi stemningsleiet mitt er på et lavt nivå, så ønsker heller å høre her med dere. Leser selvfølgelig annen informasjon i tillegg på nett.
Sist endret av Denduveit85; 21. april 2023 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.