Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2247
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kompis av meg sa han hadde vert i utlandet å tatt mye stoff, sa han hadde sniffet mye coke og tatt mye knips + drukket mye (sprit osv). han sa at han tok 6 knips på bare en dag.

så spørsmålet er, er det usant det han sa eller kan det stemme?

han er ikke en som tar stoff mye, så han er nok ikke en som ''tåler'' mye stoff. vet ikke helt hvordan inntak av stoff helt fungerer mtp. overdose osv

men skriv gjerne om hva dere tenker. (vil vite om han snakker piss for å virke ''kul'')
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For en absolutt retard. 6 knips på en dag? Det er selvsagt mulig, om det er fake. Ellers tror jeg det hadde tatt så betydelige konsekvenser at du hadde merket det på han psykisk, eller ved at han er død.
Anonym bruker
"Lettet Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tar du 6 knips og de er bra så er du ferdig.
Er ikke dosen mdma i en knips ca like langt som et tau(?)
@SuperSpurv: Jo, det stemmer godt. Akkurat samme som et tau...

@Høflig Snømus: Om disse 6 knipsene er spredt utover 24 timer eller kanskje til og med enda mer, så kan det nok gå fint det selv uten særlig til toleranse. Det som gjerne skjer er at starten på turinga blir ganske heftig, mens de etterfølgende knipsene vil få dårligere og dårligere effekt.

Har fortalt om dette før, men siden folk er så påståelige så kan jeg like greit nevne det igjen. Det var en periode for en del år tilbake hvor jeg kjøpte inn 20g med MDMA direkte fra polen, og i denne tiden satt jeg å injiserte doser på oppimot 500mg flere ganger om dagen. Dette var selvfølgelig litt lengre uti løpet sånn at jeg tålte det fint, så jeg må så absolutt advare andre mot at denne typen bruk kan være livsfarlig om du ikke "vet hva du gjør".

Mitt inntrykk etter å ha flørtet med MDMA er stort sett det samme som jeg har av andre sentralstimulerende; altså at man starter på topp, hvor kroppen er helt "oppladet" og hjernen har masse signalstoffer å ta av. Disse signalstoffene blir etter veldig kort tids bruk oppbrukt, sånn at hjernen blir med "utladet". På dette punktet så har det lite å si hvor mye man tar, for man kommer ikke til å bli i form uansett pokker. Jeg kan heller ikke si at jeg føler meg spesielt ødelagt som en følge av dette eksperimentet mitt, men nå kan det jo være jeg mangler selvinnsikt og hukommelse sånn at jeg ikke forstår riktig omfanget av valgene mine. Jeg kan også legge til at på forhånd av dette så hadde jeg sikkert bare spist knips rundt 15-20 ganger i relativt lave/trygge doser, så jeg er ikke en av disse som har gått å knaska knips ganske så ofte i mange år...Helt ærlig så liker jeg ikke MDMA i det hele tatt, så det der eksperimentet mitt var et engangstilfelle av storforbruk.
Anonym bruker
"Trygg Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompisen din er en idiot. Ikke finn på å gjøre det samme
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Molly er ganske vansklig dø på, tok 8 svære molly piller fra darkweb engang å overlevde, å en annen gang tok jeg 4g reine molly krystaller å lever fortsatt.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Molly er ganske vansklig dø på, tok 8 svære molly piller fra darkweb engang å overlevde, å en annen gang tok jeg 4g reine molly krystaller å lever fortsatt.
Vis hele sitatet...
Glemte nevne at når jeg tok 4g krystaller samtidig så stoppet jeg puste å våkna i pustemaskin med vivide hallisunsjioner i dagevis etter men fortsatt veldig mulig det kompisen din sier
Anonym bruker
"Trygg Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glemte nevne at når jeg tok 4g krystaller samtidig så stoppet jeg puste å våkna i pustemaskin med vivide hallisunsjioner i dagevis etter men fortsatt veldig mulig det kompisen din sier
Vis hele sitatet...
Synes synd på hjernen din
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glemte nevne at når jeg tok 4g krystaller samtidig så stoppet jeg puste å våkna i pustemaskin med vivide hallisunsjioner i dagevis etter men fortsatt veldig mulig det kompisen din sier
Vis hele sitatet...
"Molly er ganske vanskelig å dø på"

Det er et mirakel at du enda lever...
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
@SuperSpurv: Jo, det stemmer godt. Akkurat samme som et tau...

@Høflig Snømus: Om disse 6 knipsene er spredt utover 24 timer eller kanskje til og med enda mer, så kan det nok gå fint det selv uten særlig til toleranse. Det som gjerne skjer er at starten på turinga blir ganske heftig, mens de etterfølgende knipsene vil få dårligere og dårligere effekt.

Har fortalt om dette før, men siden folk er så påståelige så kan jeg like greit nevne det igjen. Det var en periode for en del år tilbake hvor jeg kjøpte inn 20g med MDMA direkte fra polen, og i denne tiden satt jeg å injiserte doser på oppimot 500mg flere ganger om dagen. Dette var selvfølgelig litt lengre uti løpet sånn at jeg tålte det fint, så jeg må så absolutt advare andre mot at denne typen bruk kan være livsfarlig om du ikke "vet hva du gjør".

Mitt inntrykk etter å ha flørtet med MDMA er stort sett det samme som jeg har av andre sentralstimulerende; altså at man starter på topp, hvor kroppen er helt "oppladet" og hjernen har masse signalstoffer å ta av. Disse signalstoffene blir etter veldig kort tids bruk oppbrukt, sånn at hjernen blir med "utladet". På dette punktet så har det lite å si hvor mye man tar, for man kommer ikke til å bli i form uansett pokker. Jeg kan heller ikke si at jeg føler meg spesielt ødelagt som en følge av dette eksperimentet mitt, men nå kan det jo være jeg mangler selvinnsikt og hukommelse sånn at jeg ikke forstår riktig omfanget av valgene mine. Jeg kan også legge til at på forhånd av dette så hadde jeg sikkert bare spist knips rundt 15-20 ganger i relativt lave/trygge doser, så jeg er ikke en av disse som har gått å knaska knips ganske så ofte i mange år...Helt ærlig så liker jeg ikke MDMA i det hele tatt, så det der eksperimentet mitt var et engangstilfelle av storforbruk.
Vis hele sitatet...
Kjørte du med kun MDMA eller blanda du det med noe annet som downers f.eks for å få slappe av og sove før psykoser osv?
Sist endret av Bothrops; 18. mars 2023 kl. 15:23.
Kommer ann på hvor bra/dårlige knipsa er, har selv spist 30-40 på en kveld, det sier litt om hvor mye mdma det faktisk er i endel av de forskjellige knips'a. Var mange rundt år2000 som spise helt sinnsyke mengder på en kveld
Det er fullt mulig å spise 6 knipps på en kveld, selv spiste jeg glatt 10-20 stk iløpet av en fest, på 2000tallet.
Absolutt ikke å anbefale da du utsetter deg selv for ikke bare fysiske skader, men mentale skader aka psykoser å annet fy som kan ta deg år å bli kvitt, om du i det hele tatt blir kvitt det. Jeg har ikke blitt kvitt etterdønningene selv etter 20 år pga egen idioti.
Bruk hodet stay safe peace and love.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kjørte du med kun MDMA eller blanda du det med noe annet som downers f.eks for å få slappe av og sove før psykoser osv?
Vis hele sitatet...
Jeg gikk vel på en antipsykotika i lav dose den der perioden også. Solian heter den, og den har jeg brukt store deler av livet rundt 50mg til 150mg. Godt mulig den hindrer noe av serotonin opptaket også sånn at den beskytter hjernen min, men jeg har ikke noe særlig inntrykk av at den bremser turen egentlig. Ellers var det ingenting…
Sitat av kamelia Vis innlegg
"Molly er ganske vanskelig å dø på"

Det er et mirakel at du enda lever...
Vis hele sitatet...
Selv har jeg vel aldri vært over grammet så vidt jeg husker, men har flere bekjente som har spist over grammet og oppover. Angrer jeg? Ja, følte jeg at jeg noengang var i livsfare? Nei

Vil jeg anbefale andre det? Nei

Ja, det er et sjansespill man bør kjenne produktet og gjerne teste seg oppover. Men tror du ikke helt forstår konseptet mirakel.

Så mange mirakler er ikke et mirakel lenger


Men så har man et annet aspekt her og det er at vi snakker om knips. Gjerne en blanding av flere drugs

Mener selvfølgelig at folk skal holde seg unna så mye kjør. Men ligg for all del stille, drikk vann og kalde dusjer
Er kvaliteten så rævva i "utlandet"? Hvor i utlandet var'e forresten?
Sitat av dåven Vis innlegg
Er kvaliteten så rævva i "utlandet"? Hvor i utlandet var'e forresten?
Vis hele sitatet...
Ja, alt er bedre i Norge enn resten av verden selvsagt
Sitat av Areameye Vis innlegg
Det er fullt mulig å spise 6 knipps på en kveld, selv spiste jeg glatt 10-20 stk iløpet av en fest, på 2000tallet.
Absolutt ikke å anbefale da du utsetter deg selv for ikke bare fysiske skader, men mentale skader aka psykoser å annet fy som kan ta deg år å bli kvitt, om du i det hele tatt blir kvitt det. Jeg har ikke blitt kvitt etterdønningene selv etter 20 år pga egen idioti.
Bruk hodet stay safe peace and love.
Vis hele sitatet...
Ayahuasca er løsninga for en skikkelig defragmentering og få følt litt ekte glede igjen
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Ayahuasca er løsninga for en skikkelig defragmentering og få følt litt ekte glede igjen
Vis hele sitatet...
Morsomt at du nevner Defragmentering, gjør det 1 gang og man er stuck med den fixen til du formaterer skikkelig
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
alt over 125 mg med mdma er for mye .

når man begynner og ta mer enn det ødelegger en magien,

og det vil tilslutt ikke virke lengre og en må ta mer og mer til det tilslutt ikke virker i det heletatt uansett hvor mye man tar og man ender opp med hjerneskade .

mdma virker ikke på meg lengre. sist gang tok jeg 750mg + lå bare og siklet på gulvet ingen god form, har gradvis tatt mer og mer hver gang jeg har tatt det,

jeg hadde meg et års pause mellom hver av de siste gangene jeg tok det alikevel ingen fikk jeg ingen god form,

hadde meg en binge sommeren 2013 hodet mitt ble aldri det samme igjen har prøvd og få godformen tilbake sånn som den var i begynnelsen men det lar seg ikke gjøre. mdma virker ikke lengre for meg og hver gang har jeg tatt større doser for og få effekt og nå tror jeg ikke jeg tør og ta det flere ganger fordi jeg holdt på og overdosere sist gang er ganske sikker på at jeg var veldig nær en dødelig overdose sist. , i begynnelsen hadde jeg mye mer kontroll på inntaket men det har blitt vasnkeligere for hver gang og styre inntaket , har jeg mer tilgjengelig så går det i inn i munnen min afære med mdma har vart i 10 år og nå er det slutt aldri skal jeg ta mdma igjen
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett mange tatt 15-20stk var kun mdma i de men de funka kun 1dag,kunne ta 3 en dag å bli skikkelig tura men neste dag hadde de nada effekt
Sitat av 420master Vis innlegg
Morsomt at du nevner Defragmentering, gjør det 1 gang og man er stuck med den fixen til du formaterer skikkelig
Vis hele sitatet...
Men den fixen virker i allefall må gjøre det jevnligt, men det virker.

Og den skikkelige formateringa holder jeg meg unna, trur heller vi kan kalle det lynnedslag. For da er det game over
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Men den fixen virker i allefall må gjøre det jevnligt, men det virker.

Og den skikkelige formateringa holder jeg meg unna, trur heller vi kan kalle det lynnedslag. For da er det game over
Vis hele sitatet...

Men oversatt vil jo formatering , siden hele bakken begynte på quick fix og hodet… være profesjonell legehjelp?

Didn’t think of that did you? :P
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dåven Vis innlegg
Er kvaliteten så rævva i "utlandet"? Hvor i utlandet var'e forresten?
Vis hele sitatet...
var i Benidorm i Spania
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kompis av meg sa han hadde vert i utlandet å tatt mye stoff, sa han hadde sniffet mye coke og tatt mye knips + drukket mye (sprit osv). han sa at han tok 6 knips på bare en dag.

så spørsmålet er, er det usant det han sa eller kan det stemme?

han er ikke en som tar stoff mye, så han er nok ikke en som ''tåler'' mye stoff. vet ikke helt hvordan inntak av stoff helt fungerer mtp. overdose osv

men skriv gjerne om hva dere tenker. (vil vite om han snakker piss for å virke ''kul'')
Vis hele sitatet...
Vi var på tomorrowland i 2018. På det meste tok vi 4-5 knips på en dag av typen dette kommer veldig ann på mengden MD tabeletten og hvor ofte personen har tatt slikt tidligere og over hvor mange timer pillene har blitt fordelt. ABSOLUTT helt dust å holde på sånn, men det kan gå.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En knips kan jo inneholde alt fra 25 mg til 400 mg MDMA.

Så det er fullt mulig hvis knipsen har lavt innhold MDMA.
Ja, det er mulig. Det er veldig varierende styrkegrad, så mulig han fikk i seg noen svake. Jeg har selv vært idiot og tatt 8 knips på en kveld, men jeg havnet på sykehuset med høy feber og hallusinasjoner. Kompisen din er ikke kul, han er dum som leker med det eneste livet han har.
Sitat av intoxicated Vis innlegg
Ja, det er mulig. Det er veldig varierende styrkegrad, så mulig han fikk i seg noen svake. Jeg har selv vært idiot og tatt 8 knips på en kveld, men jeg havnet på sykehuset med høy feber og hallusinasjoner. Kompisen din er ikke kul, han er dum som leker med det eneste livet han har.
Vis hele sitatet...

Men så er det ikke alle som er så jævla keen på å se morgendagen heller
Sitat av 420master Vis innlegg
Men oversatt vil jo formatering , siden hele bakken begynte på quick fix og hodet… være profesjonell legehjelp?

Didn’t think of that did you? :P
Vis hele sitatet...

Formatering da tenker jeg slette alt, game over hasta la vista baby

Defragmentering ordner jeg selv