Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3795
Fikset 1 brett her om dagen, nå idag har jeg brukt 3 mg fordelt utover, tok siste for ca 30 min siden. Problemet mitt er at jeg merker veldig lite, og hvorfor er det sånn? Altså jeg merker det jo og jeg vet at dette er ekte apotek vare, men etter første pilla her om dagen så merket jeg at jeg tror jeg sliter mer med angst enn jeg mener selv, jeg vet at det er pga hasjen, aldri slitt med angst i hele mitt liv.

Nå føler jeg xanax hjelper meg med å runde kantene mine litt, kan fortsatt bli smått irritert osv. men lettere å gå tilbake til rolig, det jeg ikke liker er at jeg føler ikke så mye. Er faktisk plagsomt å ikke føle noe særlig, snakker da emosjonelt. Har ikke lyst til å begynne på dette stoffet og ser ikke på det som et vidundermedisin i det hele tatt. Men kan jeg fikse 2 brett til? 15 stk i hvert brett.

Uten å risikere noe form for avhengighet? Er i møte med DPS og skal i møte mandag hos rus tjeneste, samt nav har jeg vært i møte med for å ordne AAP. Så ting ser kjempe lyst ut, jeg føler jeg bruker Xanax nå for å holde ut siste delen da, for det er litt lett for meg å bli sinna (innvendig) og jeg bare orker det ikke.

Jeg røyker hasj på toppen av det her, men jeg merker egentlig veldig lite der å, Er ikke trøtt og får ikke sove. Gidder ikke poppe mer piller heller for blir så svimmel, men går det bra å bare dra det ut på denne måten før jeg tar en god pause evnt slutter for godt? (Aldri hatt noe problemer med piller i hele mitt liv forresten)

Føler jeg røyker litt mer enn jeg burde når jeg er på xanax også, målet er jo å kutte ned mer å mer, men får jo ikke sove så hva faen skal jeg gjøre liksom.
Thx
Etter min erfaring virker ksalol ofte litt underdosert, det er ingen garanti for at ksalol pillene du kjøper på gata er fra et apotek i Serbia. Mest sannsynlig er de falske.

Husk at det ofte er slik med benzo at du selv ikke merker/tror at du er påvirket men i realiteten er du helt bøyd. Sliter du ikke med angst vil du nok merke mindre av den beroligende effekten enn en som gjør det også.
Sist endret av Revklo; 18. mars 2023 kl. 04:22.
okei skjønner.. jeg pleier å knuse de nemlig, for mer bang for your Buck.
ja nei jeg sliter ikke med angst så ser jo for meg at dette hadde vært mye mer beroligende for en angst full person, føler meg ikke bøyd egentlig, har lyst på øl haha. går jeg over 3,5 mg ksalol så får jeg lyst på pepper, that´s a nono. sovner vel etter hvert
hvordan er Diaz da? er det mer for søvn kanskje?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Noen som har fått xanax upjohn 90 1mg i Oslo i det siste. Kjøpte et par brett og synes det var smålig med effekt. Er litt redd for at jeg kan ha føtt en viss toleranse igjen men balle kanon
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
okei skjønner.. jeg pleier å knuse de nemlig, for mer bang for your Buck.
ja nei jeg sliter ikke med angst så ser jo for meg at dette hadde vært mye mer beroligende for en angst full person, føler meg ikke bøyd egentlig, har lyst på øl haha. går jeg over 3,5 mg ksalol så får jeg lyst på pepper, that´s a nono. sovner vel etter hvert
hvordan er Diaz da? er det mer for søvn kanskje?
Vis hele sitatet...
Diaz har jeg tatt såpass lite av at det vil jeg ikke uttale meg noe særlig om. For meg virker xanax veldig fint for å få sove, men det hender at jeg bare ender opp med å stuke i stedet noen ganger, hehe.

Btw vær forsiktig om du har planer om å drikke på dem noen gang, det kan fort gå veldig dårlig Fraråder deg fra det as

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Noen som har fått xanax upjohn 90 1mg i Oslo i det siste. Kjøpte et par brett og synes det var smålig med effekt. Er litt redd for at jeg kan ha føtt en viss toleranse igjen men balle kanon
Vis hele sitatet...
Ja kjøpte et brett med de sist jeg tok noe benzo for rundt 1 mnd siden, dog ikke i Oslo men en annen plass på østlandet. Funka som de skal
Sist endret av Revklo; 18. mars 2023 kl. 04:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Noen som har fått xanax upjohn 90 1mg i Oslo i det siste. Kjøpte et par brett og synes det var smålig med effekt. Er litt redd for at jeg kan ha føtt en viss toleranse igjen men balle kanon
Vis hele sitatet...
Jeg har absolutt 0 toleranse for benzo, jeg har prøvd noen ganger før, Men jeg husker jeg tok 1 xanor for et par år siden og jeg ble ganske slått ut ass.

Vet ikke om det er fordi jeg er litt eldre nå eller hva greia er, men det her er litt skuffende.
Føler jeg kunne spiste halve brettet og vært okey liksom, Sikkert jævlig hangover da, Men mistenker litt svake her ja.

Capri sun var digg da
Sist endret av HallaKompis; 18. mars 2023 kl. 04:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Haha, ja av en eller annen grunn syns jeg brus og leskedrikker smaker 100x bedre på xanax. Mat også forsåvidt
Sitat av Revklo Vis innlegg
Haha, ja av en eller annen grunn syns jeg brus og leskedrikker smaker 100x bedre på xanax. Mat også forsåvidt
Vis hele sitatet...
Mat på xan… deilig
Knuste meg en til å skylte nedpå jeg, er jo natt til lørdag så

Helo, bumper tråden for jeg har 1 spørsmål. Jeg har 4 ksalol liggende (har ikke planer om å ta alle idag), men jeg har lyst på litt øl.

Hvor mange er okei? Jeg røyker hasj på siden og mange av dere advarer om benzo + alko så jeg vil ikke risikere. Tenker sånn 2-3 øl? Går vel fint det?
Sist endret av HallaKompis; 18. mars 2023 kl. 16:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser du skriver du knuser de. Det er ikke vits. Hvis du ønsker kjappere effekt så smelt de under tunga, smaken vokser på deg.
Det er også mye bedre å ta alt i en dose isteden for å ta 1 pille 5 ganger i løpet av ett døgn hvis du gjør det for å kjenne mest.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null vits i å knuse dem
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Null vits i å knuse dem
Vis hele sitatet...
Åja?.. trodde det var depot eller noe, sånn som gir litt og litt virkning så knusing vil jo da fordele de greiene eller noe, mulig jeg har misforstått litt

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ser du skriver du knuser de. Det er ikke vits. Hvis du ønsker kjappere effekt så smelt de under tunga, smaken vokser på deg.
Det er også mye bedre å ta alt i en dose isteden for å ta 1 pille 5 ganger i løpet av ett døgn hvis du gjør det for å kjenne mest.
Vis hele sitatet...
Ja okei.. klarer seriøst ikke smaken av å smelte under tunga, men hvis det så å si er det samme å bare svelge de hele så gjør jeg bare det. Og jeg skal prøve meg på å ta 2 på en gang isteden for som du sier fordelt utover dagen.

Våknet med dritt hangover i 2 dager nå, sov litt for lenge idag også ass.. har fikset meg litt øl da er det normalt å ha en bitte liten angst følelse når man har hangover? En halv øl fjerna det liksom, men gjør jeg noe dumt nå?
Sist endret av HallaKompis; 18. mars 2023 kl. 19:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Ikke alle får rus av benzo, meg selv inkludert. Har prøvd 40mg diazepam et par ganger uten effekt. Vel, eneste effekten er at jeg neste dag ikke husker noe som helst.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk engang i meg 200mg alprazolam en torsdag.
Ble ikke ruset i det hele tatt, men husker ikke noe før neste onsdag.

Det er sånn benzo funker. Delusion of sobriety er sterk her.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk engang i meg 200mg alprazolam en torsdag.
Ble ikke ruset i det hele tatt, men husker ikke noe før neste onsdag.

Det er sånn benzo funker. Delusion of sobriety er sterk her.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ingen rus hvertfall, tok 2mg samtidig ista, (ikke at det er så mye akkurat) men står nå her å patter på pipa samt en øl på siden. Bare godt det
Funker Diaz bedre? De bensidin 10mg eller hva det heter?
Nei, ksalol er nok det beste for rus (som er lett å få tak i). Likevel er det begrenset hvor rusa man kan bli før man plutselig føler seg totalt nykter selv om man snøvler og ikke får frem et ord.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Nei, ksalol er nok det beste for rus (som er lett å få tak i). Likevel er det begrenset hvor rusa man kan bli før man plutselig føler seg totalt nykter selv om man snøvler og ikke får frem et ord.
Vis hele sitatet...
Da har jeg en mistanke om at de ksalol jeg har fått er litt svake, jeg føler meg bra da siden jeg har tilbudet om diaz også så lurer jeg på om jeg burde prøve det. Siden det var litt dyrere så tenker jeg (bedre), tar jeg feil?
Kan hende det er blitt nevnt for jeg har ikke lest igjennom tråden, men mest sansynlig så er alt av ksalol som er ute å går for tiden fake. De inneholder alprazolam altså, men de kicker ikke like godt som da de faktisk var ekte, da ksalol først dukket opp. Det er veldig obvious fordi noen av pillene smaker sterkt og sparker bra, men så plutselig så er det noen som smaker lite og man trenger to stk for å få lik funk som den første. Dette jeg snakker om er piller fra samme brett!

Vel det er min erfaring og jeg har akkurat hatt en god del av de. Jeg spiser veldig lite benzo og bruker ikke sånt daglig så jeg kjenner veldig stor forskjell, føler jeg selv da ihvertfall
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan hende det er blitt nevnt for jeg har ikke lest igjennom tråden, men mest sansynlig så er alt av ksalol som er ute å går for tiden fake. De inneholder alprazolam altså, men de kicker ikke like godt som da de faktisk var ekte, da ksalol først dukket opp. Det er veldig obvious fordi noen av pillene smaker sterkt og sparker bra, men så plutselig så er det noen som smaker lite og man trenger to stk for å få lik funk som den første. Dette jeg snakker om er piller fra samme brett!

Vel det er min erfaring og jeg har akkurat hatt en god del av de. Jeg spiser veldig lite benzo og bruker ikke sånt daglig så jeg kjenner veldig stor forskjell, føler jeg selv da ihvertfall
Vis hele sitatet...

Tror det er så altså.. er liksom som at når jeg tar 1 hel får jeg bare effekten av en halv, er noe som mangler i feeling, men er illegalt kjøpt osv så det får bare være greit.

Hvis noen kan svare meg på om Diaz er bedre så setter jeg pris på det om jeg skal kjøpe et brett falske kaslol som er litt svake en gang til eller bensodin 10mg som sikkert er fake det og, men regner med mer funk av de?
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan hende det er blitt nevnt for jeg har ikke lest igjennom tråden, men mest sansynlig så er alt av ksalol som er ute å går for tiden fake. De inneholder alprazolam altså, men de kicker ikke like godt som da de faktisk var ekte, da ksalol først dukket opp. Det er veldig obvious fordi noen av pillene smaker sterkt og sparker bra, men så plutselig så er det noen som smaker lite og man trenger to stk for å få lik funk som den første. Dette jeg snakker om er piller fra samme brett!

Vel det er min erfaring og jeg har akkurat hatt en god del av de. Jeg spiser veldig lite benzo og bruker ikke sånt daglig så jeg kjenner veldig stor forskjell, føler jeg selv da ihvertfall
Vis hele sitatet...
Jepp. Fikk noen dårlige nå.

Uansett; ALT av piller som ikke er garantert fra norsk apotek kan regnes som fake.
Galenika blør ikke flere piller enn de selger. Da hadde det blitt stanset rimelig fort.
Samme gjelder Apaurin fra KRKA (diazepam), med fler.

Har du ikke sett personen selv hente ut fra apoteket, er det svært sjeldent ekte vare.
Hornyspeed
3 0
Tar du en ksalol og drikker 1-2 pils på en times tid så skal jeg love deg at du kjenner den.

Av egen erfaring så blir jeg bare rolig eller sovner om jeg tar ksalol alene. Men om jeg tar et par pils så får jeg en rus av det. Men et godt råd er og ikke blande alkohol og piller. Men om man gjør det så vær varsom og begrens alkoholen. 1-2 pils og 2 ksalol holder i massevis
Er flere brett med det nye designet av ksalol som har vist seg å inneholde bromazolam ifølge wedinos sine tester. Regner med Norge får flere lignende parti som i UK, men majoriteten av det som har vært testet inneholder alprazolam så det er ikke et stort problem. Tenk på den tida blåvalium var utbredt, da var det mye kjipe piller som florerte rundt.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Jeg måtte slutte å kjøpe benzo på gata etter min siste erfaring. Tok en halv tablett 1mg Alprazolam, ble monsterfucked. Kjentes ut som jeg hadde spist 10 stk. Ble litt skremt av dette, og tør ikke ta de igjen.
Sitat av Skinny Vis innlegg
Jeg måtte slutte å kjøpe benzo på gata etter min siste erfaring. Tok en halv tablett 1mg Alprazolam, ble monsterfucked. Kjentes ut som jeg hadde spist 10 stk. Ble litt skremt av dette, og tør ikke ta de igjen.
Vis hele sitatet...
Shiiit... Åssen piller var dette? Ksalol?
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Alge Vis innlegg
Shiiit... Åssen piller var dette? Ksalol?
Vis hele sitatet...
Stemmer.
Hvorfor gidder folk å ta det her hvis de ikke har angst?

Jeg skal ikke kjøpe meg noe mer falske kaslol piller som ikke funker, gjør bare alt døvt, musikken blir døv, også får jeg angst på de? Nei ass.
Som ikke funker…? Dette er ett klassisk tilfelle av alt for høye forventninger.
Hva forventer du av denne medisinen? Det er jo ikke et rusmiddel selv om man kan bruke det på en måte som gir rusvirkning.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Som ikke funker…? Dette er ett klassisk tilfelle av alt for høye forventninger.
Hva forventer du av denne medisinen? Det er jo ikke et rusmiddel selv om man kan bruke det på en måte som gir rusvirkning.
Vis hele sitatet...
Det har jeg forstått, hvis man skal ruse seg på det må man sikkert ha 4 andre elementer innabords. Men tenkte jeg skulle laxe litt extra, men ble bare litt deppa egt.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har helt rett i at benzo alene er kjedelig som f. Er vel ingen som ruser seg på bare det?

Skal du ha eufori av benzo kan du prøve å blande med alkohol og cannabis. Blir som en veldig boosta alkohol + cannabis rus.

Fyr hardt når du har en liten peak på xanor og alkohol så skal du se

Det er også gull verdt på speed for å fjerne angsten man gjerne får i forbindelse med speeding. Og seff på nedturen. Eller uansett hva slags angst men har egentlig.