Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 739
Anonym bruker
"Høflig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satt to av de rundt 1/11. Ene døde nesten og sto stille som spire m/første sett blader i ca 1 mnd før den begynte å gro. Denne gikk i blomst for ca 3 uker siden.
Andremann holder på å gro ut av skapet, og har fremdeles ikke gått i blomst. Nå må jeg begynne å trimme ned før jeg går tom for plass, denne helvetes kokos-growen tar jo helt av :-)

Frøene er fra samme forsending. Kan selvfølgelig switche til 12/12, men det skal jo ikke være nødvendig?
Lysproblemer er det eneste jeg vet om som kan få en AF til å ikke blomstre som at lyset ikke har nok rødt, men ofte når folk har AF som ikke blomstrer viser det seg ofte at det ikke er en AF, selger kan ha blandet frø for eksempel. Jeg ville iallefall switcha til 12/12 og holdt den på 12/12 for å sørge for at den ikke går i reveg. For det kan høres ut som det ikke er en AF rett og slett. Lykke til!
Enig med lars
Anonym bruker
"Høflig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får nesten prøve det da. Litt dumt å gjøre om jeg ikke må da de pleier å strekke seg mer da. Har aldri blitt helt klok på autoer. Noen ser ut til å switche når røttene får dårlig plass, men det ser ut til å være litt lotto.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får nesten prøve det da. Litt dumt å gjøre om jeg ikke må da de pleier å strekke seg mer da. Har aldri blitt helt klok på autoer. Noen ser ut til å switche når røttene får dårlig plass, men det ser ut til å være litt lotto.
Vis hele sitatet...
Autoer er jo i praksis bare en lang rekke krysninger mellom vanlige strains og den mye dårligere men ekstremt hardføre ruderalis.
Mange autoer har dårlig genetikk og da er det helt normalt at en og annen ikke går i blomst.
Det at dine vokser såpass forskjellig kan tyde på at de har ustabile gener.
Sist endret av random105675; 12. januar 2023 kl. 15:19.
Anonym bruker
"Høflig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den lille fikk seg en knekk i starten, ikke helt uvanlig. Vanligvis kaster jeg slike, men denne gangen lot jeg den stå som et eksperiment.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke fan av autofrø bortsett fra sommerstid da de er fine å ha ute.Photo inne vinterhalvåret og auto ut i mai.
Anonym bruker
"Høflig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke uenig der. Valgte auto nå fordi det tillater litt overlapp av prosjekter, og fordi jeg hadde de og kjedet meg :-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Høflig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette ble en total clusterfuck. Ikke auto, og ikke hunn. Største beistet til nå, stammen var en tomme tjukk. Sånn går det når man ikke kan lese på emballasjen.