Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1863
hei , så for et par dager siden hadde jeg en utredningsamtale med privat klinikkk angående ketamin behandling. Vi snakket og han kom til konklusjon at jeg tenger terrapi, jeg sa at terrapi ikke er veien for meg ettersom det ikke funket for meg og ikke vil gå den veien igjen. Kjenner dere til klinikker i utlandet eller nær norge som kan gi meg det uten all denne byråkrati millioner av krav får å få behandling. Som sagt er i desperat trang for ketamin og ser ingen annen utvei en kun det .

takk for hjelp
Det finnes jo mange andre ting enn ketamin, men måten du skriver på virker som du er veldig fastlåst på kun ketamin.

Hvor mange år har du prøvd å skaffe hjelp utenom terapi en gang og så være fastlåst på ketamin..?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Det finnes jo mange andre ting enn ketamin, men måten du skriver på virker som du er veldig fastlåst på kun ketamin.

Hvor mange år har du prøvd å skaffe hjelp utenom terapi en gang og så være fastlåst på ketamin..?
Vis hele sitatet...
Dette er problemet..
Ketamin har fått rykte på seg på å være en eller annen mirakelkur og siden folk vet det er brukt som et rekreasjonelt dop så frister det enda mer og bare legger til de uendelige fantastiske egenskapene Ketamin visstnok skal ha.

Det er det absolutt ikke, det har vist potensiale med folk som har vært igjennom alle andre alternative behandlinger: Årevis med terapi etc.

Som med det meste her i livet: Det finnes ingen quick fix, og alt som er lett å skaffe er ikke verdt det. Det som har verdi er det som krever mye arbeid.
Sjekk Danmark og Sverige. Vet at Spania har flere. Om du er villig til å reise langt og har råd er det veldig mange I USA.
Jeg vet om 2 private klinikker som gjør det her på berget.
Av hvilken grunn fikk du avslag og hva er problemene dine?
3 av mine nære har fått gjentatte behandlinger med ketamin. to av dem fikk det offentlig på ullevål, og sistemann på denne hippie-klinikken som ligger i nedre vollgate. Sistnevnte er dyrere da det er privat, langtidseffektene har vært varierende fra individ til individ - men det virker som av dette (Ketalar) ikke er placebo. Ingenting å hoppe i taket etter for noen av dem, men det virker som de alle har det hakket bedre i dag enn det de hadde før infusjon.

Nå gjenstår det bare å se hvor lenge det holder seg sånn.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av kemist Vis innlegg
Sjekk Danmark og Sverige. Vet at Spania har flere. Om du er villig til å reise langt og har råd er det veldig mange I USA.
Jeg vet om 2 private klinikker som gjør det her på berget.
Av hvilken grunn fikk du avslag og hva er problemene dine?
Vis hele sitatet...
høres bra ut men kjenner du til om det er lang vente tid og om då må gjennom en lang prosess som som det er her i norge.

husker ikke så godt grunnene men nevnte at jeg har sosial angst, bli ukomfortabel men store folkemengder og at jeg sjekker ting ofte dører etc. og han sa at det ikke vil hjelpe og begynte å nevne at jeg må til terrapi som ikkke bare at en må vente et halvt år men har prøvd det og det fungerer ikke for meg.
Sitat av thenorwegiandud Vis innlegg
høres bra ut men kjenner du til om det er lang vente tid og om då må gjennom en lang prosess som som det er her i norge.

husker ikke så godt grunnene men nevnte at jeg har sosial angst, bli ukomfortabel men store folkemengder og at jeg sjekker ting ofte dører etc. og han sa at det ikke vil hjelpe og begynte å nevne at jeg må til terrapi som ikkke bare at en må vente et halvt år men har prøvd det og det fungerer ikke for meg.
Vis hele sitatet...
Ikke rart du blir avvist da, virker som du bare fisker etter rus. Ketamin er en slags last resort, for folk som har behandlingsresistent depresjon. Du kan ikke bare prøve litt terapi og deretter gi opp.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Ikke rart du blir avvist da, virker som du bare fisker etter rus. Ketamin er en slags last resort, for folk som har behandlingsresistent depresjon. Du kan ikke bare prøve litt terapi og deretter gi opp.
Vis hele sitatet...
well har depresjon også og har vært over lengre behandlinger med psykisk helse personell i tillegg til ssri og ssnri osv