Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 769
Hei

Noen som har erfaring med alle de ymse nettsjappene som selger uoriginale batterier? Hvem om noen som leverer noenlunde kvalitet eller bør en kjøpe originalt?
Bygdetulling
varg300's Avatar
Har kjøpt en del uorginale batteri til bla telefoner, videokamera og pc hos Altitec.no ikke hatt noen problemer ennå
Min erfaring er at de yter like bra men har langt mindre levetid før de mister kapasitet.
sjekk ebay, det er mange uorginale, universale og orginale batterier til billig penge
Sitat av knutazz Vis innlegg
sjekk ebay, det er mange uorginale, universale og orginale batterier til billig penge
Vis hele sitatet...
Hehe jo takk, men 200 treff, beslutningsvegring og skeptisk som jeg tror jeg det blir en norsk sjappe.

Altitec virker ok, fortsatt halve prisen av Dell og de reklamerer med Panasonic celler så da er det vel ikke helt gale..