Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3909
Hei mine medfreaks. Tenkte jeg skulle opplyse dere om et supert tilbud!



The Humble Bundle har nå en Origin-spillpakke til salgs, og anbefaler alle som har lyst på disse spillene å ta en titt, for man kan nemlig bestemme prisen selv.

Spillene du får er Dead Space, Dead Space 3, Crysis 2, Mirrors Edge, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Medal of Honor, og hvis du betaler over gjennomsnittet som er på 4.70$ så får du med Battlefield 3 og The Sims 3 + Starter Pack.

5 av de 8 spillene du får, kan du koble til Steam.

Tilbudet går ut 28. August.

8 triumphant games. Pay what you want and get the terrifying sci-fi horror third person shooter Dead Space 3; the original bone-chilling horror shooter Dead Space; the intense action-packed supersoldier shooter Crysis 2 Maximum Edition; the high speed open-world crash happy racer Burnout Paradise: The Ultimate Box; the authentic modern warfare sim Medal of Honor; and the first person parkour thrill ride Mirror's Edge. Pay over the average and receive the beloved life sim The Sims 3 (along with two expansion packs in The Sims 3 Starter Pack) and the unrivaled military shooter Battlefield 3.

Fire it up on Origin. Buying the Humble Origin Bundle gets you the games to play on Windows through Origin (system requirements here), with The Sims 3 also available on Mac! Electronic Arts has also provided Steam keys for some of the games (full list here)!

Pay what you want. On their own, all these mind-blowing titles would cost about $215, but we're letting you name your price! Pay any price to get soundtracks for The Sims 3 and Battlefield 3. A purchase of $1 or more gets you Origin* keys for all the games, and you can also get Steam keys for Dead Space, Crysis 2 Maximum Edition, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Medal of Honor, and Mirror's Edge! Beat the average to also get The Sims 3, two expansion packs in The Sims 3 Starter Pack, and Battlefield 3.

*Note: This bundle provides Origin keys for all the games on Windows, with The Sims 3 also available on Mac. Select games also come with Steam keys.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dimergon; 16. august 2013 kl. 12:24.
Det er fortsatt Origin, så... nei takk!
Men ellers takk
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Det er fortsatt Origin, så... nei takk!
Men ellers takk
Vis hele sitatet...
Bruker ikke Origin selv, men kommer til å kjøpe pakken bare for å få de 5 spillene på Steam.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Det er fortsatt Origin, så... nei takk!
Men ellers takk
Vis hele sitatet...
Du betaler 25 kroner... for noen ganske gode spill.... de fleste kan brukes på steam...
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Vet om den posten, men nå hadde de et flott tilbud så følte for å dele det i en egen post.

Må bare si at etter jeg kjøpte den pakken nå, og skulle lage meg en Origin-konto, så skjønner jeg hvorfor folk misliker Origin.
Hvordan legger man inn keys, på Steam og Origin?
>Spill>Aktiver et produkt i Steam
Origin(oppe i venstre hjørne)>Innløs produktkode

Forresten, man har faktisk mulighet til å legge til nøklene på både Steam OG Origin. 2 kopier av 5 spill? Thanks!
Sist endret av Dimergon; 16. august 2013 kl. 16:53.
Jeg sparer Origins keyene, bortsett fra Dead Space 3, takk for tipset! Sett bundelen tidligere, men visste ikke at jeg fikk alle, så jeg slo til nå! Føler meg fæl, ga 1 dollar, men vil ikke bruke for mye. Har BF3 premium og Sims 3 + alle expansions så blei ikke 5 dollar fra meg
Sist endret av Oatre; 16. august 2013 kl. 17:32.
Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering, siden det kun er 5 dager til tilbudet er over. De som kjøper bundelen nå og betaler over gjennomsnittet får nå med C&C: Red Alert 3: Uprising, og gudespillet Populous. De som allerde har kjøpt bundelen for over gjennomsnittet har allerede fått spillene, og må inn å hente nøklene.
Sist endret av vidarlo; 23. august 2013 kl. 10:41.
Det er kanskje litt off topic. Men hvordan går man egentlig frem for å bytte disse kodene som man har til overs?
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Det er kanskje litt off topic. Men hvordan går man egentlig frem for å bytte disse kodene som man har til overs?
Vis hele sitatet...
Man trykker bare på 'Redeem', da får man opp en produktnøkkel man må aktivere i enten Steam eller Origin. Disse kan man gi bort, hvis man ikke har bruk for dem.
Tenkte at det var noe slikt ja. Er vel en bølge med folk som skal bytte bort dette etter det jeg har sett ved hjelp av litt googling...
Jupp, ettersom bundelen er så billig så vil det være flere som har nøkler til overs.
Hvor ofte kommer det slike bundles?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av redkite Vis innlegg
Hvor ofte kommer det slike bundles?
Vis hele sitatet...
HumbleBundles eller slike med spill fra de store publisherene?
Sitat av 8bit Vis innlegg
HumbleBundles eller slike med spill fra de store publisherene?
Vis hele sitatet...
Begge deler egentlig
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
HumbleBundles kommer med gjevne mellomrom. De har også weekly bundles. De fra større publishers er ganske skjeldne, er ikke sikker på om de har gjort noe i like stor grad som origin bundle før og er ikke sikker på om det vil skje igjen.
Sitat av 8bit Vis innlegg
HumbleBundles kommer med gjevne mellomrom. De har også weekly bundles. De fra større publishers er ganske skjeldne, er ikke sikker på om de har gjort noe i like stor grad som origin bundle før og er ikke sikker på om det vil skje igjen.
Vis hele sitatet...
Mtp. hvor populær Origin bundle har vært så langt (2,084,491 pakker er solgt per nå, for over $10,3 millioner dollar), så tipper jeg det kommer flere slike bundles. Veldig grei måte å tjene penger til veldedighet. Men såklart, jeg kan ta feil.
Sist endret av Dimergon; 28. august 2013 kl. 11:15.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Mtp. hvor populær Origin bundle har vært så langt (2,084,491 pakker er solgt per nå, for over $10,3 millioner dollar), så tipper jeg det kommer flere slike bundles. Veldig grei måte å tjene penger til veldedighet. Men såklart, jeg kan ta feil.
Vis hele sitatet...
Ja, dette har jo vært en suksess så skal ikke se bort ifra at det kommer flere slike (dog ikke så ofte som vanlige bundles.).
Kjøpte selv bare for å ha, kan eventuelt gi cdkey i gave til en