Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1705
Hei.

Jeg har avira programmet innstallert på pcen, der det i det siste hele tiden har kommet reklame om jeg vil kjøpe programmet , eller remind me later

er det ingen mulighet å få dette bort?

Kan ikke huske det var sånn før, noen andre som har det sånn også?

Har noen betalingsversjonen? Er den eventuelt mye bedre?
Skift til avast, har gjort det selv.
Syns avira har funket bra, så har ikke lyst å bytte.

lurer som sagt bare på om andre har samme greia ,samt om det er mye bedre med betalingsversjonen
My message er nytt i 2012 versjonen,du må slette meldinger gjør du det kan det ta uker for nye dukker opp.
Viss du ikke sletter meldinger,men bare trykker på "remind me later" dukker dem flere ganger om dagen.
Sist endret av snippsat; 9. november 2011 kl. 19:13.
Ja,prøvd å xe meg ut ? det du mener?

det har jeg også prøvd så
"gratis" antivirus er jo like kult som å fylle utvannet diesel på tanken, kult så lenge det varte.

Har du et genuint behov for antivirus kan du godt kjøpe noe som faktisk fungerer og ikke gir deg popups og er full av skitten minnelekasje for et par små lapper i året.
Microsoft Security Essentials er vel kanskje det beste alternativet når det gjelder gratis antivirus.

Det fungerer veldig bra, bruker lite ressurser, og er garantert uten reklame/pop-ups, og den maser ikke på deg om å oppgradere til en betalingsversjon, da dette ikke finnes. =)
Okey,takker for svar.

som sagt jeg kjøper gjerne avira ,men greit å vite om noen faktisk har det her og om dere er fornøyd med det?
Sitat av datahjelp Vis innlegg
som sagt jeg kjøper gjerne avira ,men greit å vite om noen faktisk har det her og om dere er fornøyd med det?
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig fornøyd med avira.