Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2743
finnes det noen vann avløp under haugesund så vi kan stå opp reist i?
ja karmøy haugesund røyksund tysvær eller noe?
skal gjøre litt urban exploration med noen venner

kjekk ut dette bildet så kjønner du hva jeg mener

https://www.google.no/search?q=storm...A2Nz6gzUfpM%3A
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg tror ikke slike størrelser eksisterer i særlig omfang i Norge, de bildene du viser til er typiske "Storm drains" som er dimensjonert for å takle veldig store vannmengder ved storm, noe som det finnes mye av i deler av USA.
Vi har ikke de samme problemene og har mange vassdrag som gjør jobber for oss.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg tror ikke slike størrelser eksisterer i særlig omfang i Norge, de bildene du viser til er typiske "Storm drains" som er dimensjonert for å takle veldig store vannmengder ved storm, noe som det finnes mye av i deler av USA.
Vi har ikke de samme problemene og har mange vassdrag som gjør jobber for oss.
Vis hele sitatet...

Joda! Sånne drains finnes i Norge! Finnes til og med større Har gått i et par gigantiske drains i Oslo og Bergen! Eks bilde fra Oslo Underground

Det du må tenke på er at det kan være gasser (H2S og lite oksygen!) Så er ikke bare "å gå" inni de! Må faktisk en del sikkerhet til!
Sist endret av UrbanBærgen2013; 27. desember 2016 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.