Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1062
Hei. Virker som ChromeCasten kobler seg av nettet avsug selv. Jeg må kjøre ny setup vær gang jeg skal bruke den. Hva kan problemet være?
Bruker du strømadapteren som fulgte med, eller tar du strøm fra f.eks en usb-port bakpå tvn?
Neat freak
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Bruker du strømadapteren som fulgte med, eller tar du strøm fra f.eks en usb-port bakpå tvn?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg bruker strømadapter som fulgte med. Jeg har en nye chromecasten.

Det har fungert knirkefritt siden jeg kjøpte den. Men nå er det altså problemer. Jeg finner den på Netflix og Andre apper men får ikke koblet til. Og under navnet på chromecasten står det ikke navnet på wifien, som jeg mener det pleier å stå. Derfor jeg tror den driver å kobler seg av.
Det skal være en reset knapp på chromecasten. La den starte opp og hold denne inne til den starter på nytt igjen. Du må sette den opp på nytt, men forhåpentligvis for siste gang.
Neat freak
Trådstarter
Sitat av CryptoN Vis innlegg
Det skal være en reset knapp på chromecasten. La den starte opp og hold denne inne til den starter på nytt igjen. Du må sette den opp på nytt, men forhåpentligvis for siste gang.
Vis hele sitatet...
Har gjort det ett par ganger. Det fungere der og da
Men når.jeg kommer hjem, så. Finner jeg Carsten, men får.ikke koblet til.
Bruk garantien dersom den fortsatt er gyldig.
Neat freak
Trådstarter
Sitat av Mellem92 Vis innlegg
Bruk garantien dersom den fortsatt er gyldig.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke det ut. Den er ikke gammel. Så vis jeg må reconfigure vær gang. Sender jeg den likegodt tilbake?