Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 711
Hei folkens!

Jeg har alltid vært en sånn der stasjonær-pc type, men for noen måneder siden gikk jeg frem for å kjøpe en laptop som man også kunne game litt sånn casually på da jeg er ute på reisefot.

Dog så opplever jeg bluescreens i tide og utide. Alt fra BAD_POOL_HEADER til FAULTY_HARDWARE_ERROR o.l.

Jeg er ikke ukjent i data-verden, og greier selvfølgelig å finne ut av dette - fikse dette om jeg går inn for det.
Men, dess eldre man blir - dess mer verdiful blir tiden din.

Da vet jeg at dette kanskje kan virke noe uetisk, men er det slik om at jeg kjøpte "idiotforsikring" gjennom elkjøp - at jeg helt enkelt bare kan slippe den ned trappa, og så få ny?
Jeg ringte for å høre om dette gjaldt om pc/software var ustablit ved kjøp - men denne forsikringen gjaldt bare ved skade..

Er det noen som har "prøvd seg på dette" ?
Altså, ødelegge greia med vilje for å få en tilsvarende ny?
Ja dette kan du, har selv gjort dette på noen, går het fint sålenge du har en grei forklaring på hvordan skaden oppstod
Wow, takk for svar.. Vell vell bare det jeg trengte! =) Da går denne greia her i veggen ved neste blåskjerm, fader det skal bli godt =))