Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1524
Er det noe poeng i å spise sopp å ta knips sammen? Noen som har erfaringer med mixing av disse stoffene?

-normal
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det vil ihvertfall minske faren for en badtrip betydelig. Vil tro at du får en mye mer intens og 'gla'-rus.
Eller du tror du holder på og stryke med..
bruk slik hver for seg. Ihvertfall viss du ikke er erfaren..
Det som muligens kan være bra, er å halvere mangden på begge stoffene, og så se om de kan kombineres.
Eller ta veldig lite første gang du prøver.
Kombinasjonsrus kan være moro(hasj og alkohol), eller jævlig(hasj og alkohol)
orgasmus: eller bare holde seg til en av delene?
Jeg har bare hørt att det er en fin kombinasjon. Kombinerer ikke noe serlig med rusmiddler selv.
Denne kobinasjonen kalles "hippieflipping" eller MX-missile(har sikkert andre slangnavn også, men disse er de vanligste).
Det er ikke kjent kjent for å være noen spessielt farlig kombinasjon.
Antakelig ikke farligere enn å ta begge stoffene hver for seg.
Mange vil nok imidlertid si at det "ødelegger" sopprusen ved å styre den i en
mer happy og kanskje mindre spirituell rettning.
Jeg hadde en bekjent av meg. Han prøvde dette. Han sa ihvertfall til meg at han holdt på og daua..
Tviler ikke på at det var det han følte..
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Vet om flere som har prøvd dette. Kaller det for Happy-flippin' En grei dose er vistnok 0,5 gram sopp og en halv knips, dem har sagt at det forsterket knipsen mye, og det ble en del mer psykedelisk. Kan også spise 1-2 gram sopp og en halv knips, for å psykedelisere det litt mer opp.
Gjort det en gang og aldri mer.Endte med at jeg lå i senga for jeg fikk sinnsyke magekramper og klarte ikke å stå eller puste normalt.Lå der ett par timer og bare heiv etter luft.Etter en stund når jeg kom litt ned igjen røyka jeg meg en feit en og bare la meg til å sove.
jeg spiste 1 knips og ca. 0,6 med mexican. Det funka fett som fy.
Kan ha noe med at jeg ikke er vant til noen av rusene så var vel i utgangs punktet dumt å ta begge likt.Tror man må ha knipsa litt for å kunne takle det helt.
Må si meg enig med orgazmus. Det kan bli et enten-eller-utfall
Å kombinere kan vise seg å bli bra, men du kan også få en kjedelig tripp. (kvalme osv)