Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1055
jeg leste en tråd her i går, om naturlige rusmiddler og der sto det om ett eller annet siv man kan røyke/sniffe og få en hallusineringsrus av.. nå finner jeg _ikke_ den tåden igjen.. jeg har søkt og søkt og søkt... men finner den faen ikke.. det var linket til den fra en annen tråd.. noen som kan hjelpe meg med navn eller link? evt noen som har prøvd..
TEHb's Avatar
Trådstarter
tusen takk!!

edit: planten heter altså Phalaris arundiacea.. ..eller på norsk strandrør.. noen som har prøvd?
Sist endret av TEHb; 15. mai 2005 kl. 17:24.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nå står det vel overhodet ingenting der om den kan røykes eller sniffes..

Phalaris arundiacea inneholder veldig små mengder med DMT, som teoretisk sett kan ekstraheres ut av planten.
TEHb's Avatar
Trådstarter
jeje, leste det et annet sted da... men noen som har prøvd??
hehe, du får vel ikke rus av å røyke siv eller strandrør, men som sagt kan du ekstrahere DMT fra strandrør.
husker når jeg var yngre, sånn 7 - 8 år gammel så røykte vi sånne strå vi plukket opp fra bakken, kan ikke huske noen rus av det :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Går IKKE å røyke går IKKE å sniffe..

det du må gjøre er å ta en DMT extrasjon som det her: http://hardlined.com/dmt/index.htm
noe som ikke vil anbefales uten at man har noe peiling på kjemi.