Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  112 17192
The old man is talking

Neida, jeg er enig med deg Tias.
Husk at du har hele livet forran deg adrian. Ingen vits i å prøve "alt"
før man er halvveis. Hva har man igjen å glede seg til da?
Den hiver jeg meg på. Ta det rolig mann, du er 15 år. Tror ikke du er 100% klar for alt dette.
Greit at du eksprimenterer litt. Men ikke la det bli for mye. Selvom det går bra 100 ganger kan det gå galt den 101.
Tenk deg til at du er i utvikling, vet selv hva jeg snakker om siden jeg var det jeg nå vil betegne som en "ungdomsnarkis" på din alder.
Det er ikke noe kjekt, angrer faktisk for du forandrer deg så plutselig som person. Så raskt at det ikke er gøy engang. La heller du finne ut hva og hvor du står i den naturlige modningsprosessen.

Kan også nevne en venn av meg som holdt på slik som meg, han var en helt normal 17 åring, Gikk på skole, hadde masse venner og dro damer som en magnet.
Han likte også og eksprimentere slik som meg. Og prøvde det meste, fra cannabis og piller til amfetamin og lsd.
Plutselig etter og ha spist lsd, to stk brune microdotter ble han rar. Fyren begynte og snakke med seg selv(merk at dette er etter virkningen skulle vært over) slik ble han sittende. Han kunne snakke med seg selv og deg samtidig, og kanskje dra deg med inn i samtalen. Men ingenting hadde noe mål eller mening.
Han ringte tilogmed mitt på natten og fortalte at folk var etter han. Da vi ankom plassen han sa han var fant vi han ikke, vi leitet og ringte han igjen. da kom han frem fra en busk og sa dem hadd forsvunnet..
Fyren ble ikke noe bedre og plutselig forsvant han. Jeg snakket med moren og fant ut gjennom henne og det som da var damen hans at han hadde fått et anfall. Moren hadde funnet han gråtende i trappen mumlende om at folk var etter han. Hvem og hvor de var kunne han ikke gi noe forklaring på. Han hadde da blitt sendt til psykriatisk avdeling på haukeland sykehus for observasjon. Jeg hverken så eller snakket med fyren før et halvt år etter. Da bodde han på instutisjon i sogndal. Han hadde fått diagnosen psykotisk, med kanskje på begynende scitzofreni. Fyren var stort sett normal, og han flyttet hjem nå for noen måneder siden. Hvor han leide en stund før han flyttet opp til en instutisjon her i bergens område..
Det går ann og snakke med fyren, men han har sine gode og dårlige dager. Helt forandret er han også. Fra og være utadvendt og livelig til og bli mer stille og forsiktig. Helt frisk blir han nok aldri, men han går på medisiner, og er egentlig istand til og klare seg selv.
Dette er en av mine beste venner. Og jeg er overbevist om at det var overdreven dopbruk som gjorde han slik, dette og hans unge alder er ikke en god kombinasjon.
Så vær forsiktig Adrian, jeg er ikke noe tulling som sitter og forteller om noe jeg ikke har peil på. Dette er ikke noe vandre historie. Det er hva jeg har sett og opplevd.. Og jeg er overbevist om at det kan knyttes direkte opp mot hans forbruk av narkotiske stoffer..
At det skjedde med han betyr ikke at det skjer med deg, men du vet aldri.
Har ikke noen planer liksom, men tenkte at hvis det ikke var spess. farlig kunne jeg kanskje prøve om en stund(må lære litt mer om det, men liker å ha info)... Er 15, men har blitt tatt for å være 19, det mest turbulente i ungdomstida mi nå er forsovet alt maset fra faren min og at skolen suger kuuuuk. De skal absolutt undervise på maksimalt kjedelig måte, og kanskje LSA ville gitt meg mer "grunn" til å drive med tingene jeg driver med og sånn. Har 121 i IQ og er ekstremt forsiktig(med sånne ting) så sånn sett har jeg et lite forsprang, men det ville jo'kke hjelpe om jeg ble "gal"...
Jeg merker jo på deg at du ligger hakket foran dine jevngamle. Hva iq anngår er forsåvidt ikke intressant. er ikke det som avgjør om du er klar for en "tur".
Og lete etter at et rusmiddel skal gi deg meg grunn til og trives er vel litt vel optimistisk, selvom jeg vet det kan virke slik på andre har du null garanti for at du vil ha samme nytte..
Jaja... Oooookei. Det er for opplevelsen også da
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
felix_poker: Hehe, er jeg så kjedelig ? "Old man"

Nei, adrian, jeg ville kult'an litt var jeg deg... Du er bare 15 år, man skal ikke ruse seg når man er 15 år, men så er det vel ikke et slikt samfunn vi lever i. Vel, jeg tror ikke du får noe dårlig opplevelse, LSA har som allerede nevt ikke helt de største ruskvaliteter, men fører deg heller inn i den dype, psychedeliske tankegangen samtidig som man har et begrep om verden. Jeg tror uansett ikke jeg tør anbefale en femtenåring å eksperimentere med rusmidler - rett og slett fordi du da risikerer å komme inn i et jævlig dårlig miljø som strengt talt ingen burde være i...

Nei, vil du leke deg så lek deg, LSA er uansett ganske harmløst. Men husk at du er advart . Jeg ville uansett ventet til jeg var noe eldre var jeg deg!
LSA er også fint for da slipper jeg å vanke i "dopmiljøene". Det, p.g.a.:
1. Slipper å kontakte dealer.
2. Er ikke et psykedelia man bruker ofte!!
3. Skal holde det for meg selv og evt. en person jeg virkelig stoler på.
Da er det bare alderen og utviklingen igjen da.. chopp chopp:P voks:P
Jaja... Er en av de høyeste i klassen da... *se spørrende opp*
Sist endret av adrian nor; 12. mai 2005 kl. 23:45.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
LSA, selv om det er ett hallucinogen, så stoppet det ikke meg å bruke det ofte. Jeg spiste HBWR annen hver dag de første ukene etter jeg hadde fått de Men det var bare et par frø.
Ja. jeg trenger evt. ikke en "tripp", men litt spennende tankegang er koselig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://www.norshroom.org/ubbthreads/...b=5&o=&fpart=1

Les raporten og få en aha-opplevelse. Gå ut og let etter flein i sommer/høst. Ja og seff mener jeg du aldri bør prøve rusmidler...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av adrian nor
LSA er også fint for da slipper jeg å vanke i "dopmiljøene". Det, p.g.a.:
1. Slipper å kontakte dealer.
2. Er ikke et psykedelia man bruker ofte!!
3. Skal holde det for meg selv og evt. en person jeg virkelig stoler på.
Vis hele sitatet...
'


Samme med sopp og noen "syre miljø", lukkede grupper, rasjonelle folk som ikke "tar dop for å være kul" og psykedelia er ikke noe man skal bruke ofte, jeg vil ivertfall ikke anbefale det.
langt ifra sunt for mentaliteten..

f.eks mitt trippløp de siste 2 årene har vært:
Første syretur, på høsten, hjemme hos kompis, faens artig

Midt på sommeren, syretur ut i naturen, hel natt

Høsten,årets første tur på egensanket sopp, var ganske varmt ute da også, litt bæding men gikk bra, man lærer av sine feil

Nyttårsaften, liten syretur i kombinasjon med alkohol for å sette en spiss på rakettene..
Sist endret av Dodecha; 22. mai 2005 kl. 13:05.