Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 5129
Mario Kart Wii er som kjent tidenes kuleste internettspill, og å owne noobs på internett er som kjent tidenes kuleste aktivitet. Det er på tide å sette Norge på kartet og vise tyskerne hvem som kan kjøre bil.

I skrivende stund har jeg over 7100 poeng, and counting. Min Friend Code er [color=yellow]1891-1258-4531[/color]. Legg meg til og oppgi din Friend Code så owner vi noobsa sammen.
Sist endret av dexter; 16. april 2008 kl. 00:41.
Jeg trenger en ny fritidsaktivitet, får kjøpe MarioKart og joine deg : x

I motsetning til Volch0k under her har jeg iaf. Wii fra før.
Sist endret av dosky; 16. april 2008 kl. 00:51.
Bare posten din gir meg lyst til å stikke på Elkjøp 09.00 å Handle ny TV + wii.

Men jeg VET at dette er ikke det jeg burde bruke pengene mine på akkurat nå.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Bare jeg som synes det er sugen framerate i split screen mode? Internettspilling funker dritbra. Har dessverre ikke spillet selv, så jeg tror jeg må storme ut og kjøpe det i nær fremtid.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Jeg spiller forresten med min egen Mii som er modellert etter dexter:

Sist endret av dexter; 16. april 2008 kl. 01:20.
Min code er: 3093-7323-6200

Har lagt til deg Dexter
Får se om jeg får fikset internet i morgen så får jeg joine. Kjøpte det i går og har spillt rundt 20timer, beste kjøpet ever! if I may say so.

kind of offtopic: Finnes det en måte å komme seg unna den som alltid sprenger 1plassen?
Mawiio Kart er i hus.

Frykter tho' for heftig fyllekjøring i kveld, siden det er fredag og alt.


Kode: 3909-7768-4400
Legger til alle.
Sist endret av dosky; 18. april 2008 kl. 15:32.
Joiner bare jeg kommer meg hjem.
Faen å fett det er.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Lagt til alle.

spaceinvader: Hvis du har sopp så kan du unnslippe blått skall. Men sjansen for å ha en sopp på førsteplass er ikke så veldig stor...
Sist endret av dexter; 18. april 2008 kl. 16:16.
Jeg har også mariokart, poster wiikoden min når jeg får tid til å spille det mer
NFF kamper i mariokart kan bare bli en ting, KONGE!
Der var dexter på plass : p
Sist endret av dosky; 18. april 2008 kl. 17:00.
Kjøpte meg også Mario Kart i kveld. Runda alle cupene på 50cc

Legger dere til, men tenker jeg trenger å trene litt mer før jeg joiner onlinespillinga :P

Forøvrig et utrolig kult spill. Det må jo vær sinnsykt fett om man er en gjeng samlet. Synd jeg bare har to Wii Controllers. De koster såpass at jeg ikke gidder kjøpe fler bare for at noen venner kommer over og spiller en sjelden gang.

Prisen på orginale Nintendoratt er jo også hinsides; 299,- Jeg ga 549,- for spillet med ratt, aldri i verden om jeg da kjøper et ekstra ratt for 299,-
Hett tips: På Free Record Shop hadde de et ratt fra en annen produsent til 90,-
Hvordan er egentlig rattet å styre med? Har bare brukt wiimoten + nunchuck. Regner med at gamecube kontrollerstilen vil være omtrent samme som wiinmote + nunchuck!
Rattet er jo det feiste å kjør med da, lever deg litt mer inn i spillet. Noe som også kan være litt plagsomt hvis du har andre planer=)
Jeg syns rattet fungerer overraskende bra. Trodde først det ville bli litt keitete å sitte med et ratt bare løst i lufta, men det funker utrolig fett.

Hadde jeg vært deg Raymond, hadde jeg tatt turen til Torvbyn i morra og kjøpt et ratt på Free Record Shop.
http://www.play.com/Games/Wii/4-/534...l/Product.html
kjøper du rattet fra play.com koster det kun 100 spenn inkl frakt. Virker jo rimelig, er offislet ratt også!
Orginalt er somregel best, også er det litt tyngde noe som fremhever kvalitets feelingen på nintendo rattet:P
Om det er så billig fra Play er det jo ikke noe å lure på. Å betale 299,- for det syns jeg er drøyt hvertfall. Bestiller meg nok et ratt til fra Play når saldoen på kontoen er litt hyggeligere.

Takk for et enda hetere tips enn hva jeg kom med.

Edit: Min Friend Code: 3179 - 6332 - 0598
Sist endret av Rhox; 19. april 2008 kl. 02:43.
2320-6268-2764 add meg.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Alle er addet. Gleder meg til nFF-cup eller å daske tyske noobs med dere!
Er fortsatt noob, men min wii code er: 2878-9835-3155.

Edit; Har lagt til alle dere.
Sist endret av Nexrom; 20. april 2008 kl. 04:57.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nexrom
Er fortsatt noob, men min wii code er: 2878-9835-3155.
Vis hele sitatet...
"This is not a valid Friend Code."

Nå har jeg over 7600 poeng og gullratt. Snart har jeg også stjerne(r) ved nicket.
Litt offtopic, men er det mulig å spille multiplayer, dvs 2 i stua på splitscreen mot andre på nett?
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Vollch0k: ja, du kan spille 1 eller 2 på samme Wii over nettet. Desverre er det bare player 1 som får poeng, player 2 er bare "guest".

Og topicet må gjerne dreie seg om Mario Kart Wii generelt. Tittelen eksluderer ikke slik prat.
Sist endret av dexter; 21. april 2008 kl. 01:16.
Høres fett ut! Både spille med dama og brodern i stua, samtidig som det er utfording fra andre på nett høres kult ut.
Hva er trikset for å få boost ved start? Når skal jeg gi gass? Jeg får det til hver bidige gang på GameBoy Advance, men har ikke klart det på Wii.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Rhox: trikset er samme som i MKDS: du gasser når tallet 2 er på det største.
Hva er tingen med at enkelte folk har ratt og gullratt ved nicket sitt? Har det noe med scoren å gjøre? Eller er det det at de faktisk bruker rattet som kontroller?
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Bruke rattet: hvitt rattsymbol
Bruke rattet masse og ha over 50% wheel usage rate: rattsymbol i gull
Teit at det ikke er symboler for oss som ikke bruker rattet. :P
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Raymond: joda, det er det. Hvis du får stjerne eller bedre som rank i alle 32 cupene får du stjerne ved nicket ditt. Tilsvarende får du to stjerner ved nicket hvis du har to stjerner eller bedre på alle cupene, og tre stjerner ved nicket hvis du har tre stjerner på alle cupene.

Dette er dog intenst vanskelig og tidkrevende å gjennomføre, fordi du blir voldtatt av POW-blokker, lyn, blå skall og røde skall hele føkkings tiden. Jeg mangler bare noen få cuper i Mirror Mode for å få en stjerne ved nicket. Men det er ikke verdt det. Hele hurven med CPUer er bare en haug voldtektsmenn med null samvittighet.

For å få stjerne eller bedre i en cup må du ha fire førsteplasser, og du må ha bra tider.
Sist endret av dexter; 21. april 2008 kl. 21:35.
Min kode er 1676-3898-0058.
Skal prøve å få lagt til flest mulig av dere senere i dag.
har lagt til alle, legg meg til; 1461-6513-8545
Har nå addet alle som har skrevet friendcoden sin her, add meg tilbake.

FriendCode: 3437-3211-3734
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
da legger jeg også dere til alle sammen!
Min kode er: 3007-8443-9116
Alle utenom Nexrom lagt til grunnet ugyldig kode (som dexter så pent kommenterte)
Legger antakeligvis til senere. Spillet er rått
Classic controller er den beste å spille med, hvis noen har den. Minner mest om de tidligere utgavene

Men som nevnt lenger opp her, rattet var overraskende greit å styre med
Eide dosky i kveld iallefall!
Haha. Mine første 2 runder med andre : p

Akkurat ferdig med 50cc cup : E

Hvordan fungerer rank utenom Gull, Sølv, Bronsje premiene ? : x

Har noen A, B, C, E og ei Stjerne...
Litt usikker, men tror iallefall du er garantert 1stjerne hvis du kommer på førsteplass hver match i en cup. 2 og 3 stjerner tror jeg går på tiden også.
Alle er adda, min er

0130-1954-5431

forresten kjipt man bare kan adde 30 stk.. måtte begynne og slette friends..
Sitat av BuzzR
forresten kjipt man bare kan adde 30 stk.. måtte begynne og slette friends..
Vis hele sitatet...
30stk tilsammen? Eller kun i mario kart?
Gjelder vennene man adder i mariokart resten av wiien? Eller kun det spillet?
Og er det noen som har sjekka ut "competition" i mario kart channel tingen? Får den ikke til å fungere, eller må man faktisk vente til det kommer en competition til man kan spille?
Hvordan tar man triks i lufta egentlig?
vifter med remoten i det du hopper for triks i luften ;-)
Jeg og 3 venner spilte battle foran samme TV i går. Vi fant ganske for ut at det ikke bare var oss 4 som var i gamet, det var jo 432 CPU'er i tillegg! Dette var sykt irriterende!
Er det mulig å fjerne dem?

Takk Mith
Sist endret av Biologen; 3. mai 2008 kl. 11:47.
Ja. Sjekk ut "rules" knappen. Den er rund og opp til høyre før du velger karakterer.
*host*rtfm*kremt*
Sist endret av Mith; 3. mai 2008 kl. 11:25.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Legger til alle

Min friend code er: 3308-4804-8986
Legg til meg da!
Heisann, kommer nok innom en gang i ny å ne.
4682 9736 9185

Skal se om ikke jeg får lagt inn alle som allerede er på listen her imens

Edit:
Får ikke lagt til noen, da dere tilsynelatende mangler 4 siffer i tallet deres Wth
Edit2:
Da var det ordnet, takk for hjelpa
Sist endret av møkk; 15. juni 2008 kl. 12:07.