Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1195
hps er det trygt å ha en 400watt t-son HPS pære i et lite skap ? tenker på varmeutvikling og greier.
Jeg har ikke greie på dette, men for at noen skal kunne svare deg regner jeg med folk vil måtte ha litt mer detaljer, som f.eks. hvor stort skapet faktisk er. Er det evt. noen form for utlufting der, eller er det helt tett? Av nysgjerrighet: Hva skal du egentlig ha en (så kraftig?) pære inne i et skap for uansett?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Han skal sikkert plante noen fine planter

men som sagt, vi må ha mere specs..
Aha... I see.

Flytter da tråden over til "rusmidler", der den hører hjemme.

(edit: regner i alle fall med at dette var riktig. Hvis ikke får du sende meg en PM, så flytter jeg tråden tilbake)
Sist endret av Psy_Illusion; 22. mai 2005 kl. 15:16.
broWn: Jeg tror nok at plantene dine "brenner seg" lenge før det er snakk
om noen brannfare. Cannabis trenger mye lys, men hvis lyskilden er for nær
plantene blir de svidd og dør.
kardang's Avatar
Trådstarter
ok. skapet er ca 50*50 cm2 i bunn og ca 1,60m høyt.. jeg bruker to 120*120mm vifter som ventilasjon.. en potte med ett frø.

funnet ut at jeg heller skal bruke fluoresent pærer som produserer mye mindre varme.

noen som et ca hvor mye watt jeg må opp i eller evnt noen som kan anbefale noen pærer..

skal bruke cool white og warm white til veg.