Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1673
Noen her som har noen personlige erfaringer med salvia divinorum som dere vil dele med meg?
Det jeg er ute etter å vite, er;
- Hvor lang er rusen.
- Gatepris
-Halusinogent (Rating 1-10)
På forhånd takk
varer fra mellom 5-15 minutter.
du kan få helt syke halliser, eller du kan sitte å bare synes det ikke skjer noe og er døll..

gateprisen her ligger på mellom 200 til 500kr grammet med 6x, men å bestille over nettet er det greieste.

jeg har fått noen helt vilt kule halliser på salvia så jeg gir den 10 der, men har vært mange ganger jeg bare har fått småtamme halliser eller ingenting au..
Trådstarter
Så det går bra å røyke opptil flere ganger?
En mister ikke "effekten" slik som F.eks hasj gjør etter et par timer med hodet nede i bøtta?
Ja, du kan fint røyke det flere ganger samme kveld
Jeg er så utrolig nysjgerrig på dette. Er litt redd også, men tør ikke bestille det av den grunn at jeg bor med folka mine fortsatt. At tollen stopper det er jeg ikke så redd for, da jeg har hørt de bare sender det tilbake.
Rusen varer i ca 10-30 minutter, du kjenner det i hodet i kansje 1 time etterpå.
Gatepris?, Vet ikke.. 300 betalte jeg for ca 5g som holdt til kansje 4 sjikklige ganger og 3 uten att det virket.
Rating 10/10. Er ikke noe jeg vil gjør alt jeg kan får og skaffe. Men har jeg muligheten så tar jeg den gjærne.

*En slags trippraport av noe slag*
Jeg stod en gang uten for huset å røket det fra min hjemmelagde tørrbong. Fylte på å røyket til att jeg følte att lungene ikke orket mere. (Det kan vær litt tungt å trekke ned). Det vanskligere og vanskligere å røyke det var som du måtte tenke hardt over hvordan du skulle bevege hendene dine. Pluttselig var det som jeg akkurat hadde våknet, var som det jeg gjor før jeg trekte var lenge siden. Fikk litt noia og kasta bongen langt i fra huset å tenkte "Hva er det jeg holder på med". Så skulle jeg gå inn på rommet mitt. Dette var en rar opplevelse i seg selv, ting gjikk i loop mens jeg var på vei inn i rommet. Begynte å le av dette, det var sinnsykt humoristisk hvor vansklig det skulle vær å gå 10 meter. Det var som jeg gjorde det 100ganger i hode men i virligheten gjorde jeg det bare en gang. Satt meg ned forann pcen og tok en tur inn på nFF. Da hadde jeg vanskligheter med å lese teksten, sinnsykt vansklig å konsentrere seg. Så mistet jeg følelsen i hele kroppen, eller så lenge jeg ikke bevegde meg så kjente jeg den ikke. Så gjikk salvia følelsen sakte ut av kroppen. Det virket som ting som var i hukommelsen min var flyttet noen dager tilbake i tid.

Var gøy med salvia. Mange har sagt att det er ett av de sterkeste haluisogenene, men siden det ikke varer så lenge så tror ikke jeg det er så viktig egentlig. Merket ingenting galt med psyken iverfall.