Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1530
Hei! Er det noen her som vet om man kan få kjøpt i påvisningspapir eller noe lignende som kan avsløre cannabisfragmenter/spor i en bag? Har søkt litt på forumet her+googlet litt. Fant et produkt som heter DrugWipe, men finner ingen som selger dette i norge.

Hvis noen vet om slikt, hadde det vært supert!
hva er poenget med det da ? vil du teste produktet for å være sikker på at det faktisk er cannabis ? det er jo ikke så vanskelig, bare se på noen bilder rundt på nettet så klarer du fint å kjenne det igjen.
du kan egentlig også lukte på en tom bag at det faktisk har vært cannais tilstede i den, men tror ikke det sitter så lenge.. kan lukte på en gammel bag jeg har her *sniff sniff*... oi, feil bag :P neida, nja, denne var vel 3 uker gammel eller no, så lukten varer nok ikke lenge, men var en litt skarpere lukt enn av en tom bag som ikke har vært brukt.. nå babler jeg vel litt mye, håper det var noe mening i denne posten :P
Trådstarter
28 0
Hehe..joa.. :P Men, det er ikke snakk om å lete etter spor av større mengder cannabis som kan avsløres ved hjelp av lukt e.l, men type nanogram størrelsen for å sjekke om det i det hele tatt har vært cannabisfragmenter tilstede.
eh, og igjen, hva er da poenget med dette ? har du tenkt å avsløre andre ? mistenker du noen ? jeg forstår ikke helt poenget :S

EDIT: drugwipe ser jo ganske bra ut.. men igjen, hva er poenget ? tenkt å skrape ut av baggen du fant på golvet nå nettopp og røyke disse mikroskopiske cannabis fragmentene i pipen din ? :P
Sist endret av XTC; 14. mai 2005 kl. 00:06.
Vil sikkert ikke bli busta... Ha litt industriell
t hempmateriale nedi og fortell snuten det om de skulle ha en "drugwipe". Kjøp indu. hemp i utlandet...
Trådstarter
28 0
Prøver igjen; Poenget her å finne ut om det virkelig har vært noen form for cannabisfragmenter i sekken, og ikke å skjule over dem. Hvorfor? Vel, that's for me to know and you to find out :P

Så, spørsmålet er fortsatt: Noen som vet om noen som selger påvisningspapir e.l og som er mulig å få kjøpt i Norge/sendt til Norge.
Han skal buste et familie medlem eller noe:P
Jeg har aldri hørt om at de selger slikt i Norge, men tror de har slikt i forsvaret og kanskje i fengsler rundt om.
Trådstarter
28 0
Damn...*grr*
Kan du ikke bestille fra utlandet da?
Trådstarter
28 0
Ser ut som at jeg er nødt til det..Men takk alikevel