Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 279
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har de siste ukene tatt små
Doser med sub daglig. 1-3 mg. Fikk skaffa noe oxy som jeg knuste og snorta, samme som jeg gjør med suben. Jeg tok 2 mg sub i går og dagene i forveien. I dag har jeg gradvist utover dagen tatt tilsammen 240 mg oxy. Føler mer bedre Theo, mem kjenner godt at suben i går ødelegger for toleransen og euforien. Jeg har 160 mg oxy igjen, og 10 stk sub 2 mg. Hva ville dere gjort for å få best mulig effekt ut av dette? Både oxy og subutex?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Plis, skulle gjerne hatt noen svar
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har 200 mg oxy igjen. Ikke tatt sub siden i går ettermiddag. Vil jeg få bedre effekt av F eks 100-140
Mg oxy i morgen formiddag? Eller vil jwg få bedre effekt av 4-6 mg sub etter et snaut døgn etter oxy-inntak?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I morgen har jeg tilgang på 200 mg oxy og 10X2 mg sub. Hva burde jeg ta for nest mulig effekt? Har tatt 240 mg oxy i dag,før dette 1-3 mg sub i noen uker før dette. Vil
Mindre oxy k morgen virke bedre enn indag, siden jeg ikke har tatt sub på godt over et døgn. Eller hva vil virke best i morgen formiddag? Hvor lenge vente med å
Ta
Sub etter oxy og omvendt?
For å ta subutex etter oxy så anbefales det minimum 10-12 timer, men anbefaler at man venter til man kjenner at man begynner å bli dårlig.

Vanskelig å si hva som vil fungere best og når, jeg blandet faktisk oxy og sub med gode resultater for mange år siden.