Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 701
Hei

Leverte et surroundanlegg på service hos den lokale expert butikken for snart 9 uker siden(mandag 16.05). HDMI utgangen hadde sluttet å fungere. Greia er ca 1,5 år gammel.

Sist jeg fikk vite var at den fortsatt var på verksted fordi de ventet på deler. Dette var vel sist fredag. Der er den sikkert fortsatt, jeg har iaf ikke hørt noe annet. I morgen skal jeg bortom en tur, igjen, så mitt spørsmål er som følger:

Hvilke rettigheter har jeg her? Hva har jeg krav på? Heve kjøp? Kompensasjon? Erstattningsutstyr?

Eneste jeg finner er at de er pliktige til å holde meg med låneutstyr i perioden servicen tar, men det koster mer i arbeid enn hva det smaker tbh.. Dra kapler, koble opp, justere lyd, pakke ned, levere tilbake, etc. Blir kjapt en par timer jeg heller kunne brukt på dass eller annen kos det..

Gutta på gulvet der er stort sett noen ukultiverte rasshøl, så kjipe-for-de-regler/lover mottas med takk

Ingen som har snøring?

Damit!
Sist endret av Bompi Bjørn; 12. mai 2011 kl. 19:28.