Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 30693
er det noen der ute som vet hvordan man sporer ukjente nummere?
skal kjøpe en motorsykkel av ei, men hun hadde ukjent nummer så jeg får ikke tak i henne.
Hvordan vet du at hun har ukjent nummer om nummeret er... ukjent?
Trådstarter
3 0
jeg hadde ikke med meg telefonen, så for at jeg skulle få nummeret hennes skulle hun ringe meg (ubesvart annrop). men ironisk nokk så hjalp ikke det, har bare et ubesvart anrop fra et ukjent nummer fra det klokkeslettet jeg snakket med henne
Sitat av skeie92 Vis innlegg
jeg hadde ikke med meg telefonen, så for at jeg skulle få nummeret hennes skulle hun ringe meg (ubesvart annrop). men ironisk nokk så hjalp ikke det, har bare et ubesvart anrop fra et ukjent nummer fra det klokkeslettet jeg snakket med henne
Vis hele sitatet...
Ukjent nummer for deg? Mener du at nummeret ikke vises?
Trådstarter
3 0
i telefonlista stod det "ukjent nummer"
Nytter ikke å finne ut hvilket nummer dette er.
Prøvde tidligere å kontakte NetCom for å be de om å opplyse om hvem som hadde ringt med skjult ID. Dette kunne de faktisk ikke fortelle meg, kun dersom det forelå noe kriminelt. Og da var det kun Politiet (som har en egen avdeling hos NetCom) som kunne finne det ut.

lol
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Nytter ikke å finne ut hvilket nummer dette er.
Prøvde tidligere å kontakte NetCom for å be de om å opplyse om hvem som hadde ringt med skjult ID. Dette kunne de faktisk ikke fortelle meg, kun dersom det forelå noe kriminelt. Og da var det kun Politiet (som har en egen avdeling hos NetCom) som kunne finne det ut.

lol
Vis hele sitatet...
Aldri si aldri.


Personlig ble jeg veldig nysgjerrig.
Det må vel finnes en måte å finne det ut på hvis man er en relativt vanlig person, enten om det er lovlig eller ikke.
Noen som har noe svar på dette?
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Noen som har noe svar på dette?
Vis hele sitatet...
Lett: Svar ALDRI på anrop med skjult nummer! Da går det før eller siden opp for vedkommende at det å skjule nummer ikke funker....
Sitat av woff Vis innlegg
Lett: Svar ALDRI på anrop med skjult nummer! Da går det før eller siden opp for vedkommende at det å skjule nummer ikke funker....
Vis hele sitatet...
Hvordan var det et svar på spørsmålet?

Spørsmålet mitt var: Hvordan finne ut hvilket nummer som er bak et skjult nummer.
Du kan jo goggle nummeret....
Sitat av missjones Vis innlegg
Du kan jo goggle nummeret....
Vis hele sitatet...
Du har forstått at det er skjult ikke sant?
HAHAHAHAHAHA, gøy å lese alle som ikke har skjønt posten

Anyway, det går ikke, kun politiet som kan det
Sitat av iSatan Vis innlegg
HAHAHAHAHAHA, gøy å lese alle som ikke har skjønt posten

Anyway, det går ikke, kun politiet som kan det
Vis hele sitatet...

Sånn i teorien, så skal det vel være mulig å hacke en database eller noe lignende?
Jeg nekter å tro at man ikke kan finne det ut.
Kun politiet som kan. Ring å anmeld henne! =p
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Nummeret er jo skult for en grunn. Hvis det fantes en måte for alle og hverman å finne ut hva skjulte nummere var hadde det ikke eksistert skjulte nummere. Ta hintet, hun vil ikke selge deg motosykkelen.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Om hun ikke ville selge motorsykkelen hadde hun vel ikke ringt i det hele tatt? Mange som bruker skjult nr til vanlig.

OT: Det er ikke mulig for privatpersoner å spore skjulte nummer, for man har ingenting å gå på.
Svigermors drøm
colabox's Avatar
om du har mobilsvar kan du bare trykke avslå når noen ringer. Spill gjerne inn egen talemelding på 0.1 sekund slik at de kommer rett til pipen. Når de legger på etter pipe vil du få mobilsvarmelding fra det skjulte nummeret. da vil du få et valg "For å ringe opp igjen, tast 0"