Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2217
Nå er det åpnet for å velge seater til The Gathering 2007!

Dere må logge inn på http://partyticket.net snarest mulig, klikke på ”Your Account”, velge billetten deres å trykke på ”Pick new seater”. Søk på ”voldern” så skal jeg komme opp som "**** **** (aka voldern of Norsk FreakForum)”.

Dette må gjøres innen tirsdag 6. mars slik at vi får valgt plass i salen tidligst mulig!
Hvem er:
Nicolai Skogheim
Ole Kristian (aka kakebok)
Fredrik Haarstad (aka electus of [kjekk])
Magnus Bakkhaug (aka Magnus^^ of nFF)

Om dere ikke har samme nick på PartyTicket som på nFF vennligst informer meg om dette. Jeg er ikke synsk, dessverre.
Sist endret av voldern; 4. mars 2007 kl. 21:31.
Hvem er:
Petter Andreas Eriksen (of saggroup)
Thoryllo sa han hadde snakka med deg.
så du vet hvem jeg er, right? ikke at det skal så mye tenking til for å finne ut hvem av dem over jeg er menne

og du er seateren min og greier
Sist endret av 9co; 5. mars 2007 kl. 07:59.
original reprint
xaff's Avatar
Jeg er Henry Christoffersen (aka henrix), karoline er karoline. Noen spørsmål? :-)
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Hvor skal nFF sitte i år? er keen på å sitte med nFF i år, men vil ikke sitte alt for nerme scenen.
Vi skal sitte ganske nærme scenen, helt ved tribunen
Har sendt deg en PM voldern

Foresten kan jeg nevne det jeg kom på nå nettop. Det er faenmeg bare en mnd igjen til TG
No shit Dark. Kjenner det kribler allerede, også må jeg finne ut hvordan jeg skal komme meg dit.

Har satt Voldern som seater.
Sånn da er du satt som seater våldærn
ææ shit, bare 1 mnd igjen. På tide å bygge no hyller ja ^^, Har satt Voldern som seater for meg og Susann (er eks nå), regner med at de andre i gruppa mi har satt voldern som seater.
Stygge gamer-billett! Jeg får ikke seata! Har maila PTN og hørt om det går an å fikse, ellers er utsiktene til TG mørke. :cry:
Sitat av Bjølg
Stygge gamer-billett! Jeg får ikke seata! Har maila PTN og hørt om det går an å fikse, ellers er utsiktene til TG mørke. :cry:
Vis hele sitatet...
Hvorfor har du gamer-billett..?
Fordi han tror han er uber-gamer fordi han spiller spill på TG? :P
Da har jeg valgt seater for Torquil siden han ikke kunne selv.