Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 6335
hvis du har fysisk tilgang på USB-inngangen til pc'n går det vel ann å kjøre en keylogger fra den?

dette er hva jeg og en kompis av meg gjorde for å skaffe oss Administrator passordet på den viederegående skolen vi går på:

1. start keylogger fra usb

2. overføre et word dokument som har blitt fusket med og som gir en "dette dokumentet må repareres" feilmelding hver gang det åpnes...
hente administrator'n og be han se på det

3. overtale administratoren til å prøve å kjøre word ved å høyreklikke og velge "kjør som..." og deretter bruke "administrator" som bruker isteden for vår egen... uten å logge av vår bruker... (noe som ikke fungerer uansett)

4. etter mye prøving og feiling fortelle han at det går greit, og vi sikkert kan forhandle oss til en ny frist for innleveringen av rapporten/leksa...

5. når administratoren har gått, henter du bare ut passordet fra keylogger-loggen i notepad!
Sist endret av Turbolego; 1. mai 2007 kl. 03:01.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Består ikke Moonscape av hardware og software? isåfall kan du bare rive ut smartcardet ^^
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei.

Eg har prøvd å fjerne moonscape fra pcene her på skolen, men får det ikke til.
Har prøvd alle metodene som har blitt postet på denne tråden.
Ser at ingen har kommet med nye innlegg siden i fjor, men håper at de som har prøvd litt framdeles leser her inne.
Jeg lagde et program som slette moonscape en gang i tiden... kan se om jeg kan finne det igjen....
Dette hadde vært kult.
▼ ... over et år senere ... ▼
User: lokaldrift
Password: intrikat
Funker på min skole