Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2708
Nå har gjengen fra Norsk Freakforum rigget seg opp, det er godt oppmøte og totalt taler vi 60 hoder.

http://voldern.net/dump/NFF01.JPG

Vi hadde plan om å ha en liten rasturbert banner på 2 x 1 meter, så korttenkt som vi var printa vi ut arkene på vanlig papir som var alt for lett og skjør til denne bruken, vi hadde også for dårlig tape. Så når vi endelig hadde fått tapet den sammen og festet den på to veipinner brøyt den mer eller mindre sammen, så vi bestemte oss for å drite i hele greia og heller være bedre forberedt til neste gang i forholdt til denne gangen når hele greia ble planlagt dagen før avreise.

http://voldern.net/dump/NFF03.JPG

Vi jobber for tiden med å få laget en tidsplan for tinga vi skal finne på som passer for alle, tråden for planleggingen finner man her.

Ting som fortiden er bestemt at skal skje er å dra og spise kebab en kveld, ha syrebrilleløp og ta gruppebilde. Men vi også avholdt noen interne konkurranser i dataspill på rekken, så si ifra om hvordan spill dere er hypp på å knuse andre nFFere i, i den overnevnte tråden.

All annen TEGE-diskusjon taes her.

- voldern
Sist endret av voldern; 5. april 2007 kl. 17:34.
Er bare nødt til å spørre. Hva f**n er Syrebrilleløp???
og jeg må bare spørre om hva syrebriller er?
Syrebriller er vel såvidt jeg vet slalombriller med "innmaten" av en lcd skjerm montert inn i stedet for glass. Det er helt jævlig å bruke, siden lyset brytes på så mange rare måter.
Sitat av Mith
Syrebriller er vel såvidt jeg vet slalombriller med "innmaten" av en lcd skjerm montert inn i stedet for glass. Det er helt jævlig å bruke, siden lyset brytes på så mange rare måter.
Vis hele sitatet...
Meget riktig. Det kalles da syrebriller fordi det gir et VELDIG distorta syn noe à la LSD sikkert.
Haha...

Men er det ingen andre enn meg som sitter i nFF tskjorte ? : o

Blir å skifte den i morgen antageligvis - brukt i 2 og en halv dag nå :/

Men men... Bra folket koser seg i år affal. - Er min første gang, men antageligvis ikke den siste

Kanskje jeg sitter med nFF en gang - hvis jeg er velkommen :P

(føler ikke helt at jeg passer helt inn så :/)


Peace out fra S43R40