Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3958
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
For noen måneder siden begynte Nichotin og noen andre å samle folk for å spille BzFlag. Spillet der man kjører rundt i en noe primitiv tanks og skyter på andre tankser. Ekstremt morro.
Mange har vært med tidligere, men nå har det dabbet voldsomt av. Dette akter jeg å gjøre noe med.

I morgen, Onsdag 05.04.06 kl.20.00, blir det kamp! Alle som vil kan bli med. Last ned klienten på http://bzflag.org/ ! Vi spiller på serveren som Nichotin har satt opp til oss.

bzflag.doomtech.net port: 5154

Dere gjør også lurt i å koble dere til IRC-nettverket efnet og joine kanalen #bzflag.nff. Her blir de siste nyhetene annonsert før spill.

Bli med oss! Du kommer til å ha det kjekkere på internett enn noen gang tidligere!
2.0.4 dere kjører da? Mulig jeg hiver meg med...
2.0.4 er korrekt. Alle må bli med.
Dette spillet kommer vi også til å spille på TG i år.
Jeg tror muligens jeg har en ledig kveld i morgen og, så da blir jeg med

Synd det dabbet av, egentlig, men det er jo sånn det blir når den som tar initiativet (meg) plutselig blir overkjørt av skole/jobb/trening/heite babes fra biip.

Det skal sies at kanalen for tiden er opløs og har feil topic :P
Sist endret av Nichotin; 4. april 2006 kl. 20:13.
Hadde det ikke vært for Engelsk muntlig prøveeksamen på Torsdag skulle jeg gjerne joinet
Jeg er med, 99% sikkert.
Slik som dette vil jeg gjøre det i kveld. Dette bør alle lese:

Alle joiner serveren klokka 20:00 Prøv å la være å komme dinglende senere. Vi smågamer litt, og venter på folk som sucker og ikke klarer å komme 20:00 sharp. Klokka 20:05 restarter jeg serveren, og da er det alvor i en 20 minutter lang kamp.

Dette blir gøy, så sant vi er nok folk. Alle må prøve å få med seg andre.
Måtte den beste vinne.

og, ja! Join kanalen #bzflag.nff på efnet!
Sist endret av Golder; 5. april 2006 kl. 16:03.
Aldri prøvd før, må jeg teste ja. Looks like fun!
Ramler nok innom serveren i kveld regner jeg med
Fem minutter til vi begynner, folkens! Alle må skynde seg å laste ned klienten og bli med.
Det skal nevnes at det er en fair share spillere der nå, så det er definitivt verdt å stikke innom.
Jeg klarte faen meg å glemme hele shiten.. Har aldri prøvd BZflag så det var kanskje like greit!
Da var vi ferdige med dagens offisielle. Det var dritgøy. Neste gang vi spiller blir trolig i sammenheng med TG06
Ha, jeg rakk akkurat laste ned og starte opp, så ikke overraskende nok kom jeg på sisteplass i min første runde!
4. plass, første gangen jeg har prøvd ^^ good game!
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Noen som har screen av det endelige resultatet?
Blir det noen ny kamp i nermeste framtid?
Blir sikkert en del mens vi er på TG.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg foreslår at vi får igang BzFlag spillinga igjen! Hva om vi sier 21:00 i kveld? Ha dere på IRC kanalen #nff.bzflag på EFnet! Stiller du med server Nichotin?

For de som ikke har BzFlag kan dere laste det 2.0.8 til Windows her og til Gnu/Linux her.

EDIT: 21:00 that is.
EDIT2: #nFF.bzflag er nye kanalen.
Sist endret av voldern; 15. juni 2006 kl. 19:04.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hm, utsette til 2100? Har ikkje tida før da, men vil veldig gjerne bli drept litt på...
Sitat av slashdot
Hm, utsette til 2100? Har ikkje tida før da, men vil veldig gjerne bli drept litt på...
Vis hele sitatet...
Enig, ser ut som 20:00 var for ambisiøst.
Da var gamingen over, kveldens score er her:
http://voldern.gruppeturer.net/dump/bzflag.png
GG gutta!
Sist endret av voldern; 15. juni 2006 kl. 21:26.
Neste gang får jeg vel stille med server.
Vi prøver igjen; hva sier folket til 20:00 i kveld? Sees på #nff.bzflag !
Jeg er med i kveld

-papa
Er med mest sannsynlig jeg også!
jeg blir nok litt forsinket.. mulig å hoppe onn sånn halv 9?
Ok, da starter vi om 20 minutter. Serveren nåes på bzflag.doomtech.net port 5154 (creeds Nichotin).
Se å ha dere på #nff.bzflag !
Sist endret av voldern; 18. juni 2006 kl. 19:44.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hva med å få opp BzFlag gaminga igjen folkens?
Sitat av Tr1pp3r
Hva med å få opp BzFlag gaminga igjen folkens?
Vis hele sitatet...
Dette er jeg meget lysten på. Jeg skal se etter jeg kommer hjem fra jobb i dag hva jeg kan gjøre, kanskje vi kan ta en mach i morgen kveld.

Jeg har dessuten tenkt å lage til noe i romjulen. Får se hvordan det blir med server og slikt.


I will be back with more.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
ZOMG BZflag! Woohooo..

Varme minner om BZflag pa LAN i bergen!