Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4980


Mener jeg har gjort hva jeg kan for at chrome skal akseptere cookies, likevel kommer symbolet om at cookies er blitt blokkert i adresselinjen.
Dette er dødsirriterende siden en rekke sider, som f.eks nettbank ikke fungerer uten.

Noen smartinger som kan kaste litt lys over dette?
Sist endret av meitemark; 26. mai 2019 kl. 00:21. Grunn: bildefix
har samme problem jeg også, så jeg venter spent.

Ha en fin lørdagskveld!
Prøvd å avinstallere nettleseren og installere den på nytt? (Husk å ha en annen nettleser tilgjengelig så du får lastet ned.)
Bare kaster ut en tanke her, du har ikke noe addon som kan blokkere bruken av cookies tilfeldigvis? Forsøk ev. å disable alle addons før du ev. går til skrittet å reinstallere, som Ivar er nevner.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Aner ikke!
Jeg solgte Macbooken som jeg vanligvis brukte. Gikk over til en stasjonær mac. Samme chrome-bruker, så altså samme plugins osv, og nå fungerer det plutselig! Men det fungerer også på Windows PCen... Har ikke vært inne på nettbank etc. der via chrome på lange tider! Så heller usikker på om det har noe med bytte av Mac ^^