Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1475
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg har injisert er heroin, og det er ingenting galt med den, den er av god kvalitet. Jeg ruser meg ikke daglig, men i de siste 2 ukene så har jeg brukte en del speed og litt heroin. Første IV med heroinen for 3 dager siden ga et meget bra rush og god effekt. Men de 2 siste dagene har injiseringer først til unormal reaksjoner; det kom ikke noe normalt rush (men jeg kjente at rusen kom noenlunde), etterfulgt av ekstrem svette og ekstrem trøtthet. Det skal nevnes at jeg har mange bruises og blåmerker på årene fordi jeg har satt mange bommskudd menst jeg har vært rusa på benzo og den svekkede kognisjonen har ført til uforisktighet, vanligvis treffer jeg.

Skuddene jeg har satt som har gitt slik abnormal reaksjon er satt på årer akkurat der hvor det er bruises/blodutredelser og blåmerker. Er det rett og slett det at stoffet ikke går gjennom blodåra på vanlig måte fordi jeg ikke har gitt dem tid til å hele? Armene ser rett og slett litt banka ut men jeg tenker at hvis en åre ser tykk ut så går det an å sette et skudd, men da har jeg gjort det bak blåmerkene slike at det ikke er forran dem på vei mot hjertet. Slike merker har jeg hatt før, men er ganske mange nå.. Jeg lurte egentlig på om noen andre har fått slik reaksjon ved injeksjon, og er dette i såfall, som jeg tror, pga. årene ikke får sendt stoffet direkt til hjertet og videre til hjernen fordi de trenger tid til å hele seg pga. alle bomskuddene jeg har satt?

Jeg tenkte på cotton fever.. men jeg får ikke den rusen som jeg skulle ha fått rett og slett, men jeg kjenner en veldig sterk trøtthet og svetter helt sykt.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du får blodsvar når du setter skuddet og har det hele veien mens du injiserer så har det ingenting å si at du har masse blåmerker og bomskudd rundt om kring. Har du blodsvar så går stoffet rett inn i åren og inn i blodet.

Jeg hører du sier at du har god heroin, men med et du beskriver høres det ut som at det er dårlig dop, eller at det inneholder noe urenheter. Etter to uker på speed så kan det være kroppen er såpass nedkjørt at du ikke får den gode rusen du kunne fått om du hadde vært noenlunde nøktern før du satt et smell.

Ta og få deg litt søvn og mat og prøv igjen om et par dager så blir det kanskje en helt annen opplevelse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så lenge du får blodsvar når du setter skuddet og har det hele veien mens du injiserer så har det ingenting å si at du har masse blåmerker og bomskudd rundt om kring. Har du blodsvar så går stoffet rett inn i åren og inn i blodet.

Jeg hører du sier at du har god heroin, men med et du beskriver høres det ut som at det er dårlig dop, eller at det inneholder noe urenheter. Etter to uker på speed så kan det være kroppen er såpass nedkjørt at du ikke får den gode rusen du kunne fått om du hadde vært noenlunde nøktern før du satt et smell.

Ta og få deg litt søvn og mat og prøv igjen om et par dager så blir det kanskje en helt annen opplevelse.
Vis hele sitatet...

Takker for respons, eg forstår den logikken og tenkte på dette selv. Grunnen til at jeg kan utelukke heroinen som problemet var fordi, som nevnt, første og andre dosering var helt topp, egentlig den mest perfekte heroin-rusen samt. rushet jeg kan ønske og forestille meg. Men i går så var det som om kroppen presset på og jeg begynte å svette, med en antydning til opiat-rus bakrgrunnen av dette, pluss at det tok litt tid før effekten kom, når man skyter inn i en åre der det vek basically 4-5 sekunder får rushet kommer, sikkert kortere og, mensti går var i underkant av 10 sekunder og etter det kom var det mye mer gradvis, fortsatt en behagelig rus, men bare mindre EUFORISKE komponenter, og det var i stedet mer periferale effekter (samme harry-batch som dagen før). Det var et eller annet som skjedde i går, akkurat, når jeg bruker den i dag så er rusen grei, men pga. toleransen så er de jo mildere. DET derimot ar jo naturlig, men i går var det.. et eller annet... I became...... The beast!


Greier faktisk ikke å beskrive det noe bedre.

men den generelle problemløsningen om søvn og mat, gjelder sikkert meg mye mer enn jeg selv tidligere innsåg, om man har drevet på med rus mer enn man pleier, om det har blitt en vanligdom, så vil jo kroppen reagere forskjellig, ikke bare psykisk, men i største grad fysisk og, gleder meg til posen er tom, så, lever jeg livet på den andre polen. Jeg liker å leve et polarisert liv, det skaper kontraster, og du føler du lever dobbelt så mye på en måte. Selv om jeg absolutt bare må legge meg flat og si at; JEG har ikke funnet nøkkelen til det perfekte livet, men min evne til metakognisjon, eller som jeg personlig kaller det: "Å tenke OVER seg selv" vil jeg si er ganske tilstedeværende, og jeg må bare modulere meg selv i den retningen jeg føler er best akkurat nå!

og der svarte jeg vist ikke anonymt, jaja Ingen kjenner meg her uansett... Kom og ta meg kapitalister!
Sist endret av Veggen; 25. mai 2019 kl. 18:09. Grunn: slo sammen innlegg
Frostfeber, same here.