Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4619
Nå tenker jeg 0,2 som "vanlig" brukerdose i nesa.. Hvor mye oralt?
Jeg klarer fint å droppe 0,1 eller 0,2, og få en kraftig rus. Men så er dette mest sannsynlig renere amfetamin enn du har.
Prøv med 0,4?
Prøver meg på ca 3 lisser i et rizzla jeg da.. Har ikke vekt så ;>
Mellom 0,2 og 04, alt etter kvalitet.
Men varer jo en stund lenger når man dropper enn om man tar det i nesa.
Sist endret av KjellFresh; 21. januar 2014 kl. 20:18. Grunn: gtrwy6er8edtgdh
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av KaptnSabeltann Vis innlegg
ICE mafakkas! SÅ mye bedre! VIs du ikke blir avhengi fort og lever på sossen! da hadde jeg venta til jeg fikk inntekt! lest håndboka til Mads Larsen. Og klart å fått deg noe på byen! Oslo er åpent for det vær dag
Vis hele sitatet...
Nå handler ikke denne tråden om crystalmeth så svaret ditt hjelper fint lite.

On topic.
Jeg ville startet med 0.3 og kanskje en 0.2er når 0.3er var begynt å kicke inn.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Nå handler ikke denne tråden om crystalmeth så svaret ditt hjelper fint lite.

On topic.
Jeg ville startet med 0.3 og kanskje en 0.2er når 0.3er var begynt å kicke inn.
Vis hele sitatet...
Er ikke alt meth nå for tida?
Neida, det viser seg at alle geniene her på nff, får tak i "ren amfetamin", hver jævla gang.

"Meth, det bare sånn du ser på tv da, sånn de røyker i usa og greier"

Det er vanlig og gå våken to døgn på en kvarting med normal amfetamin, da.
Bare den er "ren" nok lissom.
Sist endret av steinarr; 23. januar 2014 kl. 04:04.
start med lite å juster etter behov.. kan fort bli griserusa under dropping
Ampethaminen maa jo bare ha blitt daarligere og daarligere med aarene. Husker paa begynnelsen av 90 tallet, da kjenner jeg meg igjen i doseringene her. Men saa var jeg endel bortreist til land med "ice", eller methampethamine(IKKE DET SAMME SOM AMPETHAMINE). Utrolig mye kraftigere enn den norske "polske makkan". Et par power trekk paa bongen og det var bare og drive paa doegnet rundt i en 2-3 dager, LETT, royeke mer, en uke, LETT!!
Naa er det Norge som gjelder, og ble mildt sagt lei meg og skuffa, dropper vanligvis ikke, men gjorde det faktisk av en grunn her i sommer, da droppet jeg 2 g. Ble ikke noe mer speeda eller rusa av den grunn, varte kanskje litt lenger, og jeg sovnet som en sten, droppet de 2 i 14.00 tiden og la meg i 01.00 tiden. Men alt dette har jo seff med tilvenning og gjoere, det er det som er problemet. Og det er ikke kvaliteten det staar paa eller. Man maa jo vaere litt tjukk i hue forog ikke se forskjell paa daarlig/bra speed. D er egentlig saa enkelt som og bare lukte litt paa det, og gjerne ha litt gode kontakter da som ikke sier, "jeg lover deg ass, det er DRIIIITBRAA SAKER"". Det er for dumt, jeg har rett og slett pengene tilbake hvis ikke fornoeyd, og det funker bra for all parter.
▼ ... flere år senere ... ▼
Nå har jeg droppa 1g. Kjenner at det var litt mye
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man overdose på amf? Hvor mye for å overdose isåfall?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Du kan overdosere, men det er langt fra overdose til død. Et stort område med hjerte stress, paranoia, stuk og psykoser før du dauer.
Ingen vet hvor mye, for ingen vet hvor rent stoffet ditt er.
ca 0,5g drop i feil omgivelser fucka meg i årevis
Sist endret av Bothrops; 11. januar 2019 kl. 00:07.