Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 748967
Er ikke uvanelig og ikke merke noe de første gangene, men kommer etterhvert.
Kansje du kan prøve med et par pils eller noe før du røyker.
Sitat av Tias
Dette besvarte jeg på side to. http://www.freakforum.nu/forum/showp...3&postcount=29

Hehe, logikken din er dessuten litt feil. Du sier alkohol gjør ditt, og løsemidler datt - slår det deg ikke at alkohol faktisk er et løsemiddel?
Vis hele sitatet...
Ok, Tias som sagt så vet jeg ikke mye om sånt, men når du sier det så føler jeg meg egentlig ganske dum som ikke tenkte over at alkohol et et løsemiddel :P Går på TIP med Kjemi som hovedfag(eller hva det heter), så akkurat det burde jeg faktisk ha visst..
http://www.filecabi.net/video/Kat_Williams_Weed.html

Måtte bare slenge inn noe tidi stand up om cannabis
Sist endret av Don Veto; 16. juni 2007 kl. 00:14.
Sitat av Sinister
Bra tekst. De som interresserer seg for Cannabis burde se filmen Hemp Revolution. Tar for seg det meste av bruksområder for Cannabis. Jævla bra film. Etter man har sett den kan man hvertfall ikke skjønne at det skal være ulovlig.
Vis hele sitatet...
Del1: http://video.google.com/videoplay?do...58204716119824
Del2: http://video.google.com/videoplay?do...61766517588127

Leste ikke igjennom alle postene nå, så kan være noen har postet linkene før meg da
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har en venn som skal ta blodprøve i morgen fordi han skal sjekke blodsukkeret, kalsiumverdier o.l., så jeg lurer på om det er noe stress for han å røyke cannabis i dag?
Kan det påvirke testen slik at den ikke oppgir korrekte resultater?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av battlecaT
Har en venn som skal ta blodprøve i morgen fordi han skal sjekke blodsukkeret, kalsiumverdier o.l., så jeg lurer på om det er noe stress for han å røyke cannabis i dag?
Kan det påvirke testen slik at den ikke oppgir korrekte resultater?
Vis hele sitatet...

Nei. tjugetegnoghælvettefaen.
spankingguru
Worner's Avatar
http://www.matoghelse.no/marihuana-o...945-48598.html

Marihuana og schizofreni

Forskning indikerer at omfattende røyking av marihuana eller hasj i ungdomsårene øker risikoen for å utvikle psykoser og symptomer på schizofreni som voksne.
Det har imidlertid vist seg at det kun er folk med en viss genkombinasjon som er i faresonen.
Man har funnet ut at dette gjelder et spesifikt gen som finnes i flere kombinasjoner (genet for et enzym forkortet COMT). En person kan ha én av tre mulige genkombinasjoner: Val/Val, Val/Met og Met/Met. Personer med Met/Met har lavest aktivitet for dette genet, Val/Met middels og Val/Val høyest. Enzymet som genet koder for har med frigjøring av signalstoffet dopamin ut i synapsene å gjøre. Det var marihuana-/hasjrøykere med genkombinasjonen Val/Val som hadde høyest risiko for å utvikle psykoser senere i livet
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
vi må nok innse at cannabis har flere langsiktige bivirkninger enn før antatt. jo du kan få kols og emfysem dersom du røyker det.
nyere forskning viser også at huskesentrene i hjernen blir varig påvirket spes det siste har blitt påvist i en stor studie i regi av WHO 29000 røkere er fulgt over 20 år.
England vurderer å oppgrader cannabis fra c preparat til b på bakgrunn av denne studien.
til tross for dette. brukt med måte er cannabis kanskje det minst skadelige av alle rusmidler. noen får jo psykiske problemer, men de slutter jo. bruk vaporiser, spis hasjen og lag smør eller olje av potten. her kommer blader også med. trenger litt mengde for produksjon , men meget anvendelig.
laga sjøl marinade/dressing av pot/olivenolje sitron og andre urter. fikk dattera på besøk og uten at jeg visste det spiste hu opp salaten og resten av dressinga fordi det var så godt. 2 timer etterpå satt a fniste og lo til alt mulig, mne skjønte ikke at hu var skev.(er ikke røyker) Fortalte det til mora som gav meg full pakke med kjeft og fandens oldemor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beklager å bumpe denne ekselente tråden, men kjapt lite spm:
Kan man grinde stilkene til pot og røyke de? Samme thc innhold?

På forhånd takk for svar.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
THC oppstår på trikomene som det er mest av på bladene og budsene, de som gror selv tar ofte å fjerner så mye stilk som mulig fra det ferdige produktet.

Kan hende du blir litt fjern, men noe mye vits er det vel ikke.
Sitat av shroombabe
Beklager å bumpe denne ekselente tråden, men kjapt lite spm:
Kan man grinde stilkene til pot og røyke de? Samme thc innhold?

På forhånd takk for svar.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke allerede har, så skaff deg en elektrisk grinder og kvern i vei. Jeg ble iallfall godfjern. Men vær obs på smaken. Stilk smaker ikke direkte godt.
Noen som vet gjennomsnittlig THC % på hasj i Norge?
Alt ifra 2% til 8% vil jeg tippe på hasj, men tror ikke det er gjort så mange undersøkelser på området :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Sigurd4u
Noen som vet gjennomsnittlig THC % på hasj i Norge?
Vis hele sitatet...

ville si 1% faktisk..med tanke på alt det tullet der ute som ikke engang inneholder en promille
THC
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har prøvd hasj såvidt for noen år siden, uten at jeg syntes jeg kjente noe særlig av det - men greit nok, ikke er jeg vant med å røyke vanlig røyk en gang så det var vel startvansker. Jeg har holdt meg til DXM de siste årene og ikke vært borti hasj i det hele tatt, lurer derfor litt på noen ting.

1. tatt i betraktning jeg er 'fersk' på dette, hvor mye bør jeg røyke første gangen? (er visstnok veldig bra vare dette da, svarting fra India eller no - en kamerat som røyker iblant anbefalte den på det sterkeste)

2. hvordan er det best å røyke dette tatt i betraktning at jeg ikke er vant til tobakk (blir litt gåen av vanlig røyk, småkvalm og sånn - men klarer jo røyke litt da) - vil det være bedre for meg å røyke i pipe/bong enn å røyke en joint?

3. har dere noen gode tips til en førstegangsrøyker for å få mest mulig ut av opplevelsen?
Dxmgirl: De fleste får ikke funk de 2 første gangen.
Dette kommer ettervært.
Vill anbefale å røyke joint de første gangen så kansje hoppe over til bongen.
Dosering er vell ikke så lett å si. Du skal jo mekke i tobakk.
Møtte en fyr som en gang sa du skal ha 80% hasj og resten tobakk. Men han var gal i hodet.
Har møtt folk som har 40/60, 50/50 og folk som tilogmed er oppi 3gram på en sigg.
Selv bruker jeg rett unner en grammer pr sigg (hvor jeg plukker ut alle jøydene og lager pulvermekk) Fordi det er dette jeg liker.

Alt i alt kommer det til hva man liker. Er vell bare å prøve seg fram. Røyke med erfarne røykere og se hvordan de evt. Mekker.

Som første gangs røyking. Ville jeg gjort i en helg hvor du satt av en hel dag til dette med gode venner. Ingen planer ingen stress. Kjøp litt mat og godterier. Lei inn noen filmer og ha nok røyk.
Fyr i vei. Start gjærne med en joint og chill med en film. (Komedie anbefales sterkt) Dette kan bli hysterisk morsommt og du vill rettogslett opplevel å ha en utrolig morro kveld med venner.

Du vill raskt kjenne at du blir sulten og da er det godt med mat eller no søtsaker

Lykke til!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
dxmgirl: Jeg har røykt hasj i fem-seks år nå og selv for meg så er det nok med 0,1-0,2g for å bli veldig fjern hvis hasjen / poten er veldig god. Jeg røyker ganske sjelden, og for en som ikke røyker regelmessig så burde samme mengden være plenty for å bli fjern. Prøv deg frem, bedre med litt for lite enn litt for mye :-).

Jeg røyker stort sett bare jointer, etter å ha vært hard på bongen i et par år. Hvor mye du bør blande varierer om du lager mekk til bong, eller om du ruller en joint. Generelt sett bruker en mer tobakk i en joint sammenlignet med et bongmekk.

Du kan jo eventuelt vurdere å røyke hasjen ren, uten tobakk. Jeg har flere venner som foretrekker dette, og de har røykt i årevis, så dét er ingen skam :-).
Jeg er litt imot dette Tias sier hvis du skal røyke den bar. (gjør dette kun med pot selv)
Det gir en helt annen følelse på hasj og jeg mener du mister mye av opplevelsen.
Selfølgelig er dette smak og behag men ville ikke started med dette. Men som sagt prøv deg fram
Jeg har litt problemer med luftveiene og burde helst ikke røyke så mye ..
Kan noen beskrive eventuelle ulemper ved oralt inntak? Fordeler?
Har sett litt på diverse oppskrifter osv, kakao virker jo å være kurrant.
Jeg kommer nok til å røyke aleine første gangen da jeg ikke egentlig kjenner noen som røyker som jeg kan røyke med... (dvs jeg vet om noen få men ingen jeg kjenner godt nok til å feste med).

Men la oss si jeg skal mekke en joint med tobakk og hasj, da gjelder det vel såvidt jeg husker å smuldre hasjen godt opp, noen tips rundt dette? Mener det var sånn at man skulle varme opp klumpen litt for å få smuldret biter av den, men det er noen år siden jeg prøvde dette og da med mye dårligere hasj enn den jeg nå satser på å score.

Skal hasjen blandes inn i rulletobakken eller bare drysser jeg den oppå tobakken før jeg ruller røyken? Sorry hvis dette blir litt vel n00b, men føler meg ikke helt guru på dette.
Hehe. Det er en haug med filmer hvor du kan lære å rulle.
Tipset mitt er vell å ikke smuldre tobakken for mye. For da får du såkallt pulvermekk og det blir en dårlig joint. Småe Kuler funker vell men best å få hasjen som "pulver" og ha tobakken fin. så får du det gjevnt fordelt.
Men sjekk opp no filmer på youtube Der kan du lære mye
Takk for tipset, Sigurd4u, skal sjekke opp litt på youtube
Hvis du ikke røyker sigg, så anbefaler jeg sterkt at du mekker med tobakk som ikke inneholder mye nikotin. Prince ultra light, berkley eller liknende. I hvert fall dersom du tenker deg at du ville fått problemer med å røyke en vanlig sigarett.

Varme og smuldre funker somregel greit. Men du sier du har god, sort hasj. Den KAN være jævlig seig, og vanskelig å smuldre. Et tips er å brekke av den biten du skal mekke, varme på den, klemme den flat, la den kjøle seg litt, og så varme veldig forsiktig fra sidekantene, og smuldre av det du ser løser seg opp/koker.

Om hele pyrregreia virker vrien, gjør som danskene: bare gni og pirk og brekk av små biter som du blander inn i tobakken. Funker det også.

0,1g - 0,2 g burde være nok til å få effekt, om hasjen er god. Er ikke værre enn å få på en til, eller to om det ikke funker.
Sist endret av Lurker; 3. november 2007 kl. 21:45.
Litt skuffa i kveld jeg, har røykt over grammet og ingen funk.

Selv om varen virker bra, svart Afghaner, myk og god. Men så er jeg jo superutålmodig her. Ser ut som jeg tilhører dem som må røyke et par ganger for å få noen effekt. Sliter også litt med å trekke skikkelig ned, men er jo ikke akkurat vant med å røyke noe som helst - er en grunn til at jeg foretrekker piller og sånt fremfor ting som må røykes.

Edit: kunne jo nevne at jeg kjente litt svimmelhet, tørr munn og ble trøtt etter jeg hadde røyka. Men utover det ikke akkurat noe spennende på gang.
Sist endret av dxmgirl; 4. november 2007 kl. 00:50.
Sånn kan det gå de første gangen.
Alt jeg kan si er at du får prøve igjen.
Hvordan tobbaks type mekka du med forresten?
Er det noen her som har prøvd å innta hasj oralt? Spurte på forrige side, men forsvant litt i et annet spørsmål. Har litt luftveisproblemer og bør ikke røyke så mye lengre, lurer på om noen kunne forklart meg litt fordeler og ulemper ved oralt inntak
Veldig kort fortalt: Rusen varer lenger, men er svakere.

Du må ete mye mer enn det du ville brukt i en joint for å bli like skev. Og du må ha mulighet til å rave rundt, evt sitte i godstolen og ese, i flere timer. Så det er rett og slett et litt "større prosjekt".

Vanligvis kjenner du at ting bgynner å skje etter en liten halvtime. Og rusen holder seg lenge. 2-3 timer etter inntak pleier det å begynne å gå ned igjen. Men det kan arte seg annerledes. En gang gikk jeg seks timer uten effekt, og var forbanna på det jeg åt. Så plutselig smallt det noe innihelvete. Hvorfor vet jeg ikke.

Du kan risikere å våkne god og skev dagen etterpå om du spiser hasj om kvelden. Du kan også risikere, som nevnt, at det plutselig smeller, at alt kommer på en gang, så ogsi. Det kan være ubehagelig, og du kan føle at du mister kontrollen. Noe som kan opleves kjipere enn å bli skikkelig panzer ved røyking, fordi du vet at det ligger der nedi magen og at du ikke får det ut igjen. Men er også jævlig moro

Ulempen er altså at det er vanskeligere å konrollere styrke og varighet på rusen enn ved røyking. Men om du har større mengder av samme typen hasj så kan du fint prøve deg frem og tilpasse, tar bare lenger tid enn å teste å fyre en joint for å se hvor hardt det sparker.

Fordelen er helt klart at du slipper å røyke hele tiden. Det er fint å kjenne at du kommer på, og vite at om et kvarter er det bedre, og om en time er det ennå bedre og om tre timer er det faenmeg ganske fint da og, istedenfor å kjenne etter en halvtime at "faen, nå må jeg fåpå en til".

Bra for filmkvelder. Også bra for byturer, og generelt settinger der du ikke kan røyke. Dårlig om du vil konservere stashet, og/eller bare være skev en liten stund.

Når det gjelder selve rusen oppleves den også litt annerledes, men vanskelig å forklare. Den kjennes litt mer tung og fysisk, og mangler litt det rushet røyking gir.

En ting er at stoffer som tilsettes hasjen jo også finner veien ned gjennom magen. Men hadde du røyka ville det jo endt i lungene. Aner ikke hva som er værst.

EDIT: Jo. En ting til. Det kan sette fart på fordøyelsen.
Sist endret av Lurker; 4. november 2007 kl. 07:52.
Tusen takk skal du ha lurker, veldig informativt. Jeg får vel som du sier bare prøve meg fram med spisinga og se hva som funker og ikke KP til deg.
Sitat av Sigurd4u
Sånn kan det gå de første gangen.
Alt jeg kan si er at du får prøve igjen.
Hvordan tobbaks type mekka du med forresten?
Vis hele sitatet...
Jeg brukte Petterøe's nr 3 (lysblå pakke). Vet ikke hvordan den er i forhold til andre merker, men synes ikke det er det verste jeg har vært borti.

Ellers fikk jeg tips fra han jeg fikk det av om at det egentlig var best å røyke i pipe da det var mer sløs å røyke joint... noen synspunkter på dette? Hørtes i grunnen fornuftig ut.

Og med det samme jeg kommer på det, har noen noe innspill rundt å røyke med glass og sugerør? (se video) Helst uten å brenne hasjen rett på et lakkert trebord da, det kan ikke være sunt.

http://youtube.com/watch?v=0hr2BrB8tIY
Sist endret av dxmgirl; 5. november 2007 kl. 10:19.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Å røyke i joint er sløs hvis du tar veldig mye i jointen. Sier seg vel selv? :P. Sløser ikke noe særlig mer sånn ellers, bortsett fra at man gjerne røyker en pipe i ett trekk eller tilsvarende - og da forsvinner ikke så mye bort ved å bare stå å brenne.

Du må nesten finne ut hva du foretrekker selv
Jeg synes det er sløs å røyke joint pga. får ikke samme rusen. Røyker man pipe/bonge så kommer rusen raskere og kraftigere.
Sitat av skolmen
Jeg synes det er sløs å røyke joint pga. får ikke samme rusen. Røyker man pipe/bonge så kommer rusen raskere og kraftigere.
Vis hele sitatet...
Skal hente bong på posten idag. Spent på å få testet om jeg merker forskjell fra joint.
Sitat av dxmgirl
Skal hente bong på posten idag. Spent på å få testet om jeg merker forskjell fra joint.
Vis hele sitatet...
har du aldri røykt bong før?

Hvis ikke du har det så bør du glede deg
Sist endret av Cybergasm; 5. november 2007 kl. 17:05.
Bong er defentli best. En mere intens rus.
Men førstegangs røykere pleier ikke å like denne veldig godt.
Godt valg av tobakks type. Bruker denne en del selv. Men synes den har litt mange stilker og jøyder (men er jo bare å plukke ut)
Bruker litt lucky også men synes denne er så parfymert.
Blue master er også en veldig god tobakks sort.

Som sagt cannabis rusen skal nytes i joint (orginalt). Hvis man kan lære seg å nyte en joint er det bra. Rusen varer forsåvidt lengere men ikke like stor.

Men personelig slår bongen alle grennser. Man blir raskt stein og det er sparsomt.
Når du begynner å få litt teket på røykinga og bli litt mere innrøyka anbefaler jeg at du hopper til bøtta Ingenting slår den berykta bøtta og den kicker sinnsykt og varer utrolig lenge de første gangene.

Blander du med 1-2 pils forsterker dette rusen mye generelt. Men lett å bli skikkelig på tryne også da
Noen som har testet metoden til dxmgirl?
Sitat av xtoffer
Noen som har testet metoden til dxmgirl?
Vis hele sitatet...
Hvordan metode?

edit:

den i filmen? Ja og det er ikke så bra.
Funker og man blir stein men ikke på samme måte som med tobakk i mekket.
Skal du gjøre dette kan du like godt vaporize i en lyspære og kvitte deg med evt dårlig røyk.
Dette er også sløsing.
Sist endret av Sigurd4u; 5. november 2007 kl. 19:57.
Takk for tips og sånt, folkens. Fikk henta bongen min så måtte jo teste den. Men merka ikke så mye mer enn når jeg røyka på lørdag, dvs litt svimmel, litt økning i puls, litt tørr i munnen.

Men: merka at det var utrolig mye lettere å røyke i bong enn å røyke joint, så tror jeg legger Rizzlaen på hylla jo før jo heller. Mye bedre når røyken ble litt avkjølt i vannet og, mer behagelig å trekke ned da. Røykte bare litegrann siden jeg skal tidlig opp på jobb samt legetime ++ i morgen, kan vel ikke risikere å se fjern ut hos legen siden jeg tenkte å tigge til meg litt Sobril.
Sist endret av dxmgirl; 5. november 2007 kl. 23:01.
Hehe. Da vill jeg si du var heldig som ble gla i bongen med engang!
Bare fyre løs på den så får du nok funk ettervært.
Og du har rett at røyken blir bedere i vannbong.

Du får si ifra når du har hadd en god kveld på bongen da. Om du har fått god funk
Vill vell si du har vært uheldig at du enda ikke har fått skikkelig funk men som sagt kommer seg
Bong er jo alltid greit men slår sjelden skikkelig gode cones eller blunts=)

Bøtte kan jo iblant være å foretrekke, eventuelt lum=)
Har hatt utallige bonger men den beste typen er black leaf i glass som er ca 25-30cm høy=)

Rengjør bongen din rimelig ofte så får du mer glede af den.
Kos dere
Sitat av Prototype#1
Rengjør bongen din rimelig ofte så får du mer glede af den.
Kos dere
Vis hele sitatet...
Noen gode tips til bongcleaning? Må jeg kjøpe noe spesielt å rense med eller funker for eksempel Zalo og sånt?
Bare vask den slik du vasker alt annet glass eller plastik kopper o.s.v. Funker vel fett å putte den i oppvaskmaskinen. Ellers så kan du skylle den i vann. Pipecleaners kan også brukes til å få ut eventuell aske eller dritt som har festet seg i tynne rør
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av dxmgirl
Noen gode tips til bongcleaning? Må jeg kjøpe noe spesielt å rense med eller funker for eksempel Zalo og sånt?
Vis hele sitatet...
Bruk søkefunksjonen for å finne fantastiske tråder som denne. Du kommer nesten aldri til å være den første som har lurt på noe på dette forumet.
Sist endret av Mullah; 7. november 2007 kl. 15:55.
Takk skal du ha, Mullah.
jeg har røyka cannabis daglig i 3-4 år nå å har aldri merket noe ubehag eller smerter før for 5 uker siden, jeg satt hjemme å fyrte opp en joint og etter ca et minutt fikk jeg kraftig hjertebank og forsjellige smerter i bryste, jeg ble paranoid og trodde jeg skulle dø. jeg har hatt vondt i hjerte siden det, jeg har prøvd å trekke litt etter det med hver gang jeg har røyka etter det har jeg fått lignende annfall som føles veldig seriøst ut, å leger som jeg har snakket med sier at de ikke vet hva det kan være men de tipper det kan være abstinenser, noe jeg tror ikke er mulig. er det noen som vet hva dette kan være?
Sitat av willy
jeg har røyka cannabis daglig i 3-4 år nå å har aldri merket noe ubehag eller smerter før for 5 uker siden, jeg satt hjemme å fyrte opp en joint og etter ca et minutt fikk jeg kraftig hjertebank og forsjellige smerter i bryste, jeg ble paranoid og trodde jeg skulle dø. jeg har hatt vondt i hjerte siden det, jeg har prøvd å trekke litt etter det med hver gang jeg har røyka etter det har jeg fått lignende annfall som føles veldig seriøst ut, å leger som jeg har snakket med sier at de ikke vet hva det kan være men de tipper det kan være abstinenser, noe jeg tror ikke er mulig. er det noen som vet hva dette kan være?
Vis hele sitatet...
Har opplevd noe lignende for noen år siden, men da løp jeg etter å ha røykt veldig mye.
Hjerte slo skikkelig hardt og store smerter.
Følte at jeg hadde klump i hjerte i ca. 3 mnd. etter dette. Gikk aldri til legen så om det bare var paranoia eller ikke det er uvisst.
takker for svaret... ble det helt bra igjen med hjerte?
Willy, en god venn av meg opplevde noe liknende. Han hadde skikkelige brystsmerter som dukket opp mens eller like etter han røyka. Og det var hjertet, ikke lungene, for å ha sagt det. Han fikk sikkelig høy og ujevn puls og hadde det kjipt. Etter egen eksperimentering, kompis-psykologi og et par turer til legen (inkludert full undersøkelse av hjertefunksjonen) konkluderte vi med følgende:

Ettersom hjertet (og mannen forøvrig) var i tipp-topp stand, mente legen og vi at problemet delvis var psykosomatisk. Han hadde et par tre uker i forkant sluttet på antidepressiva, noe som kan føre til økt og ujevnt blodtrykk en periode. Dette medførte også en gradvis økning i angst han ikke la merke til før det slo ut i hjerte-smerte. Når han så oppdaget smertene, ble den dagligdagse angsten forvrengt til dødsangst. Mao, skikkelig kjip angst.

I tillegg hadde han i lengre tid i sine hemmelige tanker vurdert å kutte ut den daglige røykinga. Tankene omkring dette gjorde at han ubevisst forbandt røyking med skam og skyld. Needless to say, mer angst som direkte utløses av å røyke. Kombinert ble alle disse forholdene nok til at stakkars kompisen min delvis ubevisst utløste disse smertene hos seg selv. Når han innså det, kunne vi hjelpe ham med å komme ut av det, og han er nå helt fin.

Jeg påstår selsagt ikke at dette kan gjelde for deg, det har jeg ikke noe grunnlag for å vite. Men ville bare du skulle høre noen liknende erfaringer for at du ikke skal føle deg alene Jeg vil absolutt anbefale deg å gå til legen med dette, om ikke annet enn for å sjekke at alt er som det skal. Freakere er ikke doktorer, selv om vi også har de beste intensjoner!

Lykke til - håper hjerte-smerten går over.
takk for svaret capo420, det var nøyaktig det jeg trodde det kunne være.
Godt å høre Willy - forhåpentligvis er dette noe du kan hjelpe deg selv ut av. Men vær så snill, ta en tur til legen for sikkerhets skyld. Du trenger jo ikke nevne cannabis i første omgang, bare be om en full sjekk av hjertet. Da slipper du å bli avskrevet som 'rusmisbruker' om du har dust lege, og du risikerer ikke å prøve å tenke deg ut av et faktisk hjerteproblem. DET funker nemlig dårlig!
Sitat av angel
Ikke mange som får store pupiller av hasj eller marihuana ..
Røde øyer er det mange som opplever, men også mange som ikke får det!
Vis hele sitatet...

broren min tar en del og pupilene hans er sykt store så jo man får det. moren min fant det ut på den måten faktisk