Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 904
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Lurer på om jeg kan ta 0.5flein og 150ug lsd med 0.1 mdma. Jeg tok 0.25 mdma i går å lure derfor på om jeg vil få nå utbytte av mollyn i dag?
Det anbefales ikke da reseptorene dine er ganske blåst idag som vil ødelegge for sopp og syre turen, pluss mdma'n vil ikke gi effekt som igår. Mange som kjører mdma 2 dagers må ofte doble dosen 2. dagen for og 'finne formen' men de oppnår ikke magien og får heller mer av de negative effektene ved store doser som minner mer om å være på speed.

Ville absolutt spart mdma'n til en senere anledning. Og pass på å drikk og spis mye og sunt idag pluss vitaminer slik at kropp og sinn er mest mulig ladet opp igjen for en ny opplevelse idag. Jeg i dine sko ville ha laget/kjøpt inn smoothie og ha dette tilgjengelig under turen som en rask enkel kilde på hjernefor.

Si gjerne ifra om det blir tur og hvordan effekt du får.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil fortsatt få effekt, men hvorfor venter du ikke lengre mellom rullene dine? Tar du mdma i dag vil du få kraftigere bieffekter og mindre eufori
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Venter alltid 3-4måneder mellom hver mdma tur. Men siden jeg hadde noe lignende så tenkte jeg kanskje å hive den inn i mixen for å få enda en liten boost. Evt om turen begynte å gå skeis, så kunne jeg ta litt mdma for å runde av litt. Men som det blir sagt. Så blir det vell bare waste ja skal gi en lyd om det blir tur i kveld
2cb og spesielt ketamin er bedre alternativer til å piffe opp en sopp/lsd tur.
vent noen dager hvertfall, bortkasta og innta noen av de nå.
selv synes jeg det er best å la mdma begynne å kicke inn før sopp/syre.
om du er en av de som får smålig angst da mdma kicker inn, vent til du får "godfølelsen" før du slenger på resten..
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Vikting85 ingen reseptorer er blåst lol. Ts kjør på det går fint.
Anonym bruker
"Hoppende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kmsc Vis innlegg
Vikting85 ingen reseptorer er blåst lol. Ts kjør på det går fint.
Vis hele sitatet...
Det går fint ja, men anbefales fortsatt ikke slik han sa? Kraftigere nedtur kan jo man ikke si noe på, det er jo et faktum. + ikke like bra effekt.

Nå har jo jeg for så vidt sett deg være aktiv rundt rusmidler her på forumet og må innrømme at du har svært lite vett egentlig. Hvor gammel er du?
Er dette et engangstilfelle, går det helt fint.

Du vil selvfølgelig ikke oppnå samme effekt av mollyen idag, men hvis du holder deg til 100mg av det, så sparer du deg for endel bivirkninger også. God tur, få i deg nok næring og søvn!
Sist endret av Superspurv; 24. februar 2019 kl. 11:11.