Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1647
Hei
Som dere har sett av tidligere innlegg så har jeg hoverboards.

Det største problemet med hoverboardene er at batteriholderen er av plast, så når brettet rister så mye som det gjør ved asfaltkjøring, så knekker holderen og så blir det ødelagt, og batteriet ligger løst inne i brettet.

Det er denne delen:






Så mitt spørsmål er: Fins det et sted som kan støpe denne delen til metall for meg, eller noe?

Andre forslag hvis ikke jeg får støpt det? Har prøvd med masssssssse lim, men det går ikke. Må ha en slik del, og skru det fast.

På forhånd takk for hjelpen.
Sist endret av Stingray; 13. september 2018 kl. 08:23.
Få noen til og cnc kjøre det for deg, eller så kan du teste ut patent bond
Skulle gjerne gjort det billigere tho, Sterol91.. Skal uansett prøve å kontakte bedrifter i lokalmiljøet og spørre om hva de vil ta for å lage 8 slike til meg. Ellers tenker jeg på å kanskje kjøpe en metallplate fra biltema, og prøve å bøye den og sånt på egen hånd.
JA SELVFØLGELIG, STEROL91!!!!!!! Hallo Stingray, at du ikke tenkte på DET.......
Tusen takk for hjelpen. Det setter jeg pris på