Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2216
Er det noe håp for pusekatten min? http://i48.tinypic.com/2hg61zd.jpg
Kontakt Logitech så får du nytt.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Kontakt Logitech så får du nytt.
Vis hele sitatet...
Kan jeg gjøre det med mitt G930 som skrur seg av og på helt random?
http://www.thegeminigeek.com/wp-content/uploads/2010/06/Duct-Tape.jpg
Sitat av Claryn Vis innlegg
Kan jeg gjøre det med mitt G930 som skrur seg av og på helt random?
Vis hele sitatet...
Med min erfaring med Logitech så svarer jeg ja. Fikk ny mus pga jeg hadde klart å bøyd en sånn springfjær som førte til at batteriet ikke ville sitte ordentlig. De var enig i at det var for dårlig kvalitet på musen.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Med min erfaring med Logitech så svarer jeg ja. Fikk ny mus pga jeg hadde klart å bøyd en sånn springfjær som førte til at batteriet ikke ville sitte ordentlig. De var enig i at det var for dårlig kvalitet på musen.
Vis hele sitatet...
Nice! Kanskje ikke trenger å bruke masse penger på nytt headset. Sender en mail med en gang
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Logitech er fantastiske på kundeservice, og jeg mener å huske at Logitech har en no ask policy ift reklamasjon og slikt.
Kjenner tre stykker som har det headsettet der, og det har røket for alle tre på nøyaktig samme måte som for deg. Stygg svakhet i designet
jeg sendte inn en mail om at to taster på mitt g110 ikke funket, skrev inn serie nummer osv.. tre dager senere hadde jeg ett nytt
Hvordan kontaker jeg dem? Finner ikke mail eller noe..
Logitech bruker å være veldig grei med sånne saker, bare å sende dem en mail med ett bilde også får du forhåpentligvis ett nytt..

Husker dessverre ikke mail adressen
Akkurat samme skjedde med meg i forrige uke.
Viste ikke noe om dette med at Logitech er bra på kundeservice, så jeg kjøpte et nytt headset. (CM Storm Sirus)
Tror nok jeg skal prøve å sende mail til Logitech, men jeg tviler på at jeg får et nytt. Læret (putene og hodegreia) på mitt G35-headset er helt opprevnet, sikkert fordi jeg har brukt det i laaang tid og hver gang har jeg voks i håret.

Kjenner også 5 andre personer som har greid å ødelagt G35 på akkurat samme måte som deg. Skikkelig dårlig kvalitet på akkurat den delen av headsettet.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Dette kan ikke repareres med gaffa-tape, se om logitech vil sende deg et nytt headsett. Selv har jeg hatt flere G35, hvor alle til slutt knakk. Det er et bra headsett, nå har jeg gitt det opp. Designsvakheten ved kinkene har gjort for mye skade. Jeg sendte mail til selgere (komplett i mitt tilfelle) og fikk deretter en pakke som jeg skulle sende tilbake med headsettet i. Deretter ville jeg få et nytt headsett tilbake.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Må man skrive engelsk i mailen? Eller er det norsk man kan skrive?

Dumt spørsmål..
Sitat av CatFix Vis innlegg
Må man skrive engelsk i mailen? Eller er det norsk man kan skrive?

Dumt spørsmål..
Vis hele sitatet...
"-Eng"-delen i emailadressen er kort for "English".
Håper jeg kan låne tråden litt:
Jeg har SteelSeries 5H v2 headsett, men lyden virker plutselig kun i det ene øret. Hva kan være galt? Er en stund siden jeg kjøpte også og har ikke kvittering på headsettet lenger. Er dette et normalt problem som kan oppstå? Er det mulig å fikse det, eller er det bare til å kaste det? Helt for jævlig og kun ha lyd på det ene øret.