Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1243
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Så, ligger i senga å hører på en del intervjuer med Corey Taylor, vokalisten til Slipknot. Hadde hørt på disse intervjuene i drøyt tre kvarter før jeg finner ut at jeg skal sette på Vol.3 fra start til slutt da det er evigheter siden sist jeg hørte på Slipknot.

La meg tilbake og satte på. Det starter med Prelude 3.0 og jeg merker en vellkjent sinnsstemning, nemlig humøret og det store gliset, hvor alt er godt og fint.

Så jeg ligger der da, gliser som en idiot og sliter med å la vere å vekke huset bryte ut i sang, har det helt fantastisk frem til sang nr.4: Duality. Da havner jeg nesten på gråten! Wtf liksom! Ligger å ler og griner for meg selv om hverandre av denne utrolige gleden! Det skjer ikke ofte at jeg føler meg sånn, har hendt et par ganger på konsert. Men langt ifra så ekstremt som nå.

Så noen tanker? Hva skjedde i huet mitt og hvorfor? Skremmende at musikk kan gjøre så mye med en!

Dere får unnskylde skrivefeil og dårlige formuleringer, men er veldig trøtt og hjerte banker.
Du skriver at du er veldig trøtt. Dette har en tendens til å påvirke humøret veldig.

Hadde du hørt på akkurat det samme midt på formiddagen, når du er våken og uthvilt, så er det en stor sjanse for at du ikke hadde reagert på samme måten.
har ikke peiling på hva som foregår i hue ditt, eller mitt for og si det slik. men jeg kan begynne og grine over sanger, hver gang jeg ser yogcast smiler jeg og ler som bare rakkeren. har hatt mange rare opplevelser med musikk, er vel bare fra person til person, jeg er glad for at jeg kan grine av musikk fordi det røre såpass ved meg noe som jeg finner spessielt.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Du skriver at du er veldig trøtt. Dette har en tendens til å påvirke humøret veldig.

Hadde du hørt på akkurat det samme midt på formiddagen, når du er våken og uthvilt, så er det en stor sjanse for at du ikke hadde reagert på samme måten.
Vis hele sitatet...
Støtter denne påstanden. Har nå holdt på med Übermans sleep schedule i drøyt en måned, og sitter ofte igjen med mye tid på kvelden, også begrenset nett tilgang, som igjen har ført til vanvittige mengder film. Den første uka var rett og slett vill. Jeg har aldri tatt til tårer av film før dette. Jeg så noen Koreanske dramaer og en krigsfilm (bla. A moment to remember og Tae guk gi) og jeg fikk mildt sagt sammenbrudd. Satt og ni hulka, med et jævla fossefall fra trynet. Aldri opplevd lignende. Fikk også en sykelig trang til å høre på "følelsesfull musikk" deriblandt stykker som "Moonlight sonata" o.l. Herlig musikk enkelt og greit. Har liksom ikke skjønt hva som gikk av meg før jeg leste denne kommentaren, ekstrem søvnmangel må være grunnen.
Sist endret av LesPaul; 27. mars 2012 kl. 02:04.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Utrolig! Bra det ikke bare er jeg som opplever dette!

Håper tråden blir Provo-fisert så vi får en grundig forklaring på dette nydlige fenomenet
Hehe, dette har skjedd meg en del ganger og. Utrolig kos når det skjer. Aner dog ikke hvorfor det skjer.
Som noen sier før meg så har det en påvirkning på deg at du er trøtt. Jeg merker selv at jeg ler helt sykt mye av en ting plutselig hvis jeg sitter opp sent på natta med slappe øyne å ser serier/filmer/youtubevideoer, så trenger det ikke engang å være gøy dagen etterpå når jeg skal vise det til noen eller se det igjen selv.