Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1600
Hei.

Har et problem med ustabilt internett. Når jeg feks. spiller League of Legends får jeg plutselig MS hopp fra 49 til 400-500++, dette skjer både med trådløst og kabel. Dette skjer også relativt ofte.

Det samme er i Firefox, til vanlig åpnes sidene med en gang, men noen ganger bruker det sinnsykt lang tid på og loade sidene jeg skal inn på.

Kan vel også nevnes at jeg hadde det samme problemet på gamle pcen, men det ble borte når jeg installerte windows på nytt(kan være en tilfeldighet?). Nå har jeg ny pc, og problemene har kommet tilbake.

Har vel 5MB pakka fra telenor som burde være mer enn godt nok også.

Noen som har peiling på hva jeg må gjøre?
Høres ut som om det er flere enn deg som deler på en linje, eller at du har andre services som bruker nett gående i bakgrunnen på pc'en din. MSN, Skype, FaceBook? Når flere tjenester bruker kapasiteten, vil responstiden variere.