Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2451
For noen uker siden ,skulle jeg inn på avrusing å var så dum at jeg spiste ett brett med diezepam og drakk en flaske vin og røyka svartings oppå,jeg var dårlig i ei uke etterpå,å de måtte snu meg på plassen jeg var på,fikk ikke puste når jeg ikke lå på siden,de prøvde å vekke meg med smerte teknikker ,men fikk ikke liv i meg,dårlig puls og ! Den episoden har gjort meg litt redd om hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde blitt henta for å bli kjørt til akutt posten på psyk!

Hadde foresten pakka i meg 13 blåe før diezepamen..

Hvordan har det vært for dere? Hvis dere har opplevd det?
Sitat av lovedrug Vis innlegg
For noen uker siden ,skulle jeg inn på avrusing å var så dum at jeg spiste ett brett med diezepam og drakk en flaske vin og røyka svartings oppå,jeg var dårlig i ei uke etterpå,å de måtte snu meg på plassen jeg var på,fikk ikke puste når jeg ikke lå på siden,de prøvde å vekke meg med smerte teknikker ,men fikk ikke liv i meg,dårlig puls og ! Den episoden har gjort meg litt redd om hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde blitt henta for å bli kjørt til akutt posten på psyk!

Hadde foresten pakka i meg 13 blåe før diezepamen..

Hvordan har det vært for dere? Hvis dere har opplevd det?
Vis hele sitatet...
Å ta så mye piller kan gi permanente forgiftningsskader som vil plage deg i tiår fremover. Høres ut som du ikke ønsker å møte på avrusning, hvis dette er reaksjonen din. Det du har gjort er ekstremt selvdestruktivt.

Kanskje det opplegget ikke er ritkig behandling for deg?

Hva med å fortsette å ruse seg, men forsøke å redusere inntaket og få litt mening i livet/gå til psykolog i stedet for å hige etter et urealistisk og skadelig mål om rusfrihet?
Sist endret av zumbie; 15. august 2011 kl. 16:21.
lovedrug's Avatar
Trådstarter
15 2
Jeg er veldig motivert på å slutte ,og har vært rusfri i 3 uker idag,har vært i behandling en gang før også ,men nå skal jeg klare det! Var ganske deprimert når jeg pakka i meg så mye ,så du har nok rett ,jeg bare trodde i mitt eget lille hode at jeg hadde kontroll ,men det hadde jeg altså ikke ! Er egentlig mer en plass de skal skjekke om jeg har fått riktig diagnose ..Er mest hasj jeg ruser meg på ,men ville bare glemme alt så jeg pakka i meg for mange piller:/ så nå er det skjerpings gitt! Værste av alt er at jeg nesten ikke husker noe fra den første uka jeg var i behandling-.-
En blackout drittsekk. Trenger vel ikke si mer. Bruker kun benzo om jeg ABSOLUTT må, fucka opp for mye på den dritten der...
Sitat av lovedrug Vis innlegg
For noen uker siden ,skulle jeg inn på avrusing å var så dum at jeg spiste ett brett med diezepam og drakk en flaske vin og røyka svartings oppå,jeg var dårlig i ei uke etterpå,å de måtte snu meg på plassen jeg var på,fikk ikke puste når jeg ikke lå på siden,de prøvde å vekke meg med smerte teknikker ,men fikk ikke liv i meg,dårlig puls og ! Den episoden har gjort meg litt redd om hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde blitt henta for å bli kjørt til akutt posten på psyk!

Hadde foresten pakka i meg 13 blåe før diezepamen..

Hvordan har det vært for dere? Hvis dere har opplevd det?
Vis hele sitatet...
Abselutt drittsekk.....

edit: og voldelig
Sist endret av Bundy; 16. august 2011 kl. 02:29.
Sitat av lovedrug Vis innlegg
For noen uker siden ,skulle jeg inn på avrusing å var så dum at jeg spiste ett brett med diezepam og drakk en flaske vin og røyka svartings oppå,jeg var dårlig i ei uke etterpå,å de måtte snu meg på plassen jeg var på,fikk ikke puste når jeg ikke lå på siden,de prøvde å vekke meg med smerte teknikker ,men fikk ikke liv i meg,dårlig puls og ! Den episoden har gjort meg litt redd om hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde blitt henta for å bli kjørt til akutt posten på psyk!

Hadde foresten pakka i meg 13 blåe før diezepamen..

Hvordan har det vært for dere? Hvis dere har opplevd det?
Vis hele sitatet...


BTW, Det er jo Diazepam i blå, om du får ordentlige blå da, har jo vært borti Diazepam piller å (reine), så veit ikke om det er det du mener med at du har spist blå først.
lovedrug's Avatar
Trådstarter
15 2
er jeg en drittsekk pågrunn av dette?:/ Er foresten jente om dere trodde noe annet, og jeg er ikke voldelig
Sitat av lovedrug Vis innlegg
er jeg en drittsekk pågrunn av dette?:/ Er foresten jente om dere trodde noe annet, og jeg er ikke voldelig
Vis hele sitatet...
De svarte på hvordan de selv hadde blitt
Jeg støtter forslaget fra zumbie. Lykke til med dette.
lovedrug's Avatar
Trådstarter
15 2
aha:-P litt treig i hode skjønner du :-P jeg er mye svimmel etter de enda,går på ting osv..når skal detre gi seg tro?
Sitat av lovedrug Vis innlegg
er jeg en drittsekk pågrunn av dette?:/ Er foresten jente om dere trodde noe annet, og jeg er ikke voldelig
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg snakket kun mine egne dårlige erfaringer med de kan forresten ikke si jeg har hatt veldig mange positive opplevelser på sånt heller..

Går du/gikk du på nedtrapping? Å er det lenge siden du sluttet?
lovedrug's Avatar
Trådstarter
15 2
jeg har egentli ikke brukt benzo så mye før,men dum å rusa som jeg var bare dytta jeg innpå-.-
Fikk sobril i 9 dager etterpå for å ikke bli sykere,merker det en del på motorikken osv enda da..lurer på når det skal bli bedre egentli:P
Aah, skjønner. Benzo er uansett et helvete å komme ut av, å helvetes abstinenser! Men du får bare holde ut, å tenke at en dag er det over
ArbeidsledigProletar
Folk blir dumme, slemme og ekstra narsisistiske, er vel ikek stort mer å si?