Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 866
Får ikke spilt av film på nettet med windows mediaplayer....
Står bare "klar"(ready) i teksten under på mediaplayern. Har lastet ned ny driver til skjermkort og instalert k-lite kodec uten at det hjalp...

Noen gode tips??
Vi kan sikkert hjelpe deg bedre om du gir oss adressen til filmen du sliter med.
Trådstarter
Dette gjelder alt av filmer, klipp o.s.v som ligger ute på nettet og som spilles av i windows mediaplayer.
VG-TV funker for eksempel ikke
du kan eventuelt streame med vlc
Hvilken browser bruker du? Forsøk i første omgang å oppdatere denne til siste versjon.
Trådstarter
Har IE 7.0 Har også prøvd firefox med samme problem
Jeg får alt av videoer og filmer direkte spilt av i web-broseren min med QuickTime!

(Har macintosh)
For meg høres det mest ut som om noe er brukket i Media Player-installasjonen din. Kan du spille av annen video direkte i media player-applikasjonen?

TurboLego: Takk for ett fantastisk lite løsningsorientert innspill.
Trådstarter
Sitat av glenn
For meg høres det mest ut som om noe er brukket i Media Player-installasjonen din. Kan du spille av annen video direkte i media player-applikasjonen?
Vis hele sitatet...
Går helt fint å spille av det meste av videofiler i mediaplayer. Men ikke fra nettet...
Sist endret av vann; 24. august 2007 kl. 11:09.
Fungerer det å spille av videofiler direkte i media player fra nettet, men utenom browseren? Om du forstår meg. Kan være noe nettverksrelatert, selvfølgelig. Mye av nyere webvideoer krever også siste utgave av media player, 11 om jeg ikke husker feil. Om din ikke er den nyeste, kan dette være noe av svaret.

Ser også på ditt første innlegg at du har lagt inn en kodek-pakke. Oppsto problemene før du installerte denne? Kodekpakker er notorisk flinke til å bli i veien for hverandre, så dette kan ha spilt inn.
Trådstarter
har ikke prøvd å streame utenom browseren. Har instalert mediplayer 11. Har alltid hatt dette problemet på denne pc'n. Kodecpakken ble instalert for å prøve å løse problemet...

Oppdaget nå at mediaplayer ikke får kontakt med nettet....
Sjekk firewall innstillinger?
Vet faktisk om veldig mange som har samme problemet, og ser ikke ut til å få noe logisk svar.

Smarteste er og få satt in en annen mplayer for streaminga.
Trådstarter
Sitat av Restyle
Vet faktisk om veldig mange som har samme problemet, og ser ikke ut til å få noe logisk svar.

Smarteste er og få satt in en annen mplayer for streaminga.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør jeg det??