Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 760
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg trygt ta 4 stykker for rusen sin skyld?
Eller blir dette for mye Ibux?
ikkeno ibuprofen i de, det er paracetamol (paracet).
maks dose av paracetamol per 4-6t sier å være 1000mg, 1 pinex forte er 500mg, så kan ikke anbefale detta..
men, en CWE (cold water extraction) kan hjelpe med å skille kodeinet fra paracetamolen..
https://wiki.tripsit.me/wiki/Cold_Water_Extraction er et kjapt eksempel som jeg ikke har lest engang, anbefaler deg å google litt om CWE.
Går helt fint. Anbefaler forøvrig å gjøre som @Munted Artist sier og foreta en CWE, men på fire tabletter mister du veldig mye av kodeinet, nærmest så mye at det ikke er vits.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Går helt fint. Anbefaler forøvrig å gjøre som @Munted Artist sier og foreta en CWE, men på fire tabletter mister du veldig mye av kodeinet, nærmest så mye at det ikke er vits.
Vis hele sitatet...
Hvor mange vil du anbefale da? Tenker på en moderat dose.
Hvorfor tar du dem ? Har du vondt ?
Sitat av Gemma33 Vis innlegg
Hvorfor tar du dem ? Har du vondt ?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg trygt ta 4 stykker for rusen sin skyld?
Eller blir dette for mye Ibux?
Vis hele sitatet...
Derfor.
maks 2 per 4-6 timer uten å utføre en CWE
Om du skal gjennomføre med CWE kan du starte på seks tabletter, det syns jeg selv var en hyggelig begynner-dose uten toleranse første gangen jeg prøvde. Virker som det er mange som tar opp til 10+ med litt toleranse, uten at dette er noe problem for de. Anbefaler iallfall å begynne med maks seks og ta det derifra =)