Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 965
Jeg tok rundt 35 mg rivotril tabletter i løpet av en natt som jeg ikke husker noe av. Hvor farlig er det og kan noen anslå hvordan jeg oppførte meg den natta?
Blackout eller sovnet.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blackout eller sovna. Sjekk lokalavisa, ring legevakta, politiet, brannvesenet og nav, spør om du nylig har vært i kontakt med dem... og sjekk tinder-profilen din. Du har nok mistet 2-3 venner i samme slengen, det gjorde jeg. Lykke til!
Det er ikke farlig i den forstand at det tar livet av deg eller skader organene dine. Eneste er vel at du muligens har gjort mye du vil angre på inatt.
Sitat av Grillz Vis innlegg
Jeg tok rundt 35 mg rivotril tabletter i løpet av en natt som jeg ikke husker noe av. Hvor farlig er det og kan noen anslå hvordan jeg oppførte meg den natta?
Vis hele sitatet...
Du blacker ut og risikerer å gjøre noe du ellers ikke ville gjort..

Jeg var avhengig av rivotril, slukte lett 20 stykker ++ på en Dag. Du blir ikke så rusa på rivotril, det er ikke som speed liksom, men du blir jo avslappet og kan Loke en del.. er nok forskjell fra person til person. Tok 20 rivotril + mye meta en nyttårsaften jeg var på rehab, måtte ligge på «skjermet» avdeling i 7 dager med overvåking, ble helt slått ut ..

[quote=Anonym bruker;3469267]Blackout eller sovna. Sjekk lokalavisa, ring legevakta, politiet, brannvesenet og nav, spør om du nylig har vært i kontakt med dem... og sjekk tinder-profilen din. Du har nok mistet 2-3 venner i samme slengen, det gjorde jeg. Lykke til![/QUOTE

Skjønner meg ikke på de som mister grepet så sjukt på rivotril? Stjeler biler og blir helt gærne 😂
Sist endret av Strikken; 16. oktober 2018 kl. 10:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.