Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1421
Hej og hååå!
Har smelt til med en drumstep-låt nå! Har hatt senor chang-fever de siste ukene, så tenkte jeg kunne kaste han inn i en låt!
http://soundcloud.com/bloody-snort/hah-gaaaay
Hva syns dere?
jeg får bare : Oops, looks like we can't find that page!
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
takk, Arkanor! Jeg fant ut når jeg kom hjem fra skolen i dag at jeg hadde lagt ut en WIP-versjon. haha Glemte å oppdatere det her! KP for den!
kicken var veldig bra sammen med snare. generelt lydbilde med trommer å instrumenter var kult. Droppen din var også feet, Men dette ble veldig gjenntakende noe som får meg til å begynne å spole i en låt. Men "feet" låt.
Hørte denne akkuratt på ipad'en og jeg gleder meg som en liten drittunge til og komme hjem og fyre opp denne på anlegget
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av EspenaJ Vis innlegg
kicken var veldig bra sammen med snare. generelt lydbilde med trommer å instrumenter var kult. Droppen din var også feet, Men dette ble veldig gjenntakende noe som får meg til å begynne å spole i en låt. Men "feet" låt.
Vis hele sitatet...
hehe, skjønner! Men takk, takk!

Sitat av OhSoHigh Vis innlegg
Hørte denne akkuratt på ipad'en og jeg gleder meg som en liten drittunge til og komme hjem og fyre opp denne på anlegget
Vis hele sitatet...
Woohoo
hah, gaay. Hah

Denne likte jeg, litt mer variasjon så er du der=)
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
eg takkar og bukkar! Skal vel dra på med enda en drumstep-låt snart. Må bare få laget meg noen skikkelige lyder som jeg ikke har brukt før :P
La igjen en comment på soundclouden, syns det er hyggeligere slik

(Hvordan i svarten har du fått så mange comments på denne ene låten over så kort tid?? :O Skjønner jo at bra materiale "promoterer" seg selv, men fytti grisn her var det mye streker! Bruker som regel månedsvis på å samle sååå mange streker )
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Takker! Mye hyggeligere med comments på SC, ja!

Fått comments ved å linke ut på mange forums. dubstepforum, djtalks, reddit etc.. Også har jeg brukt cloudkillers LITT. Jeg er ikke så superfan av å få for mye kommentarer fra cloudkillers, så passer seg med 10-15 stk derifra
Ooh, har aldri tenkt på det. har som regel bare brukt twitter, facebook og freakforum for å "distribuere" låtene mine:P

Takk så mye!

Fet låt, fortsett med det du gjør!
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Anbefaler deg å poste her: http://no.reddit.com/r/fl_studio
meget bra arbeide, sammenligna med forrige låt du la opp på SC så har denne mer guffe i beaten men jeg savner litt mer trøkk i kick'en. vet ikke hva du har gjort sånn produksjonsmessig på den fronten men å "layere" fler lyder i kick'en kan være et triks for å gi den litt mer trøkk liksom.

Snaren din liker jeg derimot veldig godt, god og klassisk litt muta "TSJ" lyd liksom.

overall så vil jeg si at du har det jeg mener er mer "drumsteppy" energi i låta di "I'd like to kill you" men den taper seg IMO med en litt daff beat.

Uansett, keep up the good work og jeg ser fram til mer!
Hadde jeg hørt denne uten å vite hvem som sto bak, hadde jeg trodd det var en kjent produsent som hadde laget den. Meget meget bra
Sist endret av Liverbird; 9. september 2012 kl. 02:03.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av elkjip Vis innlegg
meget bra arbeide, sammenligna med forrige låt du la opp på SC så har denne mer guffe i beaten men jeg savner litt mer trøkk i kick'en. vet ikke hva du har gjort sånn produksjonsmessig på den fronten men å "layere" fler lyder i kick'en kan være et triks for å gi den litt mer trøkk liksom.

Snaren din liker jeg derimot veldig godt, god og klassisk litt muta "TSJ" lyd liksom.

overall så vil jeg si at du har det jeg mener er mer "drumsteppy" energi i låta di "I'd like to kill you" men den taper seg IMO med en litt daff beat.

Uansett, keep up the good work og jeg ser fram til mer!
Vis hele sitatet...
Ja, kicken er noe jeg sliter med! Har prøvd meg på å layre, men det ble bare en rølpete kick
Hmm! Skjønner hva du mener med den drumstep-energien! Holder på med en til som forhåpentligvis blir en mellomting av HAH GAAAY og I'd Like To Kill You!
Takk for feedback!

Sitat av Liverbird Vis innlegg
Hadde jeg hørt denne uten å vite hvem som sto bak, hadde jeg trodd det var en kjent produsent som hadde laget den. Meget meget bra
Vis hele sitatet...
hehe wow! Thanks!
regner med du har lekt med EQ's også? mener å ha lest et sted at blant annet rusko er glad i å dra opp litt på styrken ~50hz og å filtrere ut/tune ned det som ligger over 80-90-ish
Sist endret av elkjip; 10. september 2012 kl. 03:45.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Har selvfølgelig lekt meg litt med EQ! Hmm.. Aldri hørt om, får prøve meg på det da!
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Har selvfølgelig lekt meg litt med EQ! Hmm.. Aldri hørt om, får prøve meg på det da!
Vis hele sitatet...
Noe som fungerer er å boost kicket rundt 100hz og snaren rundt 200
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Noe som fungerer er å boost kicket rundt 100hz og snaren rundt 200
Vis hele sitatet...
Yup! Det gjør jeg!