Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 8743
Jeg har hørt ryktet i åresvis med hasj som blir bøffet ut med piller for å øke rusen, vanligst visstnok valium. For en stund langt tilbake testet jeg å knuse valium i mekket og jada, det økte effekten på bli helt ute.
Jeg hadde nylig en suspekt type hasj. Så veldig bra ut, boblet når du brant på den og luktet bra, men likevel litt suspekt. Smakte ihvertfall merkelig og den funket først ganske bra, men plutselig nedpå igjen. Jeg la det fra meg, den var ihvertfall mistenkelig likt som piller.
Noen meninger?
Har hørt rykter selv. Men har ikke så mye peiling på piller/rus. Men har ett lite råd, go green
Aner ikke hva du prater om. Valium har ihvertfall 0 effekt hvis du røyker den
Jeg har røyka hasj på pipe med blå valium og den "falske" typen Ardin, begge deler funker. Rusen kan beskrives som når du røyka hasj for første gang, bare litt annen rus.

Det er dog farlig, du røyker kjemiske bindemidler som ikke har noe i lungene å gjøre. Skulle du være så uheldig å få pillematarielle i lungene, kunne dette være farlig også.

Vanlig valium vet jeg ikke, men det er jo samme virkemiddel, så ser ikke att det skal være noe forskjell.

Ellers, ingen blander piller ut med hasj, for noe tull. Man tilsetter pillepulveret i mekket.
Sist endret av ZionRoad; 18. oktober 2011 kl. 18:36.
Høres ut som en klassisk myte imo..
Unlicensed Surgeon
Trust me on this; Røyke Valium er en særdeles dårlig ide!
Dette er nok som nevnt, en av de klasiske mytene som er ute å går.
Sist endret av dafog; 18. oktober 2011 kl. 18:37.
Å røyke valium gir effekt, no question about it. Jeg er ikke noe fan av piller i det store å hele, men jeg er glad i hasjen. Så er lite hypp på piller i den!
Sitat av DayTripper88 Vis innlegg
Å røyke valium gir effekt, no question about it. Jeg er ikke noe fan av piller i det store å hele, men jeg er glad i hasjen. Så er lite hypp på piller i den!
Vis hele sitatet...
Jeg og 4 kompiser røyka et helt brett med valium når jeg var 12 år, ingen av oss kjente en drit
Blå valium funker iallefall. Det er en kjent ting i Moss btw, skukketrure.
Man ville vel sett om hasj var blandet ut med piller? Og hvis de hadde klart å smurt det på hasjen ville det fordampet når man mekka shitten? eller har jeg helt feil nå. Aldri hørt om at noen har blanda med piller hvertfall.
Bare hørt at mange sier hasjen blir smurt med heroin o.l men er vel bullshit
Sist endret av fth; 19. oktober 2011 kl. 13:20.
Det er vel faen meg ingen som blander piller i hasjen. Bildekk, plastikk, planterester og anna dritt derimot...
Vet ikke hvordan valium er å røyke, men prøvde å blande de gamle grønne "542 hypper'a" i mekket for noen år siden, det funka som faen.
Sitat av fth Vis innlegg
Man ville vel sett om hasj var blandet ut med piller? Og hvis de hadde klart å smurt det på hasjen ville det fordampet når man mekka shitten? eller har jeg helt feil nå. Aldri hørt om at noen har blanda med piller hvertfall.
Bare hørt at mange sier hasjen blir smurt med heroin o.l men er vel bullshit
Vis hele sitatet...
Ingen som blander ut piller i hasjharpiks nei. Og som du sier, så ville mest brent bort mens du varmet bønna.

Ellers du som snakker om 542: GUD jeg savner dem! Men jeg tror de er borte.
Neida, 542 lever i beste velgående. Klarte å snuble i meg 10-12 stykker i en heller selvdestruktiv langhelg for ca en måned sia. Møkkadop.

Forøvrig; om du røyker valium er du i mine øyne en idiot. For det første er det utrolig lavpannet å i det hele tatt røyke piller, for det andre er det bare å sløse da mesteparten av diazepam'en sannsynligvis forbrenner ved så høy varme. Hva som skjer i lungene dine ved røyking av diverse bindemiddel og tilsetningsstoffer tør jeg ikke tenke på en gang. Jeg er for fri forsvarlig bruk av rusmidler, men sånt som dette er det ingen vits i å diskutere engang.
Sist endret av fetter; 19. oktober 2011 kl. 13:51.
Det er gode nyheter! Har ikke sett 542 på 3 år selv.
ArbeidsledigProletar
Sitat av fetter Vis innlegg
Neida, 542 lever i beste velgående. Klarte å snuble i meg 10-12 stykker i en heller selvdestruktiv langhelg for ca en måned sia. Møkkadop.

Forøvrig; om du røyker valium er du i mine øyne en idiot. For det første er det utrolig lavpannet å i det hele tatt røyke piller, for det andre er det bare å sløse da mesteparten av diazepam'en sannsynligvis forbrenner ved så høy varme. Hva som skjer i lungene dine ved røyking av diverse bindemiddel og tilsetningsstoffer tør jeg ikke tenke på en gang. Jeg er for fri forsvarlig bruk av rusmidler, men sånt som dette er det ingen vits i å diskutere engang.
Vis hele sitatet...
Og for å ikke snakke om SMAKEN!? Mmmmm brent pille, må være mekk som vinner premier for sin fløyelsmyke smak og mildhet mot lungene....
Ja det er virkelig ekkelt og ikke noe som hører sammen med lunger. Men spørsmålet var om det funker eller ei.
Å røyke valium funker ikke, og det funker ikke særlig godt å blande særlig mange andre rusginende stoffer i hasjen heller. Javisst, man kan røyke en rekke stoffer, men prisen på hasj kontra de ville gjøre det ytterst dumt å blande det ut. Et av få ting som vel kan blandes ut med hasj med både ruseffekt og uten å tape penger er syntetiske cannaboider, men disse har ofte kort holdbarhet så effekten er vel så som så innen du røyker den...
Haze in your Space
Chemyo's Avatar
31 6
Det er vell mer at de blander det med piller for å få opp vekten neppe for å øke rusen, da ville det vel kostet mer om det var tilfelle
Nei de bruker ikke piller for å øke vekten. Blander du piller inn i hasjen, ser den dårligere ut, lukter dårligere, mekkes dårligere +++.
Det skjer bare ikke at det blir blandet piller i hasjen. Enkelt og greit.
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
Det er vel faen meg ingen som blander piller i hasjen. Bildekk, plastikk, planterester og anna dritt derimot...
Vet ikke hvordan valium er å røyke, men prøvde å blande de gamle grønne "542 hypper'a" i mekket for noen år siden, det funka som faen.
Vis hele sitatet...
Mange av mine venner forsvant i blandingen heroin/flunitrazepam.
Dumt å blande to stoffer som begge virker sterkt hemmende på respirasjonssystemet.

At noen skulle blande ut hasjen med heroin, uten å ta kraftig betalt for det, virker helt utrolig.
På slutten av åtti-tallet gikk myten på at såkalte "thai-sticks" var dyppet i opiumsblanding. Bare sprøyt. Sikkert en ny variant over det samme surret.

Fortsatt går det jo folk rundt og tror at man ikke kan drikke alkohol på penicillin-kur, selv om det ble avkreftet som et falsum av en rapport høsten 1968.

Jeg har - som tidligere misbruker av opiater - forsøkt det meste av paniske nødløsninger i abstinens.
Én ting jeg kan avkrefte helt bestemt, er at det er noe som helst poeng i å knuse, ekstrahere osv. Paralgin Forte (Pinex Forte etc..).

Det samme gjelder de fleste benzo, sovetabletter, buprenorfin aso.
Selvfølgelig kan f.eks. Subutex/Subuxone/Temgesic skytes, men med mindre effekt (og gjerne en helsikes hodepien som følge) enn om man tar det som foreskrevet.

Hold dere også langt unna Nobligan, hvis dere bruker amf, antidepressiva o.l.
Det er forøvrig et analgetika som ikke har noen effekt ved morfin-abstinenser.
Pokker heller. I de store farmasøytiske selskapene har de ansatt en bråte høyt ytdannede spesialister, kun med det formål å komme frem til en optimal utnyttelse av preparatet.
Gi forskerne iallfall en smule kred.. Slutt å surr med PF!
Hvis du av en eller annen idiotisk grunn skulle ville røyke diazepam eller andre benzodiazepiner er det fullt mulig, men du røyker det ikke sammen med cannabis eller på samme måte. I mine unge dager hadde vi noen eksperimenter med å røyke av flaske med avskåret bunn og folie.

Det er for øvrig idiotisk, smaker død og fordervelse og anbefales absolutt ikke, men det funker.

Sitat av Bellissimolto Vis innlegg
Én ting jeg kan avkrefte helt bestemt, er at det er noe som helst poeng i å knuse, ekstrahere osv. Paralgin Forte (Pinex Forte etc..).
Vis hele sitatet...
Riktig. Det er faktisk mulig å ekstrahere Kodeinfosfat fra kombinasjonspreparater med Acetylsalisylsyre, men ikke kombinasjonspreparater med Paracetamol.
det er mange som selger heroin penslet hasj.. har vært borti det flere ganger..
Det tviler jeg sterkt på du. Selvom du kanskje synes den er ekstra god når de sier att den er pensla, så stemmer det nok ikke.

Sitat av Judaz Vis innlegg
Hvis du av en eller annen idiotisk grunn skulle ville røyke diazepam eller andre benzodiazepiner er det fullt mulig, men du røyker det ikke sammen med cannabis eller på samme måte. I mine unge dager hadde vi noen eksperimenter med å røyke av flaske med avskåret bunn og folie.

Det er for øvrig idiotisk, smaker død og fordervelse og anbefales absolutt ikke, men det funker.



Riktig. Det er faktisk mulig å ekstrahere Kodeinfosfat fra kombinasjonspreparater med Acetylsalisylsyre, men ikke kombinasjonspreparater med Paracetamol.
Vis hele sitatet...
Det kan du vel. Her i strøket røykes det ved å smuldre pilla over hasjmekket i en pipe. BOOM, sier det.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det kan du vel. Her i strøket røykes det ved å smuldre pilla over hasjmekket i en pipe. BOOM, sier det.
Vis hele sitatet...
Skal ikke være alt for bastant, men jeg har aldri hatt noen effekt hverken av diazepam eller oksezepam røkt på denne måten. Røyka et sted mellom 60 og 100mg oksazepam engang i min ungdom uten at jeg kjente noe, men fikk god effekt av å innta 15-25mg oralt. Når jeg har aldri vært veldig glad i den slags, men også det måtte jo prøves.
jo det det er mye rundt omkring som er heroin penslet.. merker det på smak og funk :P
Sitat av everything man Vis innlegg
jo det det er mye rundt omkring som er heroin penslet.. merker det på smak og funk :P
Vis hele sitatet...
Kan du være så snill å beskrive smak og funk da så ingen her inne skulle vært så uheldig å gått på en hasjoverdose?
haha får nok ikke overdose haha... er pensla og ikke bada i det.. vanskelig og forklare smaken men formen blir litt lik levende død.. ufattelig loka og så og si null kropskontroll men det gjør ikke noe for du ligger stort sett stille uansett :P
har opplevd og få brekninger og halliser på det. nedturen er ikke serlig bra heller.. er som om lungene skulle råtne og hodet pumper. det er min opplevelse på heroin penslet hasj. så ikke kom og si at det ikke er noe slikt ute der
Nei du snakker bullshit nå.
javel er bra noen veit allt jeg har vært borti da..
Jeg leste ett intervju fra kripos om nettopp dette. Dessverre funker ikke linken nå. De sa bastant att de aldri har fått inn hasj som har vært penslet med heroin eller opium.
nei nei.. men er ikke allt de får tak i heller.. det skjønner vel du å?? hadde de fått tak i allt hadde ikke vi hatt noe og røyke på.. men så langt tengte vel ikke du før du skreiv kansje??
Jeg kjøper heller ikke penslet-med-heroin-myten. Hva i all verden skulle motivet være for å gjøre det? Så vidt jeg vet er det aldri funnet heroin i beslaglagt cannabis heller. Jeg for min del tror det i de fleste tilfellene dreier seg om at folk blir så overrasket over å få skikkelig gode varer at de må finne en eller annen eksotisk forklaring på hvorfor de ble så fjerne.

Litt på samme måte med myten om hasj penslet med lsd som av en eller annen grunn også har fått fotfeste. Så vidt jeg vet har lsd ingen effekt når det røykes.
elendig hasj blir av og til pensla med et eller anna for og tjene penger på det..
Sitat av everything man Vis innlegg
nei nei.. men er ikke allt de får tak i heller.. det skjønner vel du å?? hadde de fått tak i allt hadde ikke vi hatt noe og røyke på.. men så langt tengte vel ikke du før du skreiv kansje??
Vis hele sitatet...
Kripos ble opprettet i 1959. Nei her sier all odds en ting og det er att du tar feil. Jeg går med på att ett enkelttall av personer gjør dette for eget bruk. Men att du møter forskjellige folk ved forskjellige anledninger og jevnlig blir tilbudt hasj pensla med heroin(btw, heroin koster til vanlig 1000kr grammet, hasj 100kr grammet, null gevinst til dealeren), tror jeg ingenting på.

Høres som om du er ganske ny i gamet og at visse personer utnytter dette.
vel når jeg bor der jeg bor er ikke det noe nytt at det er merkelige ting i hasjen. har blant annet selv vert med på og pensle med amf (som prøveprosjekt) funka forsovit dårlig. men veit om en som selger pensla med heroin. styrer unna han for tiden hehe ikke noe interesant i det om man ikke liker og bli dårlig.
Amf forsvinner opp i damp om du prøver å sette fyr på det, umulig å røyke. Metamfetamin derimot....

Dessuten, skal du varme en bønne med pensla heroin på, så vil det meste forsvinne opp i damp, sette seg på fingrene/mekkeblekka.
var kansje det det var hehe.. han som fikk det fikk en brødpose med hvit pulver som smakte amf. blanda det i vann og hadde det på en 20g plate. og blanda med sprit på en annen 20g plate.. sprit plata sparka stygt i trynet. den med vann sparka også men ikke det samma. men er laaaangt fra noe og anbefale da uppers og downers går dårlig sammen hehe
Sitat av everything man Vis innlegg
var kansje det det var hehe.. han som fikk det fikk en brødpose med hvit pulver som smakte amf. blanda det i vann og hadde det på en 20g plate. og blanda med sprit på en annen 20g plate.. sprit plata sparka stygt i trynet. den med vann sparka også men ikke det samma. men er laaaangt fra noe og anbefale da uppers og downers går dårlig sammen hehe
Vis hele sitatet...
Haha, dette hørtes ut som noe virkelige useriøse greier. Det er ingen fortjeneste i å pensle med heroin, altså ingen gjør det. De som selger hasj gjør jo det for å tjene penger, og ville derfor aldri gjort noe sånt. I tillegg er rusen du beskriver ovenfor en relativt normal opplevelse i kontakt med kvalitets hasj, hvis man kun er vandt med lavkvalitets-hasj.
Sitat av everything man Vis innlegg
var kansje det det var hehe.. han som fikk det fikk en brødpose med hvit pulver som smakte amf. blanda det i vann og hadde det på en 20g plate. og blanda med sprit på en annen 20g plate.. sprit plata sparka stygt i trynet. den med vann sparka også men ikke det samma. men er laaaangt fra noe og anbefale da uppers og downers går dårlig sammen hehe
Vis hele sitatet...
wtf? er du på tur eller?
nå gir jeg opp dere som "veit" hva andre har sett og prøvd.. jeg veit det var heroin fordi jeg veit hvor det kom fra og hvem som hadde det.. og har du prøvd det en gang kjenner du forskjellen til neste gang

som sagt et prøve prosjekt hehe. en ide som kom etter en forsovit "stressa" uke.. blir nok aldri prøvd igjen
Du begynte jo med å si att dette var helt vanlig og du har opplevd det flere ganger. Nå er det altså snakk om en person som selger deg dette og att du har prøvd det kun 1 eller ett fåtall flere ganger.

Du virker litt ruset som nevnt her, sorry.
Sist endret av ZionRoad; 19. oktober 2011 kl. 23:49.
første gangen jeg fikk tak i det viste jeg ikke om det før jeg spurte han jeg fikk det av. andre ganger har jeg merka det.. btw faktisk nykter i dag :/
Sitat av everything man Vis innlegg
første gangen jeg fikk tak i det viste jeg ikke om det før jeg spurte han jeg fikk det av. andre ganger har jeg merka det.. btw faktisk nykter i dag :/
Vis hele sitatet...
Nok nå, hvis du er så sikker i din sak, kan du ikke kjøpe en bønne av han som selger den pensla tjallen, og ta en pisseprøve etterpå? Du vil nok bli sjokkert når det kun slår ut på THC...
Sitat av everything man Vis innlegg
nå gir jeg opp dere som "veit" hva andre har sett og prøvd..
Vis hele sitatet...
Det handler ikke om at noen vet hva du har sett eller prøvd, men at det du foreslår er komplett ulogisk og lite troverdig.

1. Folk kjøper ikke et dyrt rusmiddel for å få solgt et billig et. Det sier seg selv.
Du kan godt argumentere med at det er mulig å gå i pluss i store mengder, men jeg kan love deg at det er mye større summer å hente i å bare buffe ut heroinen istedet for hasjen, og selge den som heroin.

2. Å pensle hasj med heroin ville fungert utrolig dårlig. Pulverheroin er veldig vannløselig, hasj er ikke. Det blir med andre ord vanskelig (for ikke snakk om sløsing av heroin) å få en vannløsning av heroin til å sitte som et lag på hasjen i en konsentrasjon og mengde nok til å gi noe særlig ruseffekt, og enda mer usannsynlig å skulle blande ut løsningen i hasjen.

Brun heroin kan du bare glemme å blande i hasj, noe du skjønner veldig godt om du noen gang har smeltet det og ser hvordan det oppfører seg under oppvarming.
jeg pleier alltid og spe ut hasjen min med div vitamin piller og omega 3 hvem gjør ikke det?!?

da hasjen begynner og smake helse kost og apotek så er det på tide og lete etter en ny dealer :P
Aldri fått noe som helst effekt av å røyke blå, uansett hvordan jeg har prøvd. Sikkert mye placebo inni bilde her..
Til dere som sier at folk ikke pensel hasj med heroin fordi det ikke er fortjeneste i det tar kraftig feil.

Dårlig hasj plate koster ned i 2000-4000,-
Heroin 10gram=4000,- standar pris

Plata koster da 6-8000 kr og kan selges for 150,- grammet.
10gram JWH-XXX = 2000,-
100gram sponplate = 50øre

100gram "hasj" = 2000 Kroner og 50øre.

Er mye kyniske folk her ute så jeg skulle likt ha sett kripos teste hasjen de får inn fremover, opp mot JWH. Hadde jeg vært en kynsik distributør av Hasj i norden hadde jeg aldri kommet til å kjøpe lav% hasj fra Afghanistan/Marokko whatever igjen.
Skummelt å tenke på at dagens hasjrøykere er mulig prøvekaniner for syntetisk THC. Er litt på spissen å dra frem sponplata, men å kjøre en pøkk-hasjplate i miksmastern og blande i 10g JWH, for så å presse plata på nytt er rimelig simpelt med rette utstyret. Bare en teori fra min side.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
10gram JWH-XXX = 2000,-
100gram sponplate = 50øre

100gram "hasj" = 2000 Kroner og 50øre.

Er mye kyniske folk her ute så jeg skulle likt ha sett kripos teste hasjen de får inn fremover, opp mot JWH. Hadde jeg vært en kynsik distributør av Hasj i norden hadde jeg aldri kommet til å kjøpe lav% hasj fra Afghanistan/Marokko whatever igjen.
Skummelt å tenke på at dagens hasjrøykere er mulig prøvekaniner for syntetisk THC. Er litt på spissen å dra frem sponplata, men å kjøre en pøkk-hasjplate i miksmastern og blande i 10g JWH, for så å presse plata på nytt er rimelig simpelt med rette utstyret. Bare en teori fra min side.
Vis hele sitatet...
Effekten blir uansett ikke den samme som av vanlig cannabis så folk hadde merka at det er noe rart med kifen.