Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5296
Hei!

Har klart å fått hendene mine på 2 OxyNorm kapsler, 5mg.
Disse: http://www.felleskatalogen.no/medisi...ipharma-562551

Har prøvd dette 1 gang før for ca 1 måned siden, hvor jeg tok 2 kapsler og svelget ned. Hadde en ganske sweet opplevelse, og tenker å kjøre på idag. Dette blir altså andre gang jeg prøver et opioid. Veier 60kg, og har ikke stor toleranse for dette.

Det jeg lurer på er om jeg hadde blitt mer fornøyd om jeg hadde gjort det på noen andre måter? Snorte, eller ta det sammen med Cannabis? Har ikke mer en 10mg av dette, så vil gjøre det beste ut av det. Har aldri snortet før, men etter hva jeg har skjønt så kommer det fortere, og sterkere på? Men er dette trygt?

Dette er ikke noe jeg har tilgang til, så avhengighetsprekener er ikke noe jeg trenger å høre har lest ganske mye om dette.

Håper på svar, takk
Sist endret av Mr.Fantasy; 25. januar 2014 kl. 17:16.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det er ikke annbefalt å snorte piller. De inneholder mye bindestoffer du ikke vil ha opp i nesa. Alt over 5mg er mg som ikke har noe i nesa å gjøre. Det funker, men det er teit. Vil du ha raskere effekt kan du prøve å knuse pillene, for så å putte pulveret i et rizzlapapir og svelge det elns.
Sist endret av Bothrops; 25. januar 2014 kl. 18:23.
Da dropper jeg snortinga! Sikkert ikke lurt.
Pulveret er allerede ferdig knust inni kapselen, så det slipper jeg.
Men skal jeg bare helle pulveret i munnen liksom med noe papes?

Takk for svar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er ikke annbefalt å snorte piller. De inneholder mye bindestoffer du ikke vil ha opp i nesa. Alt over 5mg er mg som ikke har noe i nesa å gjøre. Det funker, men det er teit. Vil du ha raskere effekt kan du prøve å knuse pillene, for så å putte pulveret i et rizzlapapir og svelge det elns.
Vis hele sitatet...
Det er ikke binde-eller fyllemidler i kapslene. OxyNorm kommer ikke i tabelett form.
Sist endret av Naturgrønn; 25. januar 2014 kl. 19:05.
Oxynorm kommer i kapsel, fra 5 til 10mg. Har erfart litt fra før, og da tok jeg første gang dose på 30mg, altså 3 piller. Svelget disse og merket ingenting før omtrent 35-40 minutter, og jeg ble utrolig kvalm. Måtte spy like fort som det ga seg, og ble egentlig bare sløv i etterkant. Piller skal svelges, eller skytes for de som skyter. Lykketil, gjerne prøv deg frem med en pille først, men etter min anbefaling så ville jeg valgt å tatt 2 siden du har 5mg.
Har som sagt tatt 10mg før, og det gikk veldig fint. Merket ikke noe til kvalmen. Da tok jeg bare å svelget det ned med vann, merket det etter 1 times tid.

Men da ser det ut som det blir det samme som forrige gang, og det var absolutt gøy!
Bare håpet på at det var noe jeg kunne gjøre for å forsterke effekten litt av 10mg har noen imovane liggende, men det er nok ingen god kombo etter hva jeg har lest. Takker for svar.
Sist endret av Mr.Fantasy; 25. januar 2014 kl. 19:23.
Imovane og oxy har en dårlig mix. Men oxy har en fin og behagelig effekt fra før, lurer bare på hvorfor du vil forsterke den?
Har bare 10mg, og dette blir nok siste gang jeg får kost meg med dette på en stund. Så vil jo gjøre det beste ut av det hvis du skjønner.
Derfor.
Sist endret av Mr.Fantasy; 25. januar 2014 kl. 19:29.
Beklager for sent svar, men regner med du har fått din buzz nå. Tenkte akkurat på det samme iste at jeg ville finne meg noe å putte i meg, så at du vil forsterke forstår jeg gjerne. Tro det eller ei men jeg tok 600mg lyrica og røyka litt, og jeg fikk mye større og bedre effekt enn hva jeg fikk dager etter, og jeg røyka mindre da jeg tok lyrican. Håper du fikk bra innbytte av det du inntok.
Er det helt umulig å overdose på 10mg morfin uansett? Sett da at man ikke blander med NOE, kun 10mg OxyNorm/OxyContin med 0 toleranse ?
Sitat av greatness Vis innlegg
Er det helt umulig å overdose på 10mg morfin uansett? Sett da at man ikke blander med NOE, kun 10mg OxyNorm/OxyContin med 0 toleranse ?
Vis hele sitatet...
Ingen friske mennesker klarer å overdosere på 10mg oxykodon.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Ingen friske mennesker klarer å overdosere på 10mg oxykodon.
Vis hele sitatet...
10mg er en lav dose selv for folk som ikke bruker det fast. oxycodone og oxynorm er samme sak, men forskjellige levrandører. oxycodone er litt billigere å kjøpe på apoteket.