Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1353
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, før dere sier noe om at jeg ikke skal ta medisinen til hunden min, så nei. Han skal ikke ha mere av dette heldigvis.

Men sitter med en sprøyte uten nål for veneflon med 30mg metadon.
Er det noe jeg kan ruse meg på? Plugge eller drikke? Kommer ikke til å skyte noe som helst.
Ingen aning men av ren nysgjerrighet.. Har hunden din fått metadon på resept/som medisin?
Hunder får metadon som smertelindring etter operasjoner / knekt bein ( u get it )

Det er samme type metadon som gis til LAR pasienter / folk med sterke smerter.

Åja, metadon skal "drikkes" - tas oralt.
Sist endret av Coldbrew; 30. november 2022 kl. 15:29.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja operasjon og komplikasjoner..
Ikke noe fast medisin nei!

Vil 30mg oralt gjøre meg ruset?
Dette er egentlig IV (ligger i sprøyte) men kan drikkes oralt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja operasjon og komplikasjoner..
Ikke noe fast medisin nei!

Vil 30mg oralt gjøre meg ruset?
Dette er egentlig IV (ligger i sprøyte) men kan drikkes oralt?
Vis hele sitatet...
Ja, det er det går an å drikke det ja. Derfor det er i sprøyte form for dyr er rett og slett at det er umulig og gi de rett dose i kjeften da di spytter ut sikkert halvparten.

Er du tollerant til opiater?
Hvis ikke så kan den dosen være nok til at du sover i 2 døgn, i verste fall ikke våkner igjen.

30 mg metadon er ganske høy dose. Vær veldig forsiktig.
Metadon har cmax 2,5-4 timer ( Før dosen er fullstendig tatt opp av kroppen)

Det mange driter seg ut på er at de har dårlig tålmodighet, tror det ikke funker, å kjører på samme dose igjen - å plutselig smeller det noe jævlig

Må også tillegge at hvis du har tatt noe benzo i dag / i går - Lyrica eller neurontin. Så vil dette gjøre dosen enda mer potent.

Gå forsiktig frem hvis du absolutt vil prøve.
Jeg vil ikke gi noen form for anbefalinger på hvilken dose du bør ta osv.

Men, vær jævlig forsiktig.

[/quote] Ja, det er det går an å drikke det ja. Derfor det er i sprøyte form for dyr er rett og slett at det er umulig og gi de rett dose i kjeften da di spytter ut sikkert halvparten.

Er du tollerant til opiater?
Hvis ikke så kan den dosen være nok til at du sover i 2 døgn, i verste fall ikke våkner igjen.

30 mg metadon er ganske høy dose. Vær veldig forsiktig.
Metadon har cmax 2,5-4 timer ( Før dosen er fullstendig tatt opp av kroppen)

Det mange driter seg ut på er at de har dårlig tålmodighet, tror det ikke funker, å kjører på samme dose igjen - å plutselig smeller det noe jævlig

Må også tillegge at hvis du har tatt noe benzo i dag / i går - Lyrica eller neurontin. Så vil dette gjøre dosen enda mer potent.
Og for all del hold alkohol langt unna skal du ta metadonen.

Gå forsiktig frem hvis du absolutt vil prøve.
Jeg vil ikke gi noen form for anbefalinger på hvilken dose du bør ta osv.

Men, vær jævlig forsiktig. [/quote]
Sist endret av Coldbrew; 30. november 2022 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan være at den vil ha liten effekt dersom du drikker det. Viss denne utgaven er ment for IV bruk er det ikke sikkert den er sammensatt kjemisk på en slik måte at den taes opp skikkelig i tarmen.

Ville heller plugget den viss jeg var deg
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har litt toleranse men ikke mye.
Nå har jeg en hund på 20kg, så lurer på hvorfor ikke han strøyk med hvis denne dosen kan gi meg OD???? Han blir superfjern og sovner til slutt, men responderer om du vekker han.

Glem det. Sjekket kvittering. Står 0,3ml også er det 10mg/ml. Så da er det vel kanskje nok til å merke bittelitt bare?
Dyrene har helt en annen metabolisme en det vi har. De skiller ut stoffene 2-3 ganger så fort som vi gjør.

Da er vi på en trygg dose. Du vil merke litt. Men, som sagt gi det litt god tid, så får du deg sikkert en hyggelig kveld
Sitat av Coldbrew Vis innlegg
Dyrene har helt en annen metabolisme en det vi har. De skiller ut stoffene 2-3 ganger så fort som vi gjør.

Da er vi på en trygg dose. Du vil merke litt. Men, som sagt gi det litt god tid, så får du deg sikkert en hyggelig kveld
Vis hele sitatet...
0,3 ml utgjør 30 mg Metadon når det er 10mg/ml
Sitat av vannflaska Vis innlegg
0,3 ml utgjør 30 mg Metadon når det er 10mg/ml
Vis hele sitatet...
Stopp en halv!

Hvis 1ml inneholder 10mg. Da vil 0,3 ml inneholde 3mg, eller er jeg på villspor nå?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Superspurv har rett. Hvis det er 10mg per 1 ml, så betyr det at 0,3 ml utgjør 3mg.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har erfaring fra tramadol fks, kan fint spise 3-400mg og få en fin rus.
For å booste 3mg metadon som jeg tipper er en «lav dose». Kan jeg spe på med tramadol fks?
Har valium, lyrica og tramadol tilgjengelig.
Ønsker mest mulig effekt samtidig som jeg er på en sikker side.
Setter pris på svar:-)
Det vil ikke være mye rus å hente i 3mg. Mest sannsynlig vil det ikke være merkbart engang.

Regner med du er kjent med kombinering av alle de andre stoffene du nevner, og i såfall kan du nok implementere den metadonen inn uten nevneverdig fare.
Du må uansett belage deg på at det mest sannsynlig ikke blir den helt store forskjellen fra eller til
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, da skal jeg ikke være redd for det. Blir nok en blanding av tramadol og lyrica samt denne metadonen som plugges i morgen aldri testet det så blir spennende!