Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1719
Serbiska valium. Säljs i brett.
Nån som har erfaringa av disse?
Helt vita, ingen merkning.
Legit fake. Riktig virkestoff
Trådstarter
11 1
Är dom 10mg? Eller underdoserade.
Umulig å si uten test. Erfaringsmessig funker 1 som to valium fra apotek, men kan være plasebo.
Trådstarter
11 1
Disse er 99% fejk.
Håll er unna.
0 funk, ingen diazepamsmak.
2 vanliga 5mg funkar bättre än 4-5 av disse.
Jag kanskje hade utur men kommer hålla mig långt unna dem i fortättningen.
Lenge siden jeg har sett disse nå, men de var bare dritt når jeg prøvde dem også.
Funker som vanlig Diazepam mener jeg, men da jeg er innspist er det vanskelig å samenligne.
Av erfaring kan jeg si at de er veldig gode.
Og de fungerer raskere enn (Vival, stes, og valium) sikkert fordi de er så ferske.

De smelter på tunga med en gang.
Men menar du då att de smakar som diazepam? Vival, stesolid osv. De har ju en väldigt igenkännbar smak?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse er søppel og har vært det hele tiden.
Sinnsykt ujevn press noen inneholder 0 virkestoff andre for mye. Laget av glade amatører fra østblokk.
De som menar de är bra säljer förmodligen själv. Eller får betalt.
Jämför 1 av disse mot en Bensedin..

De ska inte smälta i munnen för de är färska. Skitsnack!!
TS ;

Nå er jeg meget nysgjerrig på om De hadde "merket" mer funk hvis du ikke hadde visst hvilken produsent sin diaz du fikk i deg - morsomt det der med "blindforsøk" ❤️

Poenget mitt ; Så lenge du ikke fikk de løse, så er *min* erfaring med Hemofarm sine identisk med Galenika sine - jeg merker like mye, og lar-prøvene mine slår fremdeles ut på diazepam - etter å ha vært en periode bare på Hemofarm sine.

Og joda - de kan sikkert være underdoserte, helt til vi tenker på diazene fra Beograd (der Galenika holder til - husker jeg rett..?) har blitt labtestet av Energy Control til å inneholde 9.95mg diazepam eller hva det var - innenfor tillatt grad av variasjon mao.

Så hvorfor skulle Hemofarm sine være garbage bare fordi de kommer fra...øhm....Spania-deromkring ?

(Og forutsatt at de var på brett som nevnt)

"Rus" og "effekten" av en pille er så subjektivt som det går an - men hey ; få en kompis til å kjøre blindforsøk på deg noen dager

Hadde det ikke vært dønn ulovlig så ville jeg sponset "testen" med en 10mg Galenika-Diaz og to norske 5mg Valium/Vival/Stesolid.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Attica83 Vis innlegg
TS ;

Nå er jeg meget nysgjerrig på om De hadde "merket" mer funk hvis du ikke hadde visst hvilken produsent sin diaz du fikk i deg - morsomt det der med "blindforsøk" ❤️

Poenget mitt ; Så lenge du ikke fikk de løse, så er *min* erfaring med Hemofarm sine identisk med Galenika sine - jeg merker like mye, og lar-prøvene mine slår fremdeles ut på diazepam - etter å ha vært en periode bare på Hemofarm sine.

Og joda - de kan sikkert være underdoserte, helt til vi tenker på diazene fra Beograd (der Galenika holder til - husker jeg rett..?) har blitt labtestet av Energy Control til å inneholde 9.95mg diazepam eller hva det var - innenfor tillatt grad av variasjon mao.

Så hvorfor skulle Hemofarm sine være garbage bare fordi de kommer fra...øhm....Spania-deromkring ?

(Og forutsatt at de var på brett som nevnt)

"Rus" og "effekten" av en pille er så subjektivt som det går an - men hey ; få en kompis til å kjøre blindforsøk på deg noen dager

Hadde det ikke vært dønn ulovlig så ville jeg sponset "testen" med en 10mg Galenika-Diaz og to norske 5mg Valium/Vival/Stesolid.
Vis hele sitatet...
Er det noen som faktisk kjenner 10mg diaz?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen som faktisk kjenner 10mg diaz?
Vis hele sitatet...
Uten toleranse eller og ha brukt andre rusmidler på en stund ja da merker jeg 10mg. Blir ikke griserusa men merker den. Jeg foretrekker 2x10mg på engang da får jeg chill form. Har alltid synes hemofarm sine har svinget i styrke, de minner om de pakistanske Ardin som fantes før for de som husker dem. Favoritten er 10mg blå fra Roche men apaurin er også knall.
Alla sa de skulle vars knall hade höga förväntningar. Men de smekte direkt, smaker fritt och efter 5 hände inget. Skulle aldrig gett dessa til en Venn för blindtest Jag kastet dem. Tog 1 Bensedin 10mg igår och kände bra effekt. Smakte som valium skal.

Smälte i munnen direkt..
Smakte dritt..

Jag hade sikkert utur.
Alla blir väl förfalskade.

Jag var dum och köpte från nån okänd.

Sitat av Attica83 Vis innlegg
TS ;

Nå er jeg meget nysgjerrig på om De hadde "merket" mer funk hvis du ikke hadde visst hvilken produsent sin diaz du fikk i deg - morsomt det der med "blindforsøk" ❤️

Poenget mitt ; Så lenge du ikke fikk de løse, så er *min* erfaring med Hemofarm sine identisk med Galenika sine - jeg merker like mye, og lar-prøvene mine slår fremdeles ut på diazepam - etter å ha vært en periode bare på Hemofarm sine.

Og joda - de kan sikkert være underdoserte, helt til vi tenker på diazene fra Beograd (der Galenika holder til - husker jeg rett..?) har blitt labtestet av Energy Control til å inneholde 9.95mg diazepam eller hva det var - innenfor tillatt grad av variasjon mao.

Så hvorfor skulle Hemofarm sine være garbage bare fordi de kommer fra...øhm....Spania-deromkring ?

(Og forutsatt at de var på brett som nevnt)

"Rus" og "effekten" av en pille er så subjektivt som det går an - men hey ; få en kompis til å kjøre blindforsøk på deg noen dager

Hadde det ikke vært dønn ulovlig så ville jeg sponset "testen" med en 10mg Galenika-Diaz og to norske 5mg Valium/Vival/Stesolid.
Vis hele sitatet...
Jag gick lika mycket på smak och konsistens. Tog 5, inte rört 1 valium sen i somras. 2 vanliga valium kände jag av ett par dagar senare, och 1 Bensedin igår.
Sist endret av Ellduke; 2. desember 2022 kl. 06:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får brett merket «Diazepam Hemofarm 10 mg» med 10 stk. på hvert brett og jeg har aldri fått bøff brett her på vestkysten.

Alltid den kjente drittsmaken av diazepam når dem legges under tungen og effekten tilsvarer vertfall 2 x La Roche 5 mg fra apoteket her eller Vival/Sesolid 5 mg som dem ble testet mot for å finne ut om effekten var svakere eller lik her hin dagen.

Er dønn lik 2 Norkse 5 mg i min bok så dere som ikke får funk får falske brett er det eneste jeg kan tenke meg :/
Sist endret av Fjelltoppen; 3. desember 2022 kl. 19:51. Grunn: Glemte detalje
Vart helt ok enligt mig.

Inte testat disse på länge dock. Men fungerade då.
Sist endret av Freakysvenske; 4. desember 2022 kl. 14:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Galenika sine er og få tak i, bensedin. kjøpte litt, spiste 2 av de for jeg har vært borti att de 10mg mange ganger fungerer på samme nivå som 5mg norske, men galenika overasket stort. jeg har aldri opplevd att jeg ikke oppdager att valiumen går av, sorry om jeg advertiser men jeg syntes de er de beste til nå, så til de som kommer over de vill ikke bli skuffet.