Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1927
Kanskje litt feilplassert, men posten handler til en viss grad om alkohol, og vil tro det er størst mulig sjanse for å få svar på det jeg lurer i rusmiddelforumet.

Kom over denne artikkelen på VG for en stund siden, og følte dette var noe som kunne passe meg veldig bra.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10115668

Noen som har erfaring med Selincro?

Er det fare for å miste førerkortet hvis jeg går til legen og ber om å få dette utskrevet?
Bare førerkortet? Den er så dyr at du mister hele lommeboka!

Spøk til side:
Er det fare for å miste førerkortet hvis jeg går til legen og ber om å få dette utskrevet?
Vis hele sitatet...
Hvis du har et problem med at du drikker for mye så ofte at det er risiko for påvirket bilkjøring, så ja. Men da er det bare bra at du mister lappen. Sannsynligvis mister du den ikke uten grunn, legene ønsker jo ikke å ta fra folk lappen.
Trådstarter
Sitat av Kråkelefse Vis innlegg
Bare førerkortet? Den er så dyr at du mister hele lommeboka!

Spøk til side:Hvis du har et problem med at du drikker for mye så ofte at det er risiko for påvirket bilkjøring, så ja. Men da er det bare bra at du mister lappen. Sannsynligvis mister du den ikke uten grunn, legene ønsker jo ikke å ta fra folk lappen.
Vis hele sitatet...
Burde vel kanskje skrevet i førsteposten at kjøring i påvirket tilstand er noe jeg tar sterk avstand fra, og som ikke forekommer. Men hvis det er mulighet for å miste lappen, er det for min del ikke verdt å oppsøke lege.