Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1501
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God aften, jeg lurer enkelt og greit på om det er en særlig dum ide å kombinere pregabalin med små mengder kokain? Jeg har gjort litt research og slik jeg forstår det er større mengder av disse stoffene sammen ikke å anbefale. Er det noen som vet, eller eventuelt har erfaring med en moderat dose Lyrica i kombinasjon med små bumps med kokain i blandt?

Takk på forhånd!
Høres ut som en dårlig ide, kokain er farlig nok i seg selv og jeg er ganske sikker på at det ender med hjertebank og ubehag.Ta deg heller et par enheter med noe godt å drikke istedenfor lyricaen, da får du en god effekt.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, da avskriver jeg Lyricaen. Slik jeg forstår det så omdannes kokainen til kokaetylene om den kombineres med alkohol. Hvor stort er skadepotensialet ved sporadisk bruk av denne kombinasjonen i moderate mengder?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil heller tro Skadepotensialet med Lyrica blandet med kokain er lavere enn med alkohol og kokain. Bare husk at Lyrica er veldig snikende rus. Plutselig smeller det og du vil ha problemer med å gå eller bare så bare sovner du tvert. Dette har skjedd med meg 5-6 timer etter inntak. Rusen er todelt. Først litt opp effekt med musikk enhancement deretter noen timer senere blir det en veldig potent downer.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjort dette flere ganger med hasj, amfetamin, kokain, ketamin og mdma, både med pregablin og/eller gabapentin.
Toleransen på de 2 øker ekstremt fort.

Hovedtingen blir å ikke ta for mye..
Mulig skadepotensialet med alkohol øker men å ta cola uten alkohol er som å drikke hundre kopper kaffe, å forsterke den effekten med lyrica uten downers virker bare ubehagelig. Mulig jeg er er oldschool nå, men du bør kjøre deg godt opp med litt alk før du tar deg en strek, da blir effekten best.