Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1078
Er så forvirra nå, jeg skal lage edibles men jeg finner ikke tall på hvor mange mg jeg skal ha pr dose.


Noen sier 10mg er bra for å bli baked.

Mens noen sier 50mg+


Selvfølgelig har tolleranse noe å si, men hva kan en erfaren person uten toleranse ville ha i en edible?


Vil ikke skremme livskiten ut av kompiser med mine edibles men vil heller ikke at de skal bli skuffa for at de ble litt høy men ikke nokk.

Hva burde en nybegynner ta?

Hva burde en erfaren person ta?

Hva burde en stoner ta?

Takke for svar
Hei! Har lest meg fram til at 10 mg er bra å starte med. Vent 2 timer ,hvis ikke stein kan du ta 20 mg. Vent to timer, hvis ikke stein da, ta 40 mg Vent osv.


Det skal være en veldig trygg måte å finne frem på, for det blir fort noen ubehagelige timer om det blir for mye

Røyke toleranse skal ikke ha mye å si for toleranse av edibles
Sist endret av Jerna; 4. oktober 2021 kl. 18:00.
Personlig liker jeg doser med 0,1g/0,2g hasj oppi. Så jeg blander bare feks 5 gram i ei kake. lager 50 stykker på 0,1 hver ca. Så er 1-2 av de perfekt for meg. Og jeg bruker cannabis ofte.
Har aldri orket å bruke mg når det kommer til edibles, men jeg pleier å bruke 6g med god/OK weed eller 5g med god/ok hasj (anbefaler hasj, er det enkleste når det kommer til edibles.) på en halv pose med toro sin browniemix pose. Så dobbler jeg det hvis jeg skal bruke hele posen. Jeg justerer opp/ned hvor mye jeg har oppi etter hvor sterke varer jeg har der og da, det er viktig å kvalitetssikre sakene med en feit en før man begynner å bake

Er bare å være forsiktig når man spiser, jeg pleier selv å ta en kvart brownie hver time hvis jeg vil chille'n eller hver halvtime hvis jeg har lyst til å bli skikkelig bakt.
Sist endret av Vasken; 5. oktober 2021 kl. 02:29.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal lage cannabutter i skogen på bålet mens jeg fyrer en blunt også lage sjokolade biter. Så må vite ca. Mg i hver rute sjokolade