Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 6010
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørt de ikke har kapasitet til og sjekke så mye, noen som har noe tall på hvor mange % av paker som blir sjekka ordklig i tolla?
Har du sendt de mail og spurt? Da får du sikkert ett svar
Spørs om de har fokus på Tyskland den dagen pakka blir kontrollert. Altså, helt umulig for oss som ikke har kontakter i tollen å vite.

Tyskland er et høyrisiko land når det gjelder stoff, så det blir nok tatt.

Noen prosentandel som er i nærheten av virkeligheten får du ikke tak i med mindre du heter "Escobar" og bygger din egen statistikk ved å få sendt stoff i posten.
Jeg gidder seriøst ikke komme med det svaret jeg nesten vurderte - derfor ;

Trykk på brukeren min og se på de innlegga mine som dreier seg om post. Der har du alt av risk, sannsynlighet - erfaring. Eller bare søk, fordi slike import-spørsmål har vi 20 av i uka og 19 kunne blitt besvart ved å søke...

Og sånn generelt ; Enormt shitty idé.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
De scanner alle pakker nå har jeg hørt.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tollen i Norge er kjent for å være flinke. Veldig flinke. Man kan alltids være heldig, men man må også være klar for eventuelle konsekvenser. Ærlige selgere gidder ofte ikke å sende til blant annet Norge, fordi det ikke er verdt bryet med antall beslag. Uærlige selgere kan sikkert gjerne la vær å sende noe som helst, skylde på Tollen og få inn 50% av prisen for absolutt ingenting. Alt i alt store sjanser for at du kaster penger i dass, så får du vurdere selv om det er verdt å prøve.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
så får du vurdere selv om det er verdt å prøve.
Vis hele sitatet...
Fant en selger med fornøyde scandinaviske kunder, ente opp med og bestille litt. Skal gi beskjeed om det faktisk kommer.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert mye som kommer igjennom.
Har sett på tv programmet toll gardermoen, husker ikke eksakt hva det heter...
Men de sjekker virkelig pakker som kommer fra Nederland, Thailand, kina osv.. grundig noen ganger..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fant en selger med fornøyde scandinaviske kunder, ente opp med og bestille litt. Skal gi beskjeed om det faktisk kommer.
Vis hele sitatet...
Kanskje vurdere om disse reviews er ekte, og ikke bare funnet på av selger? Kan tenke meg det er mye svindel når det gjelder ulovlige produkter.
You talkin' to me?
AlbertOneStone's Avatar
11 6
På nyhetene sa Tollvesenet at de har større kontroller pga. Covid.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er litt risk, for7-9 år siden husker jeg at alt kom igjenom tollen nesten fikk levert 800g med MDMA rett i postkassen uten problemer. Tror ikke dem hadde hunder en gang på den tiden.
De siste årene har det blitt en utrolig stor endring. Må tar dem utrolig mye, det avhenger egentlig av flaks. Nå er det 50/50 om det kommet igjennom

Men bestiller du et lite kvanta typ 50 piller å undet er sjansen større for at det kommer igjennom.
Lykke til!
Rip 8-4-23
Ville rydda hele huset og kryssa fingra for at du ikke får døra sparket opp i løpet av den nærmeste måneden. Håper virkelig ikke du bor oss foreldra dine��
Generelt sett så høres det ut som en dårlig ide, men nå jobber ikke jeg i tollvesenet heller da. Begge er høyrisiko-land så er garantert stor sjanse for å bli tatt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er litt risk, for7-9 år siden husker jeg at alt kom igjenom tollen nesten fikk levert 800g med MDMA rett i postkassen. Tror ikke dem hadde hunder en gang på den tiden.
Vis hele sitatet...
Dude? Du tror ikke dem hadde hunder på den tiden??? Tenk deg om
Sist endret av WouwseP; 22. juli 2021 kl. 12:15. Grunn: Glemte noe
Lykke til er alt jeg har og si, er ikke verdt det å kjøpe knips billig utenlands, når du trolig får det til en OK pris innenlands....
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Lykke til er alt jeg har og si, er ikke verdt det å kjøpe knips billig utenlands, når du trolig får det til en OK pris innenlands....
Vis hele sitatet...
Fant ikke noe knips fra norge på markede jeg brukte
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kanskje vurdere om disse reviews er ekte, og ikke bare funnet på av selger? Kan tenke meg det er mye svindel når det gjelder ulovlige produkter.
Vis hele sitatet...
Ja, men da burde det jo være jwli mange negative å da, var 8 negative og 800 positive. Så tror det ska gå fint. Går nok an og fake men er nokk jwli my styr. Mere penger på og være legit en fake siden det koster typ 10k bare for og få lov til å selge det på nettsia
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, men da burde det jo være jwli mange negative å da, var 8 negative og 800 positive. Så tror det ska gå fint. Går nok an og fake men er nokk jwli my styr. Mere penger på og være legit en fake siden det koster typ 10k bare for og få lov til å selge det på nettsia
Vis hele sitatet...
Vi har prøvd å advart deg iallfall mere kan vi ikke gjøre, gjerne oppdater tråden når du har blitt scammet/onkel blå har vært på besøk
Rip 8-4-23
Vis du ikke greier og bla opp det helnorske forumet på dn så får du deg ivertfall en god lærepenge veldig snart
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Vis du ikke greier og bla opp det helnorske forumet på dn så får du deg ivertfall en god lærepenge veldig snart
Vis hele sitatet...
På dn? Hva er det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På dn? Hva er det
Vis hele sitatet...
Darknet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På dn? Hva er det
Vis hele sitatet...
Vent litt... Gikk du og bestilte ecstasy med VISA på det åpne nettet?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Vent litt... Gikk du og bestilte ecstasy med VISA på det åpne nettet?
Vis hele sitatet...
Isåfall får du ihvertfall besøk, TS.
Du kunne evt brukt privacy.com for å lage kort som ikke står i ditt navn.
Ikke det tryggeste det heller, men er ihvertfall noe.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I fjor bestilte jeg fra Nederland 3 ganger, ble tatt 2 ganger. Sakene ble henlagt på grunn av bevisets stilling sto det i brevet jeg fikk noen måneder senere.
Så det er vel ikke å anbefale å bestille derfra, stor sjanse for å bli tatt.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Vent litt... Gikk du og bestilte ecstasy med VISA på det åpne nettet?
Vis hele sitatet...
Nei, brukte darkweb, ble bare litt forvira, siden jeg kaller det for darkweb og ikke darknet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Opptatering:første 2 pakene kom, nå venter jeg på de siste 4
Må se bilder, ellers er dette troll.

Bait ifra tollvesenet
Seks pakker faktisk..
Bare å grave ned det du har fått, og rydde kåken. Du får snart besøk.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Må se bilder, ellers er dette troll.

Bait ifra tollvesenet
Vis hele sitatet...
Ditt innlegg høres enda mer "bait" ut, bilder av pakkene vil gjør det enda enklere å identifisere lignende sendinger i fremtiden.
Dette er et helt åpent forum som hvem som helst kan lese, myndighetene inkludert.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Seks pakker faktisk..
Bare å grave ned det du har fått, og rydde kåken. Du får snart besøk.
Vis hele sitatet...
Ja, skjønner det vis jeg ikke har jwli flaks
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ditt innlegg høres enda mer "bait" ut, bilder av pakkene vil gjør det enda enklere å identifisere lignende sendinger i fremtiden.
Dette er et helt åpent forum som hvem som helst kan lese, myndighetene inkludert.
Vis hele sitatet...
Å legge ut bile av en pakke ville hatt null hensikt. Da det er innholdet av pakkene jeg ville se..

4 av 6 pakker ifra høy-risiko land. Har ikke blott stoppet? høres alt for godt ut til å være sant når tollerne har de verktøyene og arbeidstimene som de har idag.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Å legge ut bile av en pakke ville hatt null hensikt. Da det er innholdet av pakkene jeg ville se..

4 av 6 pakker ifra høy-risiko land. Har ikke blott stoppet? høres alt for godt ut til å være sant når tollerne har de verktøyene og arbeidstimene som de har idag.
Vis hele sitatet...
nei 2 av 6 har ikke blitt stopet. Det er 2 av 6 som har kommet hittil
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan gikk dette? Tipper de siste 4 pakkene ble tatt og politiet kom på døra.
Tollen åpner ganske mye, man må nok regne med at minst 1 av 10 pakker vil bli åpnet. Bestiller man fra høyrisikoland blir nok nærmere halvparten sjekket.

Forresten, er det noen som vet om hvis en får seg jobb som toller om en har mulighet til å konfiskere dop til eget bruk uten at det merkes?
Sist endret av Hans Høyhet; 7. desember 2021 kl. 10:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Vent litt... Gikk du og bestilte ecstasy med VISA på det åpne nettet?
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte engang salvia divinorum 10x eller noe fra Sverige med visa. Var så pillefjern at jeg ikke huska det. Noen måneder senere kom det et brev fra politiet om at de hadde henlagt en sak om innførsel av narkotika eller legemiddel pga mangel på ressurser. Jeg skjønte ingen ting fordi jeg ikke huska det. Ringte til politiet og spurte hva faen de drev med før jeg plutselig husket det midt i samtalen da den jeg snakket med prøvde å lete opp hva jeg snakket om. De brukte så lang tid så jeg bare sa det sikkert bare var en misforståelse. Komisk
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Tollen åpner ganske mye, man må nok regne med at minst 1 av 10 pakker vil bli åpnet. Bestiller man fra høyrisikoland blir nok nærmere halvparten sjekket.

Forresten, er det noen som vet om hvis en får seg jobb som toller om en har mulighet til å konfiskere dop til eget bruk uten at det merkes?
Vis hele sitatet...
Jeg har bber som toller. Tar med meg både steroider og kokain hjem. Det gjør kollegaene mine også! Verdens beste jobb
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobber som toller*
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har bber som toller. Tar med meg både steroider og kokain hjem. Det gjør kollegaene mine også! Verdens beste jobb
Vis hele sitatet...
Det er slik en får arbeidslyst av, store mengder også? Kanskje jeg skulle satse på å bli toller.
Sist endret av Hans Høyhet; 8. desember 2021 kl. 01:52.
Tyskland er på prioriteringslista, nesten alt derfra blir sjekka. Se noen episoder av serien Toll på 2play. Greit de skryter mye av seg selv og det er mye klipp og lim, men i den ene episoden så sier han ene hvilket land de sjekka mest nøye fra, var spania, england tyskland, nederland såklart og et par til. Kjøp på dm innenlands eller fra Sverige.