Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1005
Hei!

Jeg skjønner at dere mener dere ikke har tid til å forklare hver enkelt bruker hvorfor dere sletter innlegg. Jeg prøvde søkefunksjonen i stad for å se om noen har spurt om dette, men klarte ikke finne noe. Finnes det noe sted jeg kan lese de slettede innleggene mine? Hadde vært fint å slippe å lage innlegg til ingen nytte, det kan bli noe frustrerende.

Er heldigvis ikke så mange innlegg som har blitt slettet, men jeg gjør så godt jeg kan for å ikke bryte reglene. Dette spør jeg om slik at jeg kan ta en ekstra runde med meg selv og reglene her på forumet når det skjer.
Hei, svaret på spørsmålet ditt finner du i FAQ'en som er klistra på toppen i dette forumet:
Sitat av mentalmelt
Hvorfor får jeg ikke beskjed når mitt innlegg blir slettet?

Forumet har ikke funksjonalitet for det, og det vil være for tidkrevende for moderatorene å gjøre det manuelt. En slik melding fra moderator fører ofte til lengre diskusjoner over PM, noe vi rett og slett ikke har kapasitet til å holde på med hver gang vi sletter noe. Et bedre system for sletting og kommunikasjon rundt dette er planlagt, og kommer etterhvert.
Vis hele sitatet...
Så det kommer. Ikke dag og ikke i morgen. Men det kommer.

Rent praktisk er det bare å ta kontakt med admin/crew/mods via PM eller IRC, så kan vi sende deg sletta innlegg med slettebegrunnelse - vi vet utmerket godt at det er frustrerende å miste innlegg man har brukt flere timer på skrive.
Grei nok
knert1's Avatar
Trådstarter
Åj... tenkte meg nesten det var andre som lurte på dette ja. Tusen takk for svaret, det er godt å vite at jeg kan ta kontakt hvis jeg lurer en gang, selv om jeg syntes det haster litt med funksjonen
Skulle ønske jeg kunne mere om koding, så jeg kunne bidra
Dette hører kanskje til i forslagsboksen, men dere burde ha sånn at dere admins bare kan markere regelbruddet og klikke slett, også kan admins og den det gjelder lese det og grunnen. Et enkelt tiltak, slik kan vi fort får beskjed om hva admin og crew mente var galt også kan dere jo bare la være å svare folk som vil diskutere seg gule og blå.